|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Ik mis mijn mama!"
"De geruststellende woorden doen me veel goed", fluistert hij als hij zijn moeder de eerste vijf minuten aan de telefoon heeft gehad. "We gaan even eten en dan gaan we lekker in bad vanavond. We weten waar we mee bezig zijn, we weten wat we doen en meer kunnen we niet doen", spreekt Amanda hem bemoedigend toe. "Ze zei: hou vast aan het positieve vertrouwen", herhaalt Brian één van de adviezen van Netty. Dan krijgt het stel weer een collect call en kunnen ze nog even verder kletsen. "Kenneth had je zus nog gebeld en ze kijkt er erg naar uit om morgen naar je toe te komen", vertelt Netty aan Amanda. Als ze voor de tweede keer hebben opgehangen, voelt Brian zich een stuk rustiger. "Dit was de tweede keer dat ik Moederdag heb gemist. Ik mis mijn mama", mompelt hij tegen zichzelf. Het duurt niet lang meer, Brian.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Achuh jeetje ... hij mist zijn mammie. |
|
|
|
|
misty01
|
|
|
wat is daar mis mee om dat brian zijn moeder mist???? gelukkig heeft hij nog een moeder, ik al een poosje niet meer. |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
ach ben blij dat hij zijn mamam nog mist. jij zeker niet he . nee dat is stoer zeg |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2008 - 19:35 schreef misty01 het volgende:wat is daar mis mee om dat brian zijn moeder mist???? gelukkig heeft hij nog een moeder, ik al een poosje niet meer. Is zeker niks mis mee,mijn moeder leeft ook niet meer en mis haar nog steeds. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: Ik hoop dat jij, jouw mamma nog hebt. en heb je die niet meer dan moet jij je kapot schamen. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
Hier smelt ik van, heerlijk dat iemand zo voor zijn gevoel voor zijn moeder uitkomt. Zo hoort het ook, brian is top. |
|
|
|
|
misty01
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2008 - 20:06 schreef forever het volgende:Hier smelt ik van, heerlijk dat iemand zo voor zijn gevoel voor zijn moeder uitkomt. Zo hoort het ook, brian is top. en zo is het |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote: sta je alweer enorm voor PAAL, zielig he !! |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
shatjes zijn het en leven ook echt met hun fans mee ze hebben alle moeders een mooi moederdag gewenst nou ik was er blij mee hoor .op dat moment zie je ook dat amanda nog een heel jong meisje is wat een schat ze passen heel goed bij elkaar OO7 EN DE DAPPERE PRINSES |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
echt zielig toch? hij mist zijn mama,onze mohamed ali wat een jankert is dat zeg niet normaal |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
het is algemeen bekend dat mensen met een adoratie voor dieren ook sneller gevoelig zijn voor het oedipus complex, dus verklaart veel |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 20:23 schreef pauline@nowlive het volgende:het is algemeen bekend dat mensen met een adoratie voor dieren ook sneller gevoelig zijn voor het oedipus complex, dus verklaart veel Ja en dat kan jij weten he |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: hou ook heel veel van jou..kan toch,, dat is mijn oedipus |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Nou ik heb al een man die van me houdt,dank je |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: ach meisje, jij hebt toch ook je fantasieën, zou zeggen laat je gaan |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Ja alleen met Grissom van csi |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: oké ik geef toe geweldige opmerking.. deze slag win je |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: Jeeeeeeeeeee gelukkig |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 20:23 schreef pauline@nowlive het volgende:het is algemeen bekend dat mensen met een adoratie voor dieren ook sneller gevoelig zijn voor het oedipus complex, dus verklaart veel Ik lach me suf om jou opmerking. In de meeste gevallen als kinderen alleen door moeder worden opgevoed/groot gebracht, dus als moeder de rol van moeder en vader tegelijk op zich neemt. Kinderen zien moeder haar best voor hun doen. Dan groeit de adoratie, in die mate dat men dan spreekt van Oedipus complex. In de meeste gevallen absoluut niet ziekelijk maar met heel veel respect. In het geval van Brian “kan” het kloppen omdat hij een afkeer heeft naar zijn vader toe. Het oedipus complex heeft met adoratie te maken ja, van zoon naar moeder.
