BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Ik mis mijn mama!"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 21:36 schreef pauline@nowlive het volgende:

[..]

mag je ook niet boudewijn

Nee maar daar heeft jullie meester een handje vol van
trapper
 trapper - dinsdag 13 mei 2008 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 21:21 schreef pauline@nowlive het volgende:

[..]

geen probleem merty
hahahaha we zijn het niet altijd met elkaar eens maar dat vind ik juist leuk, een forum waar iedereen het zelfde spreek is toch ook niet zo veel aan. Welkom terug pauline.
pauline
 pauline - dinsdag 13 mei 2008 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 21:37 schreef Merty@headliner het volgende:

[..]

OOh oke je hebt er maar druk mee en hoeveel mensen zijn overgestapt naar Kikkertje ?????
niemand kan mij hier beschuldigen van het proberen zieltjes te winnen merty, dus nee daar houd ik mij niet mee bezig
pauline
 pauline - dinsdag 13 mei 2008 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 21:37 schreef trapper het volgende:

[..]

hahahaha we zijn het niet altijd met elkaar eens maar dat vind ik juist leuk, een forum waar iedereen het zelfde spreek is toch ook niet zo veel aan. Welkom terug pauline.
dank je trapper
Anne
 Anne - dinsdag 13 mei 2008 - 21:40   quote  deeplink  
ik een gebrek aan respect??? sorry...denk dat Sly het woord niet eens kan spellen
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 21:39 schreef pauline@nowlive het volgende:

[..]

niemand kan mij hier beschuldigen van het proberen zieltjes te winnen merty, dus nee daar houd ik mij niet mee bezig
Dan waar hou je dan mee bezig het verdedigen van Kaboutertje ?
Komt bij mij het zelfde neer Paulientje als ik kijk hoe je hier post en op wat voor manier dan wil je mensen overtuigen
trapper
 trapper - dinsdag 13 mei 2008 - 21:41   quote  deeplink  
misschien is de twee dagen zonder streamer wel goed voor de forummers om een beter band op te bouwen, en zonder tegen elkaar te schelden een normale discussie kunnen voeren. Uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde en dat zijn streamers en hopen dat onze eigen favoriet er niet uit gaat.
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 21:41 schreef trapper het volgende:
misschien is de twee dagen zonder streamer wel goed voor de forummers om een beter band op te bouwen, en zonder tegen elkaar te schelden een normale discussie kunnen voeren. Uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde en dat zijn streamers en hopen dat onze eigen favoriet er niet uit gaat.
Daar heb je ook helemaal gelijk in Trapper
pauline
 pauline - dinsdag 13 mei 2008 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 21:41 schreef Merty@headliner het volgende:

[..]

Dan waar hou je dan mee bezig het verdedigen van Kaboutertje ?
Komt bij mij het zelfde neer Paulientje als ik kijk hoe je hier post en op wat voor manier dan wil je mensen overtuigen
helaas merty sla je plank mis. Ik post hier wat ik mijn ogen zie, dus niet een vaststaand feit, maar een verkondiging van mijn mening, en probeer via stelselmatige vragen uit te zoeken , hoe het mogelijk is dat mensen alle beelden verschillend kunnen intrepeteren
pauline
 pauline - dinsdag 13 mei 2008 - 21:44   quote  deeplink  
incl huub fans.. ook hoe het komt dat de diehards niets verkeerd zien van zijn/haar favoriet
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 21:43 schreef pauline@nowlive het volgende:

[..]

