BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Een zwak voor Amanda

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zondag 11 mei 2008 - 20:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Een zwak voor Amanda

"Stel, er is geen halve finale. Met welke vier zou jij het liefst de finale in willen gaan?", legt Brian voor aan Huub. "Met Jaap, Claire en Amanda", antwoordt Huub resoluut. Brian snapt hier niets van. "Van deze mensen hier, mag ik jou het minst", licht Huub zichzelf toe, maar Amanda neemt het voor haar vriend op. "Meen je dat serieus? Ik vind dat jouw relativeren niet helemaal goed zit, hoor!", oordeelt ze. "Ja, sorry. Ergens blijf ik altijd een zwak voor Amanda houden. Ik kan er niets aan doen", zegt Huub schuldbewust. Tja, een echt gevoelsmens, die Huub!

bron: tien.tv
grissom
 grissom - zondag 11 mei 2008 - 20:22   quote  deeplink  
Tjonge jonge wat een eikel zeg,nou dan moet tie wel bang zijn van Brain.
trapper
 trapper - zondag 11 mei 2008 - 20:31   quote  deeplink  
hahahaha hij heeft geen zwak voor amanda maar is bang voor zijn schoonfamilie. Daarom zal hij claire niet wegstemmen.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 11 mei 2008 - 20:50   quote  deeplink  
Als Huub zegt dat hij een zwak heeft voor Amanda geloof ik hem meteen.
Dit blijkt uit veel dingen. Voorbeeld; als een andere bewoner de dingen tegen Huub zou zeggen dat Amanda tegen hem zegt, maakt hij ze finaal af (met woorden).
Met Amanda gaat hij de discussie aan, maar zal dan ook vrij snel zeggen “is goed Amanda” en gaat verder niet door.
In het huis is het alleen Huub die Amanda Amie noemt en vaak op een heel “lieve” manier.
Ik heb altijd gezegd dat Huub een zwak heeft voor Amanda.
Sterker nog ik ben er van overtuigd dat in het spel het sterkste team Huub en Amanda zou zijn.
Van alle bewoners en ex-bewoners hebben deze twee ballen en zijn de sterkste. Huub vaak, heel vaak op de verkeerde manier.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2008 door Mrs.B@headline --
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zondag 11 mei 2008 - 20:52   quote  deeplink  
Wat lult die Huub nou dat hij als hij wint minimaal een half miljoen wil vastzetten???
Als hij het wint,kan hij op zijn hoogst 600.000 euro winnen,omdat hij de meeste boetes heeft,maar het is het kaboutertje weer eens naar zijn kop geschoten,en hij denkt ineens weer 1,3 miljoen euro te kunnen winnen.....ik hoop dat hij een enge ziekte......
Anne
 Anne - zondag 11 mei 2008 - 21:13   quote  deeplink  
Ik moet eerlijk zeggen, ik heb ook een zwak voor dat wijffie!
grissom
 grissom - zondag 11 mei 2008 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 20:52 schreef Nikos het volgende:
Wat lult die Huub nou dat hij als hij wint minimaal een half miljoen wil vastzetten???
Als hij het wint,kan hij op zijn hoogst 600.000 euro winnen,omdat hij de meeste boetes heeft,maar het is het kaboutertje weer eens naar zijn kop geschoten,en hij denkt ineens weer 1,3 miljoen euro te kunnen winnen.....ik hoop dat hij een enge ziekte......
En wat denk je wat de belasting doet,die klopt straks ook aan bij die kikker.
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zondag 11 mei 2008 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 21:19 schreef grissom het volgende:

[..]

En wat denk je wat de belasting doet,die klopt straks ook aan bij die kikker.
Dan houdt hij lekker helemaal niks meer over,dat is ook nog eens min 200.000 euro,houdt hij nog 4 ton over,da's voor Huub 1 groot feest met 1 berg coke,en 's morgens blut en een kater,en dan ook nog een Calimero in bed,die hij niks meer kan bieden.....
djen
 djen - zondag 11 mei 2008 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 21:23 schreef Nikos het volgende:

[..]

Dan houdt hij lekker helemaal niks meer over,dat is ook nog eens min 200.000 euro,houdt hij nog 4 ton over,da's voor Huub 1 groot feest met 1 berg coke,en 's morgens blut en een kater,en dan ook nog een Calimero in bed,die hij niks meer kan bieden.....
en niet de hoertjes vergeten ..en clair die hij tevreden moet houden met haar familie erbij ..en de rechtzaken die komen gaan

vraagje aan boudewijn mna de kooi .gaat headliner de kooi bewoners ook volgen ben zo benieuwd hoelang het duurd dat huubje bergafwaarts gaat haaahaa
reetje 076
 reetje 076 - zondag 11 mei 2008 - 22:43   quote  deeplink  
Nikos voor wie ben jij als ik vragen mag
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 11 mei 2008 - 22:50   quote  deeplink  
goh veel nieuwe namen zie ik hier tegenwoordig zeker niet leuk bij NL hahaha
cecilia
 cecilia - maandag 12 mei 2008 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 21:38 schreef Nikos het volgende:
oh ja tuurlijk de hoeren....dan wordt het bergje coke al wat kleiner.....ik hoop dat hij een od krijgt en ster......
Schandalig wat jij allemaal neer zet over Huub. Triest figuur ben je en wat zul jij blij zijn als je verwensingen nog uit komen ook! En mocht het zover komen dan hoop ik dat je nog vaak terug denkt aan je eigen bijgedragen grafstenen.
trapper
 trapper - maandag 12 mei 2008 - 00:53   quote  deeplink  
cecilia huub doet dat dagelijks, niet dat ik het goed keur dat andere het ook doen maar nu is het voor huub ineens schandalig. Sorry dat kan er bij mij niet in, huub wil dagelijks mensen dood hebben met ongelukken en ziektes.
trapper
 trapper - maandag 12 mei 2008 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 22:50 schreef moha het volgende:
goh veel nieuwe namen zie ik hier tegenwoordig zeker niet leuk bij NL hahaha
of een andere naam ;-)
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 12 mei 2008 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 21:35 schreef djen het volgende:

[..]

en niet de hoertjes vergeten ..en clair die hij tevreden moet houden met haar familie erbij ..en de rechtzaken die komen gaan

vraagje aan boudewijn mna de kooi .gaat headliner de kooi bewoners ook volgen ben zo benieuwd hoelang het duurd dat huubje bergafwaarts gaat haaahaa
dat nieuws wordt automatisch geplaatst via http://goudenkooi.headliner.nl

als er iets over DGK in de titel staat wordt het daar geplaatst.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 12 mei 2008 - 00:54   quote  deeplink  
quote:

ik hoop dat hij een od krijgt en ster
wat is dat?
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 12 mei 2008 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 00:54 schreef forever het volgende:

[..]

of een andere naam ;-)
Dat is het ook vele komen met een andere naam .
Tja als ze er tijd voor hebben pfff wel triest
Anne
 Anne - maandag 12 mei 2008 - 00:55   quote  deeplink  
ik denk een overdosis boudewijn..en die ster da week nie :-) of er moesten nog de letters "ft" achter ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door Anne --
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 12 mei 2008 - 00:56   quote  deeplink  
oh.. ok dan.. 'verwijder bericht' -> klik ;)
Anne
 Anne - maandag 12 mei 2008 - 00:57   quote  deeplink  
:-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Een zwak voor Amanda

0.0083179