Enne, in de avonduren, mits ik gebeld wordt in geval van spoed, ben ik simply mrs. B en heb het niet graag over werk. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
Ik zie wel degelijk overeenkomsten.. oedipus werd als baby door de herder die opdracht had oedipus te vermoorden, ( opdracht vader) maar kreeg wroeging, en gaf de baby mee aan een groep PAARDENhoeders.. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
heb je er lang op gegoogled pauline? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Hey Paulientje hoe zat het dan met SLy???? |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
je weet wel...je grote vriend :-) |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Ja hoe zat het nou met hem ik hoorde ook dat hij van dieren hield hoe zat dat nou ben echt benieuwd kan je me dat uitleggen ??? Wilde je de hele tijd al vragen maar kwam maar niks van hoe zat dat |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: wegens contractuele verplichtingen mag ik hier niet op ingaan |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
oh je werkt voor hem?? Hoeveel procent van je dagopbrengst moet je afstaan mop? zo'n 80%? |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: wij hebben nu éénmaal een zwijgplicht voor bepaalde onderwerpen |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: En dat verhaal dat meneer hyves meisjes zoekt vanaf 15 tot 24 jaar hoe zat dat en via msn dan ook precies het zelfde verhaal mag dat ook niet |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 20:49 schreef Merty@headliner het volgende:[..] En dat verhaal dat meneer hyves meisjes zoekt vanaf 15 tot 24 jaar hoe zat dat en via msn dan ook precies het zelfde verhaal mag dat ook niet wegens contractuele verplichtingen wil ik hier niet op ingaan |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 20:49 schreef Merty@headliner het volgende:[..] En dat verhaal dat meneer hyves meisjes zoekt vanaf 15 tot 24 jaar hoe zat dat en via msn dan ook precies het zelfde verhaal mag dat ook niet doe ik ook wel |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Moeten we de ongediertebestrijding niet ff bellen? |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 20:42 schreef pauline@nowlive het volgende:Ik zie wel degelijk overeenkomsten.. oedipus werd als baby door de herder die opdracht had oedipus te vermoorden, ( opdracht vader) maar kreeg wroeging, en gaf de baby mee aan een groep PAARDENhoeders.. Is ook een film (pje) over. Maaar, in het geval van Brian is het heel maar dan ook heel ver gezocht. Respect en adoratie zijn niet hetzelfde.
Je snapt wel dat ik jouw opmerking zal gebruiken. In de trant “ DGK, hoe ver wordt het gezocht en waarom” Thanks. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: helaas kunnen die niets uitrichten,,brian zit nog steeds vast in de kooi |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 20:52 schreef pauline@nowlive het volgende:[..] helaas kunnen die niets uitrichten,,brian zit nog steeds vast in de kooi En SLy dan die houdt er ook van en niet zo een beetje ook |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Merty, waar blijft je pats, pats. Pauline wil geen antwoord geven. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ik snap iets niet..wat voor functie heb jij bij NowLive dat jij een contract tekent...want het is toch vrijwilligerswerk...je zegt het denk ik verkeerd..je hebt een zwijgplicht gekregen van de advocaten...
of heeft iedereen van NowLive een zwijgplicht gekregen? op straffe van?? een ban?? |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 20:55 schreef Anne het volgende:ik snap iets niet..wat voor functie heb jij bij NowLive dat jij een contract tekent...want het is toch vrijwilligerswerk...je zegt het denk ik verkeerd..je hebt een zwijgplicht gekregen van de advocaten... of heeft iedereen van NowLive een zwijgplicht gekregen? op straffe van?? een ban?? niet belangrijke informatie.. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
nee klopt...jij bent in het geheel niet belangrijk...als je dat maar onthoudt! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Nee Paulientje pats ik niet weetje waarom niet Mrs.B. ik moet zo verschrikkelijk om haar lachen zou jammer vinden als ze niet meer komt. En kijk de vragen die ik haar stel durft of mag ze geen antwoord op geven dat is toch mooi . En verder is ze ook wel oke hoor ze kan ook normaal quote maar dat ligt eraan hoe het met haar gaat kan zijn dat ze een slechte dag heeft tja dan zijn de berichten niet zo leuk en nu kan ze 2 dagen ook niet kikkertje zien dus ik denk dat het wel iets erger wordt maar vrijdag zal Paulientje weer helemaal de oude zijn |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 20:56 schreef Anne het volgende:nee klopt...jij bent in het geheel niet belangrijk...als je dat maar onthoudt! nee daarom gaat mijn naam ook van topic naar topic, ook al ben ik niet online hier,, en ook al is het negatief,, het is eigenlijk hetzelfde als brian en amanda die ook altijd over huub praten,, waar het hart vol van is hé anne?? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: NOu leg eens beter uit aan ons dan Paulientje misschien dat we er begrip voor krijgen want jullie staan toch ook veel geld af dus hoe zit dat nou wat is waar en hoe gaat het nou precies |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Ik denk dat ze de streams op zwart gezet hebben 2 dagen zodat de Huubfans ff afstand leren nemen...ff wennen aan het idee dat Huub straks niet meer 24/7 te zien is...en verder kunnen ze dan ook hun agressie wat laten zakken... |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Mijn hart is vol van bard hoor:P en anders wel van Bart... |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 21:00 schreef Anne het volgende:Ik denk dat ze de streams op zwart gezet hebben 2 dagen zodat de Huubfans ff afstand leren nemen...ff wennen aan het idee dat Huub straks niet meer 24/7 te zien is...en verder kunnen ze dan ook hun agressie wat laten zakken... Ze wouden al met spandoeken daar gaan staan hoor zo erg is het al met ze maarja |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Paulientje krijg ik nog antwoord hoe zit dat nou ???? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 20:58 schreef pauline@nowlive het volgende:[..] nee daarom gaat mijn naam ook van topic naar topic, ook al ben ik niet online hier,, en ook al is het negatief,, het is eigenlijk hetzelfde als brian en amanda die ook altijd over huub praten,, waar het hart vol van is hé anne?? het geeft wel aan dat men je toch wel mist als je er niet bent!
Je bent volgens mij ook nog niet weg gepatst... dat zegt ook wat :) |
|
|
|