helaas merty sla je plank mis. Ik post hier wat ik mijn ogen zie, dus niet een vaststaand feit, maar een verkondiging van mijn mening, en probeer via stelselmatige vragen uit te zoeken , hoe het mogelijk is dat mensen alle beelden verschillend kunnen intrepeteren
NOu je kan beter onderzoeken waarom er zoveel Cyberhate op jullie site is ik denk dat je daar meer aan hebt
trapper
 trapper - dinsdag 13 mei 2008 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 21:44 schreef pauline@nowlive het volgende:
incl huub fans.. ook hoe het komt dat de diehards niets verkeerd zien van zijn/haar favoriet
ik persoonlijk denk dat je van je eigen favoriet minder wilt en kan zien dan van de tegen stander. Dat is in het voetbal ook zo, je bent altijd voor je favoriet en van de ander zie je eerder de slechte dingen.
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 21:44 schreef pauline@nowlive het volgende:
Paulientje ,
Je leest hier ook hier zie je op het moment als Brain,AManda of Jaap iets verkeerd doen lees je dat echt wel terug hoor.
Kijk neem nou vandaag met de pers Jaapio zei dat hij de helft van zijn geld aan een goed doel zou doen nou je weet ik ben fan van Jaapio maar wat hij zei heb ik mijn twijfels over en dat wordt ook gewoon geschreven hierzo kijk en bij jaap is het zo dat hij nooit met geweld te werk gaat altijd met zijn mond en dat is het beste .En zo ook voor de fans van AManda en Brain als daar iets verkeerd van zien zeggen ze dat ook dat dat niet door de beugel kan of zo .
Maar zoals ik bij jullie op site leest dan is het in mijn ogen gewoon een soort van sekte echt waar want echt alles wat deze man doet mag en moet kunnen .
En nogmaals verschil tussen headliner en nowlive.,
Headliner is er voor iedereen en is eerlijk en nowlive zegt dat ze er voor iedereen zijn maar ze zijn daar maar voor 1 en dat is kikkertje dus in mijn ogen niet eerlijk
pauline
 pauline - dinsdag 13 mei 2008 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 21:49 schreef trapper het volgende:

[..]

ik persoonlijk denk dat je van je eigen favoriet minder wilt en kan zien dan van de tegen stander. Dat is in het voetbal ook zo, je bent altijd voor je favoriet en van de ander zie je eerder de slechte dingen.
ik ben best wel fan van huub, echter zie ik ook de verkeerde dingen van hem,, dus ben er van overtuigd dat anderen dat ook kunnen,, maar kom dat weinig tegen
trapper
 trapper - dinsdag 13 mei 2008 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 21:51 schreef pauline@nowlive het volgende:

[..]

ik ben best wel fan van huub, echter zie ik ook de verkeerde dingen van hem,, dus ben er van overtuigd dat anderen dat ook kunnen,, maar kom dat weinig tegen
o ja dat zeker ik zie van brian ook wel zijn slechte eigenschappen maar als ik dingen van huub zie ben ik daar eerder op gebrand dan van brian omdat hij mijn favoriet is. Dat bedoel ik, als je eigen favoriet iets doet denk je eerder van ach laat maar maar als de tegenstander het doet denk je hoe kan hij.
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 21:51 schreef pauline@nowlive het volgende:

[..]

nou en vraag je dan niet af waarom dat zo is
pauline
 pauline - dinsdag 13 mei 2008 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 21:54 schreef Merty@headliner het volgende:

[..]

nou en vraag je dan niet af waarom dat zo is
ik kan niet in de gedachte van andere mensen kijken.
er zit verschil tussen, zien wat je eigen favo verkeerd doet en daar een post over doen,, maar als je non favo iets verkeerds doet,, dan komen de scheldwoorden uit allen hoeken,, terwijl de fout misschien hetzelfde is
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 21:59   quote  deeplink  
dat zou kunnen Paulientje maar zo heeft iedereen zijn eigen gedachte erover toch hoe dat zo zou komen
pauline
 pauline - dinsdag 13 mei 2008 - 22:00   quote  deeplink  
ik ben wel zo eerlijk om hier ook te melden dat ik!!! ja zelfs ik op een site een ban heb!!!
Anne
 Anne - dinsdag 13 mei 2008 - 22:00   quote  deeplink  
wauw pauline...welke site is dat?
bard
 bard - dinsdag 13 mei 2008 - 22:01   quote  deeplink  
wat een watje zeg, en wel zijn meisje slaan? loser, loser, loser, loser, loser

of zijn dan antilliaanse gebruiken misschien ;)
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 22:00 schreef pauline@nowlive het volgende:
ik ben wel zo eerlijk om hier ook te melden dat ik!!! ja zelfs ik op een site een ban heb!!!
Nou zie je wel Headliner is nog lang niet zo slecht zoals ze daar bij jullie spreken er over
pauline
 pauline - dinsdag 13 mei 2008 - 22:02   quote  deeplink  
op de tien site..

