BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Samen tegen Huub?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Headliner
 Headliner - zondag 11 mei 2008 - 20:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Samen tegen Huub?

Na het groepsgesprek gaan Jaap en Amanda nog even een gesprek aan. Ze zien elkaar als gelijke in de strijd en dat schept een band. "Huub heeft met mij gesproken en hij zij tegen mij dat als ik hem eruit gooit dat hij dan alles gaat doen om te zorgen dat ik niet win. Zo ken ik hem, maar ik ben er boos om", uit Jaap zich. "Wij staan allebei in het midden en we moeten iemand weg krijgen...", realiseert ook Amanda zich. "Ik wil gewoon winnen. Als hij wil bedreigen moet hij het zelf weten, maar ik vind het niet slim", vindt Jaap. "Ik denk dat Huub voor jou gevaarlijker is dan Brian. Ik heb er nachten over wakker gelegen, maar voor mij is Huub ook gewoon gevaarlijker. En nu gaat hij jou bedreigen!", probeert Amanda haar gesprekspartner over te halen. Zouden ze echt gaan samenspannen om Huub eruit krijgen?

bron: tien.tv
suikertje
 suikertje - zondag 11 mei 2008 - 20:58   quote  deeplink  
ik hoop het ,ik hooooopppp het zooooo weg hobbit
dorenda
 dorenda - zondag 11 mei 2008 - 21:00   quote  deeplink  
wat een kikkier er om mensen te bedreigen
denkt hij nu werkelijk dat hij god is
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zondag 11 mei 2008 - 21:03   quote  deeplink  
Jaap heeft gewoon meer kans met Brian,dan met Huub....dat is zeker,Hub heeft voor de kooi te veel coontacten gelegd met mensen van NOLIFE,en denkt daar nu de vruchten van te plukken.....de strijd tussen Jaap en Brian is veel mooier,want dat zijn 2 totaal verschillende mensen,en niet zo'n kontenkruiper,ego NAZI HUUB!!!
djen
 djen - zondag 11 mei 2008 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 21:03 schreef Nikos het volgende:
Jaap heeft gewoon meer kans met Brian,dan met Huub....dat is zeker,Hub heeft voor de kooi te veel coontacten gelegd met mensen van NOLIFE,en denkt daar nu de vruchten van te plukken.....de strijd tussen Jaap en Brian is veel mooier,want dat zijn 2 totaal verschillende mensen,en niet zo'n kontenkruiper,ego NAZI HUUB!!!
helemaal mee eens
grissom
 grissom - zondag 11 mei 2008 - 21:36   quote  deeplink  
Weg met die holtor,ik hoop dat ze hem te grazen nemen die viespeuk.
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zondag 11 mei 2008 - 21:49   quote  deeplink  
dat hoop ik ook,ik hoop dat hij als hij buiten is spijt krijgt dat hij ooit heeft megedaan.....go NATASIA!!!!
nowliver
 nowliver - zondag 11 mei 2008 - 21:52   quote  deeplink  
Nou Nikos het niveau daalt wel he met je Nazi Huub. Zou eerst eens naar jezelf kijken voor je zulke uitpraken doet. Je bent dan zelf ook geen haar beter.
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zondag 11 mei 2008 - 21:59   quote  deeplink  
Whaa gaan ze Scarface kijken,dan zet die tv maar weer af,want die Scarface zit al naast Huub op de bank!!!
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zondag 11 mei 2008 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 21:52 schreef schaar het volgende:
Nou Nikos het niveau daalt wel he met je Nazi Huub. Zou eerst eens naar jezelf kijken voor je zulke uitpraken doet. Je bent dan zelf ook geen haar beter.
Huub is een NAZI,en hieruit concludeer ik dat je nog niet zo lang kijkt naar DGK!kijk dan maar eens terug op youtube hoeveel nazistische opmerkingen/uitspraken hij heeft gedaan,en nog steeds doet!!!
reetje 076
 reetje 076 - zondag 11 mei 2008 - 22:01   quote  deeplink  
schaar huub fan zeker nikos heeft gelijk go go Natasia ik hoop het echt koekje van eigen deeg krijgt ie terug hoop ik go natasia je kan het
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zondag 11 mei 2008 - 22:03   quote  deeplink  
en ik dank reetje.....efharisto para poly!!!
reetje 076
 reetje 076 - zondag 11 mei 2008 - 22:08   quote  deeplink  
geen dank kan voor mij ook niet gauw genoeg donderdag zijn hoop echt op japio die kikker eruit en bridget maasland was daar straks bij carlo en irene en die gunt het die kikker ook helemaal niet ze moet er niet aan denken dat hij wint zei hoopt op amanda
suikertje
 suikertje - zondag 11 mei 2008 - 22:21   quote  deeplink  
(10-05-2008 00:04:41) Reageren

