|
|
Anne
|
|
|
ach merty...hoop geschreeuw, weinig wol...eigenlijk geen wol... |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 20:59 schreef Merty@headliner het volgende:[..] NOu leg eens beter uit aan ons dan Paulientje misschien dat we er begrip voor krijgen want jullie staan toch ook veel geld af dus hoe zit dat nou wat is waar en hoe gaat het nou precies Ik sta niet een cent af..verder kan ik er niet op ingaan |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
leg ons dan uit waarom je er niet op in kunt gaan |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Nou wat flauw nou je komt hier naar toe om je gelijk te halen over Kabouter en je komt op voor NO-FUCKING-OLD-LIVE en dan vertel je niet hoe of wat jammer hoor maar ergens had ik dit wel verwacht zo zie je maar weer he Paulientje Maar doe Sly de groetjes van ons en ik hoop dat het met zijn gezondheid goed gaat Paulientje |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 21:03 schreef Boudewijn het volgende:[..] het geeft wel aan dat men je toch wel mist als je er niet bent! Je bent volgens mij ook nog niet weg gepatst... dat zegt ook wat :) hahahaha dank je wel boudewijn,, maar het is idd wel zo,, ook al hebben ze hier geen respect voor mijn keuze's Ik voel me hier toch wel thuis ( wel een eenzaam bestaan). als ik de noodzaak voel om even bij een andere "familie" steun te krijgen, is dat eenvoudig, alleen moet ik mijn naam daar niet verwisselen met mijn naam hier |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 21:05 schreef Merty@headliner het volgende:[..] Nou wat flauw nou je komt hier naar toe om je gelijk te halen over Kabouter en je komt op voor NO-FUCKING-OLD-LIVE en dan vertel je niet hoe of wat jammer hoor maar ergens had ik dit wel verwacht zo zie je maar weer he Paulientje Maar doe Sly de groetjes van ons en ik hoop dat het met zijn gezondheid goed gaat Paulientje hij leest mee |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Hmmm, heb net een nieuwe fles Slaaisaus opengemaakt ... |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
het heeft een paar redenen,dat ik der niet wegpats,1:ze herhaald niet steeds hetzelfde.2:ze is niet altyd even aardig maar dat kun je negeren..dat is namelijk haar mening,en jij mag dat onvolwassen vinden,maar ja wathever,zo kan ik dan ook denken..en 3soms heel soms durft ze wel dingen toe te geven.. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: OOh gezellig nou ben benieuwd wat hij te zeggen heeft |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Niets. Hij kan niet typen. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Hey draakje alles goed ??? |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
sorry merty,, kan ik niet vertellen hier,, krijg ik ruzie met boudewijn, en haalt hij mijn tekst weg |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 21:15 schreef pauline@nowlive het volgende:sorry merty,, kan ik niet vertellen hier,, krijg ik ruzie met boudewijn, en haalt hij mijn tekst weg nee hoor! vertel maar! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 21:15 schreef pauline@nowlive het volgende:sorry merty,, kan ik niet vertellen hier,, krijg ik ruzie met boudewijn, en haalt hij mijn tekst weg Waarom ruzie met Boudewijn luister ik kan je vertellen dat Boudewijn met niemand ruzie zoekt een mening verschil kan maar vertel nnou maar |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
pauline
|
|
|
er is een tijd voor spreken en er zijn ook tijden voor zwijgen, maar 1 ding kan hier de komende dagen meer online zijn,, daarna zal het wel een druk weekje worden,, reporter werk enzo.. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Nou Pauline, ik zit ook te wachten. vertel, vertel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door Mrs.B@headline -- |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
NOu ik vindt het spannend hoor ik wacht ik ga maar een bakje koffie pakken want wie weet komt ze pas morgen met antwoord |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
wat ik wel heb gedaan is gevraagd of het mogelijk is dat onze grote vriend hier ( als hij op een andere computer, wegens ip track) zelf gaat inloggen. ik zou zeggen wacht af.. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Hhahah is goed laat maar komen is hij bang dan |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
En Paulientje jij moet ook dan gezellig erbij blijven goed |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: ik ben gewoon niet van plan een spreekbuis te zijn voor anderen, that's it |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: geen probleem merty |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 21:21 schreef pauline@nowlive het volgende:[..] ik ben gewoon niet van plan een spreekbuis te zijn voor anderen, that's it Oke en ook niet via een andere naam he ?? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Oohh gezellig ja ja we wachten met af hierzo hoelang kan dat duren |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 21:23 schreef Merty@headliner het volgende:[..] Oohh gezellig ja ja we wachten met af hierzo hoelang kan dat duren daar doe ik geen uitspraak over, en dat begrijp je wel |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Mwah ... vervelende gasten hier. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Nee joh wordt lache zo kom SLy gezellig erbij alleen is nog niet bekend of dat zo is of over een paar dagen |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
En vergeet niet je moet ogen voor en achter je hebben en ook deze WHALLAH |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 21:28 schreef Merty@headliner het volgende:En vergeet niet je moet ogen voor en achter je hebben en ook deze WHALLAH O ja, dat is wanneer hij eigenlijk voila wil zeggen. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Sly hier? geweldigggggg........komt ie doen?? zieltjes winnen? de situatie uitleggen? die hij zelf gecreeerd heeft? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Hahah nee hij komt ons netjes de vragen die wij hebben uitleggen |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Maar duurt even want hij wilt inloggen via een ander Pc tja |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 21:30 schreef Merty@headliner het volgende:[..] Hahah nee hij komt ons netjes de vragen die wij hebben uitleggen Netjes? Slaai? Dacht het niet ... |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Paulientje ben je er nog meid ?????? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
voor mij hoeft het niet hey. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Nee, die is haar Slaai-pakje aan het aantrekken. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Nou raar gebeurd zo vaak dat mijn bericht 3 x doorkomt snap er niks van sorry boudewijn |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
oh ik moet er bang van worden...tja...dat gaat niet lukken..en hij wil inloggen ivm ip track? nou Sly...gewoon hideip.nl...doe ik ook als ik op NowLive wil kijken zonder dat jij mijn ip ziet hahahaha |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: whaaaaaa |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
gaat ie nou zo komen? of moet ik nog lang wachten? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
ik heb z'n ip allang, dus hij kan de moeite besparen, ik ga toch niets met ip adressen doen... |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: ja sorry ben actief op 8 fora's dus moet mijn aandacht verdelen |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 21:35 schreef Boudewijn het volgende:ik heb z'n ip allang, dus hij kan de moeite besparen, ik ga toch niets met ip adressen doen... mag je ook niet boudewijn |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
oh hij gaat op 8 fora inloggen....zou hij wel tijd voor ons hebben? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
correctie...wil boudewijn niet eens denk ik |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 21:35 schreef pauline@nowlive het volgende:[..] ja sorry ben actief op 8 fora's dus moet mijn aandacht verdelen OOh oke je hebt er maar druk mee en hoeveel mensen zijn overgestapt naar Kikkertje ????? |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: of jij lang moet wachten anne is niet zo belangrijk, dank zij je gebrek aan respect,, als hij komt word het niet eerder dan morgen tegen de middag. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Net zo´n blaaskaak als Huub. |
|
|
|