had gevraagd ( in mijn nette bewoordingen) waarom vanmorgen op de mods pagina er gebruikers waren die vroegen over waarom op nowlive al te lezen was dat de streams er 2 dagen afgingen,,, dit werd door de heren en dames mods ontkend, en verkondigd dat nowlive de boel ophitste en er niets van waar was..
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 22:02 schreef pauline@nowlive het volgende:
op de tien site..

had gevraagd ( in mijn nette bewoordingen) waarom vanmorgen op de mods pagina er gebruikers waren die vroegen over waarom op nowlive al te lezen was dat de streams er 2 dagen afgingen,,, dit werd door de heren en dames mods ontkend, en verkondigd dat nowlive de boel ophitste en er niets van waar was..
Wie weet zijn ze jullie gewoon beu dat kan ook he met al dat gebel om het geringste dat kan maar zo dan hebben ze er genoeg van
trapper
 trapper - dinsdag 13 mei 2008 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 22:02 schreef pauline@nowlive het volgende:
op de tien site..

he pauline dat heb ik net gelezen, ik vond het een goede vraag want ik was ook benieuwd naar het antwoord. Vanmorgen werd ons nog beloofd dat we streams tot het einde zouden hebben en nu is dit er ineens. Toch raar dat nowlive het wel wist en op tien forum niet, ik wou ook het antwoord weten.
pauline
 pauline - dinsdag 13 mei 2008 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 22:04 schreef Merty@headliner het volgende:

[..]

Wie weet zijn ze jullie gewoon beu dat kan ook he met al dat gebel om het geringste dat kan maar zo dan hebben ze er genoeg van
ook al is dat zo merty,, dan kan je dat niet maken tegenover je vaste forummers
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 13 mei 2008 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 22:06 schreef trapper het volgende:

[..]

he pauline dat heb ik net gelezen, ik vond het een goede vraag want ik was ook benieuwd naar het antwoord. Vanmorgen werd ons nog beloofd dat we streams tot het einde zouden hebben en nu is dit er ineens. Toch raar dat nowlive het wel wist en op tien forum niet, ik wou ook het antwoord weten.
als je bij het minste of geringste meteen gaat bellen naar iedereen dan komt je daar snel genoeg achter :)

Maar ik denk dat de telefonistes bij RTL en Talpa best blij zullen zijn dat het er bijna op zit!
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 22:08 schreef pauline@nowlive het volgende:

[..]

ook al is dat zo merty,, dan kan je dat niet maken tegenover je vaste forummers
Sorry Paulientje maar ik denk echt dat het daarmee te maken heeft ze zijn jullie meer dan zat en dan krijg je dat
pauline
 pauline - dinsdag 13 mei 2008 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 22:06 schreef trapper het volgende:

[..]

helaas heb ik dus geen antwoord gekregen trapper.. maar de vraag is al via een andere weg naar 10..
bard
 bard - dinsdag 13 mei 2008 - 22:10   quote  deeplink  
vind dat ze iedereen die streamen of wat voor manier ook betrokken zijn bij dgk, een oor moeten aannaaien. boontje komt om zijn loontje

gelukkig nog maar paar dagen voor de aso-show, daar zal deze generatie nog lang de vruchten van plukken ;)
pauline
 pauline - dinsdag 13 mei 2008 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 22:08 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

als je bij het minste of geringste meteen gaat bellen naar iedereen dan komt je daar snel genoeg achter :)

Maar ik denk dat de telefonistes bij RTL en Talpa best blij zullen zijn dat het er bijna op zit!
dat denk ik ook boudewijn..er is al een groep bezig om via diverse wegen daarachter te komen,, wel lekker even geen streams, kan je duiken in andere zaken
trapper
 trapper - dinsdag 13 mei 2008 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 22:09 schreef pauline@nowlive het volgende:

[..]