Lid
(Offline)

als we dan alle 20000 10 x sms en voor Huub dan zit dat wel goed toch nowlivers

Lid
(Offline)

nee nowlive kleine frankie fok vol hos is een familie
op naar de 20.000 sly
wij hebben wel ons eigen forum
maar zijn niet vergeten hoeveel top mensen wij via nowlive
hebben ontmoet .
en het is dan ook de bedoeling dat wij met elkaar samenwerken
nowlive the best

nou dan toch huub eruit hoop dat jaapie deze info krijgt
Anne
 Anne - zondag 11 mei 2008 - 22:25   quote  deeplink  
20.000 - de leden die geband zijn: 15.000 - de leden die dubbele accounts hebben om maar aan de 20.000 te komen: 1000 - de niet-actieve leden (mensen die nog nooit ingelogd hebben enz.): 500 = 500 :-)

500 x 10= 5000 smsjes....

Redt hij het daarmee?
nowliver
 nowliver - zondag 11 mei 2008 - 22:27   quote  deeplink  
Ja maar dat is uit respect hiervoor door Jaap en Huub niet doorgezet. Nee, dan Brian die iemand nekschotten wil geven en met de dood dreigen, dan natuurlijk zijn agressieve gedrag naar Amanda toe. Door de douche heen slaan voor hoer uitmaken, zeggen dat ze stint, regelmatig houd je smoel en zo kunnen we nog wel even door gaan. Hij heeft Amanda helemaal onder de duim.
suikertje
 suikertje - zondag 11 mei 2008 - 22:28   quote  deeplink  
geen idee sommige hebben ook 3 a 4 acounts dus laat ze lekker denken ,ik hoop dat die site ten onder gaat ,ze aan bidden daar de duivel jakkes
reetje 076
 reetje 076 - zondag 11 mei 2008 - 22:31   quote  deeplink  
ja en zit die doos niet onder de duim zeker schaar laat me niet lachen stem lekker op die kikker en pijpslet genoeg anderen met ons doen het wel op de andere moet je eens kijken hoe die twee het afleggen
reetje 076
 reetje 076 - zondag 11 mei 2008 - 22:38   quote  deeplink  
je moet de telegraaf lezen en eens kijken hoe de redaktie,s zijn over huub de meste mensen aub niet op huub stemmen dusNikos wij als brabanders weten het wel he
reetje 076
 reetje 076 - zondag 11 mei 2008 - 22:42   quote  deeplink  
Nikos voor wie ben jij als ik vragen mag
nowliver
 nowliver - zondag 11 mei 2008 - 22:44   quote  deeplink  
Telegraaf is een roddelblad. Hebben waarschijnlijk alleen naar TV gekeken en niet gestreamd, want op TV krijg je een heel vertekend beeld. Daar wordt zo in geplakt en geknipt dat sommige er heel goed vanaf komen en anderen in een heel slecht daglicht worden gesteld. Er is maar 1 slet in de kooi en dat is Amanda. Die kan gewoon niet zonder. Is verslaafd aan drank en sex en aan die rat. Jullie aanbidden de grootste zwakkeling uit de Gouden Kooi en zijn kontneukertje
reetje 076
 reetje 076 - zondag 11 mei 2008 - 22:47   quote  deeplink  
had je vanavond naar carlo en irene moeten kijken schaar
suikertje
 suikertje - zondag 11 mei 2008 - 22:50   quote  deeplink  
gooi dat niks zittende schaap ook niet weg ,ze maakt huub wakker voor en beurt
dat tilburgs matras word nat wakker hahaha vies schaap
nowliver
 nowliver - zondag 11 mei 2008 - 22:50   quote  deeplink  
Bedoel je Life en Cooking?
misty01
 misty01 - zondag 11 mei 2008 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 22:44 schreef schaar het volgende:
Telegraaf is een roddelblad. Hebben waarschijnlijk alleen naar TV gekeken en niet gestreamd, want op TV krijg je een heel vertekend beeld. Daar wordt zo in geplakt en geknipt dat sommige er heel goed vanaf komen en anderen in een heel slecht daglicht worden gesteld. Er is maar 1 slet in de kooi en dat is Amanda. Die kan gewoon niet zonder. Is verslaafd aan drank en sex en aan die rat. Jullie aanbidden de grootste zwakkeling uit de Gouden Kooi en zijn kontneukertje
de grootste zwakkeling kan de kooi winnen maar een kabouter een paddestoel in het bos.
reetje 076
 reetje 076 - zondag 11 mei 2008 - 22:53   quote  deeplink  
ja dat bedoel ik life en cooking
tg3
 tg3 - zondag 11 mei 2008 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 22:44 schreef schaar het volgende:
je bent zo zwaar heen in je adoratie voor huub dat je ze ziet vliegen
nowliver
 nowliver - zondag 11 mei 2008 - 22:56   quote  deeplink  
Nee ik was bij mijn moeder en heb het helaas niet gezien. Ik begrijp dat ze het daar over de Gouden Kooi hadden. Had het iets met Bridget Maasland te maken. Die anti Huub is
reetje 076
 reetje 076 - zondag 11 mei 2008 - 22:58   quote  deeplink  
ja zeker weten
nowliver
 nowliver - zondag 11 mei 2008 - 23:01   quote  deeplink  
Nou ik adoreer Huub echt niet hoor. Zie zijn fouten ook heus wel. Ben van af het eerste uur fan van hem, maar dat wil niet zeggen dat ik automatisch achter elke actie of uitspraak sta. Heb ook nog een eigen oordeel hoor. Mensen staan altijd met allerlei dingen lijnrecht tegenover elkaar. Kijk naar voetbalfans, politiek. Zijn de meningen ook vaak tegengesteld aan elkaar. Met de fans van de Gouden Kooi is het net zo. Nee, ik zie ze nog niet vliegen, maar wie weet komt dat nog.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 11 mei 2008 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 23:01 schreef schaar het volgende:
Nou ik adoreer Huub echt niet hoor. Zie zijn fouten ook heus wel. Ben van af het eerste uur fan van hem, maar dat wil niet zeggen dat ik automatisch achter elke actie of uitspraak sta. Heb ook nog een eigen oordeel hoor. Mensen staan altijd met allerlei dingen lijnrecht tegenover elkaar. Kijk naar voetbalfans, politiek. Zijn de meningen ook vaak tegengesteld aan elkaar. Met de fans van de Gouden Kooi is het net zo. Nee, ik zie ze nog niet vliegen, maar wie weet komt dat nog.
zou dat maar niet bij NL roepen mits je daar VIP bent
nowliver
 nowliver - zondag 11 mei 2008 - 23:03   quote  deeplink  
Is toch zo wieso niet eerlijk om iemand te laten presenteren die zijn voor of afkeur van te voren al uitspreekt. Als het om Brian of Jaap ging zou ik precies hetzelfde denken. Is gewoon onrechtvaardig en daar gaat het de laatste tijd ook om. Tegen Brian en Amanda mag niets worden gedaan, maar wel alles negatief over Huub naar buiten brengen
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 11 mei 2008 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 23:03 schreef schaar het volgende:
Is toch zo wieso niet eerlijk om iemand te laten presenteren die zijn voor of afkeur van te voren al uitspreekt. Als het om Brian of Jaap ging zou ik precies hetzelfde denken. Is gewoon onrechtvaardig en daar gaat het de laatste tijd ook om. Tegen Brian en Amanda mag niets worden gedaan, maar wel alles negatief over Huub naar buiten brengen
dus zij mag geen voorkeur hebben ... ze heeft heus geen invloed op wat er gebeuren gaat
nowliver
 nowliver - zondag 11 mei 2008 - 23:07   quote  deeplink  
Om fan van iemand te zijn hoef je iemand toch niet te adoreren. Ben geen VIP en mag toch gewoon voor mijn mening uitkomen
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zondag 11 mei 2008 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 22:42 schreef reetje 076 het volgende:
Nikos voor wie ben jij als ik vragen mag
beetje laat,maar ben fan van Jaap geworden,en Brian als goeie 2e!!!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 12 mei 2008 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 23:57 schreef matss3 het volgende:
hoi,
Wie weet hoe ik Boudewijn een link kan sturen
Heb een fimlpje van youtoube en het doet me denken aan Huub & Clair
Zal het effe plakken, en mag het hier gezien worden
denk dat je de link gewoon neer kan planten hier hebben nog niks van Boudewijn gehoord
matss3
 matss3 - maandag 12 mei 2008 - 00:08   quote  deeplink  
hoi Merty,
misschien domme vraag maar hoe maak ik een topic,
kan de link niet plakken
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 12 mei 2008 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 00:08 schreef matss3 het volgende:
hoi Merty,
misschien domme vraag maar hoe maak ik een topic,
kan de link niet plakken
Hai Matss3 ,

