|
|
tg3
|
|
|
ohh oki wees voorzichtig als je die geruchten bij je site verkondigt kan het wel veel heisa veroorzaken |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
zit er iemand in de bosjes daar pauline?? en ik bedoel dit niet om te etterbakken! |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2008 - 19:46 schreef stacy1974 het volgende:ach ben blij dat hij zijn mamam nog mist. jij zeker niet he . nee dat is stoer zeg Nee jij bent reuze stoer, met dit walgelijke antwoord wat ik zojuist pas heb gelezen. Echt, jij bent geweldig ... wees daar vooral trots op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door Praatpaal -- |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
OOh dat verklaart waarom Sly vandag niet aanwezig kon zijn |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 22:29 schreef Merty@headliner het volgende:[..] dat hoop nou echt ook weet je dat en echt ik hou me hart vast wat als brain wint wat gaan ze dan doen ik hou mijn hart ook vast,, ik weet de harde kern is tot veel in staat, en ben dan benieuwd of de kooi de 22'e wel haalt |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 22:30 schreef Anne het volgende:zit er iemand in de bosjes daar pauline?? en ik bedoel dit niet om te etterbakken! niet iemand.... drommen!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
druk daar dan ;-) dat valt toch op? |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
niemand nog vertrokken!!! word steeds drukker,, weg word afgesloten |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ja zou het echt niet meer leuk vinden als het zo op deze manier moet gaan echt niet
En Praatpaal val elkaar niet zo aan dat is haar mening toch |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 22:33 schreef pauline@nowlive het volgende:niemand nog vertrokken!!! word steeds drukker,, weg word afgesloten Nou wel raar hoor die berichten maar ja |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote: take it easy ...take a chill pill |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: komt via sms bij sly binnen,, dus zullen ook wel nep bij zijn |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 22:29 schreef Merty@headliner het volgende:[..] dat hoop nou echt ook weet je dat en echt ik hou me hart vast wat als brain wint wat gaan ze dan doen ja of amanda, bij claire en jaap zal het denk ik wel los lopen maar bij brian en amanda hou ik ook mijn hart vast. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Tuurlijk niet! Jullie geloven die troel toch niet? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Neem aan dat hij mensen daar heeft zitten die hij vertrouwd toch Paulientje |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: beter de topic volgen joh |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 22:37 schreef Merty@headliner het volgende:[..] Neem aan dat hij mensen daar heeft zitten die hij vertrouwd toch Paulientje ja ook,, vandaar mix berichtgeving.. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote: ik lees het op een ander forum ook |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
wauw pauline....dat vind ik klasse! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 22:38 schreef frans-06 het volgende:pauline nowlive overloopster ben je in de belangstelling nu? bha wat laat jij je kennen zeg,dit is alles wat ik aan jou kwijt wil de mazzel en ben altijd in de belangstelling frans |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
nu druk.. problemen met de site.. |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
quote: Hemeltje lieve zeg, waar zijn jullie hier nou mee bezig, dit is toch niet normaal meer. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Goed gezegt Paulientje laat je niet stangen door hem bij hem zeg ik meestal Piep Piep Pats PAts |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
Onze laatste bron die dus dicht bij het vuur zit heeft het erover dat er iemand de koffer met geld heeft genomen , naam is bekend maar houden we nog even stil totdat we het zeker weten. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 22:49 schreef pauline@nowlive het volgende:Onze laatste bron die dus dicht bij het vuur zit heeft het erover dat er iemand de koffer met geld heeft genomen , naam is bekend maar houden we nog even stil totdat we het zeker weten. oke zal denk ik wel claire zijn of jaap. Claire omdat ze er nog maar kort inzit, jaap omdat hij dan zeker van het geld is. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
foto's worden genomen van claire in de tuin |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
OO dus daarom 2 personen want Bridget zei van dat ze nog wat achterhand hadden kan maar zo zijn dat er 1 koffer pakt en 1 extra door punten eruit gaat |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
is een mogelijkheid merty |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ehmm ff tussendoor opmerking...hoe weten ze dat ze de koffer met geld hebben meegenomen...als ze in een auto zitten, kun je dat echt niet zien hoor |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Jammer he dat er geen streams zijn had dit graag willen zien echt waar maar ja |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
nowlive ligt eruit...dus daar kan pauline haar info niet vandaan halen |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 22:58 schreef Anne het volgende:ehmm ff tussendoor opmerking...hoe weten ze dat ze de koffer met geld hebben meegenomen...als ze in een auto zitten, kun je dat echt niet zien hoor als de geruchten vertellen dat er 2 weg gaan dan moet het zoiets zijn |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Klopt,ik kan er ook niet op |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
|
|
|
pauline
|
|
|
parkeer terrein de witte bergen loopt vol.. politie hilversum vraagt extra agenten utrecht |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
pauline hoe geloof waardig ben jij noch??????????? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 23:03 schreef pauline@nowlive het volgende:parkeer terrein de witte bergen loopt vol.. politie hilversum vraagt extra agenten utrecht Waarom huub is er toch nog niet uit zeg je |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
voor mensen die onderweg willen,,, extra politie,, drank controle a27 |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
het spijt me voor je pauline...maar dat van die agenten is niet waar! dat heb ik nagetrokken |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 23:07 schreef Anne het volgende:het spijt me voor je pauline...maar dat van die agenten is niet waar! dat heb ik nagetrokken pin me niet vast op de posts... alleen info ter plaatse,, kan ook nep zijn,, heb ik eerder verklaard |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 23:06 schreef pauline@nowlive het volgende:voor mensen die onderweg willen,,, extra politie,, drank controle a27 Paulientje , denk je dat ik echt daar naar toe zou rijden het is geen Vin Diesel die je gaat ontmoeten toch hahaha lol als Vinnie is ben ik er zo |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ok Pauline...
waarom noem jij de A27 terwijl Eemnes aan de A1 ligt? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 23:09 schreef Merty@headliner het volgende:[..] Paulientje , denk je dat ik echt daar naar toe zou rijden het is geen Vin Diesel die je gaat ontmoeten toch hahaha lol als Vinnie is ben ik er zo Kom mij dan ff ophalen!! die is wel lekker die Vin ;-) (laat bard dit maar niet horen;)) |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: is gewoon een mededeling die van een persoon komt die die kant op reed, en in een fuik reed |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 23:10 schreef Anne het volgende:[..] Kom mij dan ff ophalen!! die is wel lekker die Vin ;-) (laat bard dit maar niet horen;)) Ja doe ik hahah inderdaad laat Bard dat niet horen fooi van je is niet zo netjes Anne |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
sssssssst niet zo hard.... |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Oke dan psssssssssssssssssssssstttttttttttttt |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Mensen nog een vraag hebben jullie het ook zo warm ik zit in de tuin en ik heb het nog zo warm pfffffffffffffffffffff |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
pauline is helemaal de weg kwijt ze weet niet meer of ze van voren of van achteren leeft ,pauline als jij nou een scanner hebt luister dan beter of koop een goede antenne en geef jou bek niet zo maar een douw |
|
|
|