helaas heb ik dus geen antwoord gekregen trapper.. maar de vraag is al via een andere weg naar 10..
ja maar het 10 forum staat los van het programma, zij hebben niets met de buren of regie temaken.
pauline
 pauline - dinsdag 13 mei 2008 - 22:17   quote  deeplink  
huub eruit
grissom
 grissom - dinsdag 13 mei 2008 - 22:18   quote  deeplink  
Go huub go
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 22:17 schreef pauline@nowlive het volgende:
huub eruit
Wat is hij er uit ???
trapper
 trapper - dinsdag 13 mei 2008 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 22:17 schreef pauline@nowlive het volgende:
huub eruit
hoe weet je dat? Ik het al zeker?
pauline
 pauline - dinsdag 13 mei 2008 - 22:22   quote  deeplink  
laatste berichtgeving,,,er zijn reporters ter plaatse,, politie,,, honden bewaking,, schijnt niet leuk te zijn daar,, hang me er niet aan op, maar we horen dat het wellicht om huub gaat
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 22:23   quote  deeplink  
ZO zo nou dat gaat wel ver he vind je niet Paulientje het gaat toch om een spel toch
pauline
 pauline - dinsdag 13 mei 2008 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 22:23 schreef Merty@headliner het volgende:
ZO zo nou dat gaat wel ver he vind je niet Paulientje het gaat toch om een spel toch
ben ik met je eens
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 22:22 schreef pauline@nowlive het volgende:
laatste berichtgeving,,,er zijn reporters ter plaatse,, politie,,, honden bewaking,, schijnt niet leuk te zijn daar,, hang me er niet aan op, maar we horen dat het wellicht om huub gaat
Ik vind dat ze wel uit het oog verliezen dat het om een spel gaat jammer dat het dan zo moet gaan
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 22:24 schreef pauline@nowlive het volgende:

[..]

ben ik met je eens
SOrry Paulientje dat hij eruit is maar ja laten we hopen dat Jaapio wint goed
pauline
 pauline - dinsdag 13 mei 2008 - 22:25   quote  deeplink  
niets is nog zeker merty,, maar jaap is voor mij ook prima
Anne
 Anne - dinsdag 13 mei 2008 - 22:25   quote  deeplink  
wat ik nog steeds niet begrijp is waarom er iemand vanavond al uitgaat..dat zou toch pas donderdag zijn?
tg3
 tg3 - dinsdag 13 mei 2008 - 22:26   quote  deeplink  
kunnen we je geloven op je woord pauline dat huub eruit is ?
trapper
 trapper - dinsdag 13 mei 2008 - 22:26   quote  deeplink  
O jee, ik hoop dat het huubje is maar hoop uit het diepst van mijn hart dat het op een normale manier gaat
tg3
 tg3 - dinsdag 13 mei 2008 - 22:27   quote  deeplink  
ze doen het niet live de halve finale en ik denk dat het is om the gap tussen nu en tv uitzending te overbruggen ..tv is een week achter en hiermee wordt die gap kleiner of verdwijnt voor de laatste week

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door tg3 --
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 22:25 schreef pauline@nowlive het volgende:
niets is nog zeker merty,, maar jaap is voor mij ook prima
Nee maar ja je geeft zelf aan dat het niet leuk aan toe gaat dar toch dus en huub ging de trap af dus denk niet dat hij even weg wordt gestuurd toch

Maar leuk dat je oook het Jaapio toch wel gunt
pauline
 pauline - dinsdag 13 mei 2008 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 22:26 schreef tg3 het volgende:
kunnen we je geloven op je woord pauline dat huub eruit is ?
nee zijn tot nu toe alleen geruchten
pauline
 pauline - dinsdag 13 mei 2008 - 22:29   quote  deeplink  
ik houd het in de gaten en zal zodra ik meer weet het doorgeven
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 22:26 schreef trapper het volgende:
O jee, ik hoop dat het huubje is maar hoop uit het diepst van mijn hart dat het op een normale manier gaat

dat hoop nou echt ook weet je dat en echt ik hou me hart vast wat als brain wint wat gaan ze dan doen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Ik mis mijn mama!"

0.0082511