Nee is geen domme vraag hoor :-) klik maar
http://forum.headliner.nl/new-topic/group-6/
ilse
 ilse - maandag 12 mei 2008 - 00:10   quote  deeplink  
boven in de hoek staat nieuw topic aan maken ff scrollen succes;-)
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 12 mei 2008 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2008 - 22:25 schreef Anne het volgende:
20.000 - de leden die geband zijn: 15.000 - de leden die dubbele accounts hebben om maar aan de 20.000 te komen: 1000 - de niet-actieve leden (mensen die nog nooit ingelogd hebben enz.): 500 = 500 :-)

500 x 10= 5000 smsjes....

Redt hij het daarmee?
hou het maar op ruim 7500 niet-actieve leden, dus leden die nog nooit ingelogd zijn!
ilse
 ilse - maandag 12 mei 2008 - 00:17   quote  deeplink  
nee moha mijn lange stuk naar seya en seya haar juiste verhaal is wel weg...tja als je dingen verwijderd verwijderd dan alles want nou staat het er helemaal krom!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 12 mei 2008 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 00:17 schreef ilse het volgende:
nee moha mijn lange stuk naar seya en seya haar juiste verhaal is wel weg...tja als je dingen verwijderd verwijderd dan alles want nou staat het er helemaal krom!
hahaha kan gebeuren Boudewijn zei al van : ja sorry soms klik ik te snel en dan is het weg...ik kan echt niks verwijderen hoor ilse
nowliver
 nowliver - maandag 12 mei 2008 - 00:23   quote  deeplink  
Dat wil ik ook graag respecteren Merty Vind het juist boeiend om te horen wat de argumenten zijn van iemand om fan van wie dan ook te zijn.
nowliver
 nowliver - maandag 12 mei 2008 - 00:24   quote  deeplink  
Vrijheid van meningsuiting.
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 12 mei 2008 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 00:23 schreef schaar het volgende:
Dat wil ik ook graag respecteren Merty Vind het juist boeiend om te horen wat de argumenten zijn van iemand om fan van wie dan ook te zijn.
Mooi zo Schaar top
nowliver
 nowliver - maandag 12 mei 2008 - 00:25   quote  deeplink  
En wat maakt het toch uit hoeveel leden een forum heeft. Dat is toch niet het allerbelangrijkste.
mauyoo67
 mauyoo67 - maandag 12 mei 2008 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 00:16 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

hou het maar op ruim 7500 niet-actieve leden, dus leden die nog nooit ingelogd zijn!
even een vraag
als je ergens een account heb hoe kan je je afmelden
zodat je er niet meer ingeschreven staat
ik heb er namelijk 4 op nl
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 12 mei 2008 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 00:24 schreef schaar het volgende:
Vrijheid van meningsuiting.
Dus dat als we allemaal de zelfde mening zouden hebben zou het wel erg saai zijn toch dus dat
nowliver
 nowliver - maandag 12 mei 2008 - 00:27   quote  deeplink  
Zeker weten. Moeten alleen allemaal weer proberen op een normale manier tegen elkaar te praten zonder de gemoederen te hoog laten oplopen. Want dat is de kooi echt niet waard.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 12 mei 2008 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 00:05 schreef forever het volgende:
dit is een kopie van wat schaar heeft gezegd en ik vind het wel een persoonlijke aanval, bah.

schaar schaar - zondag 11 mei 2008 - 22:30 quote deeplink

Ja en dan zeggen dat Nowlive een sekte is. Denk eerder dat het hier op dit forum een sekte is als je de Goude Kooi boven je eigen moeder verkiest, hoever ben je dan heen. Heel ver volgens mij.
welk topic is dit?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Samen tegen Huub?

0.0054738