|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Moeders en vaders
Wanneer Huub zijn moeder niet te pakken krijgt, besluit Huub zijn vader maar te gaan bellen. "Hoe is het, jongen?", vraagt vader Theo. "Ja, bijna klaar, hè!", lacht Huub. "Maar ik hou heel veel van je, dat weet je", vertelt zijn vader. Theo vertelt vervolgens wat verhalen over Joris en het doet Huub zichtbaar goed om weer even 'thuis' te zijn. "Ik moet Jaap overtuigen om Brian eruit te trappen", gaat Huub later toch weer terug naar het spel. "Ja, dat is een hele goede actie! Er moet toch een slachtoffer vallen. Maar jij moet wel even gaan winnen!", lacht Huubs vader. "En wel sms'en, hè!", roept Huub nog. Ach, een vader bellen mag best op Moederdag, toch?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
ja ja,huubke hang ook het meest alleen aan vader en broertje toch of is dat ook alleen maar voor het spel? |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Straks krijgt hij ook nog een Harley Davidson van zijn vader want zo'n snelle vindt hij te gevaarlijk. Maar Huub en Claire moeten eerst Brian uit de kooi gooien zoals paps Huub, zei. Het viel wel op dat Claire haar moeder een paar keer zei:"Ja wij weten ook niet wat er gaat gebeuren". Nee dat zal wel niet. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
af en toe he heeeel af en toe heeft huub echt zo'n duivelse kop hij is het kwaad zelve |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2008 - 22:31 schreef moha het volgende:af en toe he heeeel af en toe heeft huub echt zo'n duivelse kop hij is het kwaad zelve Zo´n kop heeft ie bijna 24/7. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: zal er drie 666 op zijn hoofdhuid staan? moet wel joh tis de duivel himself |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2008 - 22:38 schreef moha het volgende:[..] zal er drie 666 op zijn hoofdhuid staan? moet wel joh tis de duivel himself Sorry, ik antwoord je straks wel. Ben ff heel erg boos op fransje-06. Moet even kalmeren. Wat zijn dit voor mensen die persoonlijke opmerkingen gaan maken tegen mensen die ze niet kennen en van wie ze niets weten? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2008 - 22:41 schreef draakje het volgende:[..] Sorry, ik antwoord je straks wel. Ben ff heel erg boos op fransje-06. Moet even kalmeren. Wat zijn dit voor mensen die persoonlijke opmerkingen gaan maken tegen mensen die ze niet kennen en van wie ze niets weten? ik weet het ik heb ook al gezegd dat hij ziek in zijn kop is dit is echt weer zo geval van foutje...bedankt |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2008 - 22:46 schreef moha het volgende:[..] ik weet het ik heb ook al gezegd dat hij ziek in zijn kop is dit is echt weer zo geval van foutje...bedankt Dank je wel, Moha. Lief van je. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
en wat huub betreft die heeft tenminste ouders waar hij naar belt,die kubatz zijn vader heeft nooit naar hem omgekeken, ook zijn moeder was een buiten vrouw, en over die trol amanda, heeft zij een moeder dan ?????? |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2008 - 21:02 schreef dorenda het volgende:ja ja,huubke hang ook het meest alleen aan vader en broertje toch of is dat ook alleen maar voor het spel? Ja meer zijn vader. in de kooi kwam hij er achter hoe hij zijn moeder veroordeeld had al die jaren om de scheiding van zijn vader. Toen heeft hij haar een brief geschreven met zijn excuses naar haar.zat zelfs voor de camera een paar tranen eruit te persen toen hij het vertelde .weet niet meer aan wie het toen een stuk vertelde uit die brief. Lieke of Clair. Hij begreep haar nu beter zei hij. Ja natuurlijk omdat hij nu zelf aan het afkicken van de alcohol was. nu begreep hij waarom zijn moeder het zo moeilijk had gehad. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
lekker dan zon zoon wat men ook over amanda haar moeder zegt ze houd haar moeder hoog en zo hoort het ook huubje heeft zijn hele vuile smerige was van zijn moeder buiten gehangen daar ben je ongevraagd mooi klaar mee als moeder maar ja een moeder hart een gouden hart wat er ook gebeurd maak daar dan geen misbruik van . |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Negeer en pm mis ik hier nog. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
En hulp voor boudewijn voor een subforum als dit zodat sommige posten niet lang te lezen zijn. Ik mis regels zodat wij leden weten onder welke voorwaarden ze posten ed. Ik mis overzicht ivm inloggen onder andere namen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door Caroline -- |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Ja maar het is (over het algemeen) wel gezellie hier hoor !!!!
heb je hulp Nodig Boudewijn ???? Roept u maar........... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
het is hier zeker gezellig. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 10:26 schreef Caroline het volgende:[..] Vind ik ook, sommige hier hadden allang een ban moeten hebben maar dat helpt niet, loggen ze in onder een andere naam. Je kan ook een ban krijgen op je IP,doe ik ook op mijn forum.Ik weet niet of boudewijn dat doet.Als je een ban op je IP krijgt kan je er niet meer op. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Daar kan boudewijn alleen antwoord op geven. Men kan ook voor de hits op een forum gaan wat inkomen is. Daarom kan alleen boudewijn daar iets op zeggen. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Grisom jij hebt een forum, ik ook maar waarom hebben we geen extra ruimte gemaakt voor DGK? Van mezelf spreek ik uit dat ik geen enkele zin had om een forum zover in bedwang te houden. Boudewijn doet dat wel en daarvoor mijn repect. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Ik heb ook respect voor Boudewijn,heel veel zelfs.Ik heb een csi lv forum en dat is makkelijker in bedwang te houden dan een Gouden kooi forum.Bij mij zitten alleen jonge meiden en wat vrouwen op,geen mannen.En alles gaat beschaaft bij mij. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Frans staat bij mij al op negeer. Hebben jullie dat knopje niet? |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: hahaha,is een denkbeeldig knopje ilse |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik ben het niet helemaal met jullie eens,je kunt mensen ook negeren,ik heb ook weleens gelezen hier dat mensen gewoon reageerde en afgesnauwd worden omdat ze voor huub zijn,en dan kan het niet zo zijn omdat anderen dat willen om diegene een ban te geven,en ik denk dat boudewijn daar ook aan denkt.scheldwoorden en rare reacties mogen idd gewoon gelijk verwijderd worden!het is niet leuk om te lezen,en ik moet zeggen ik lees dat niet eens want irriteer me daaraan.zoiezo vind ik het goed dat boudewijn zijn eigen keus maakt en hier veel mogelijk is,en dat hij niet zomaar luisterd naar anderen,en zijn eigen keus in dingen maakt. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
oww hahaha grissom ja uhm blond ben ik;-)bijna wit zelfs..mijn haar is wit geworden in de zon.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 11:57 schreef ilse het volgende:oww hahaha grissom ja uhm blond ben ik;-)bijna wit zelfs..mijn haar is wit geworden in de zon. hahaha maak niet uit,ik ben ook blond.Maar als ik overal op moet reageren wat ze hier zetten(van NL) heb ik geen leven meer.Ik wil het gezellig houden. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ik ben grijs heeftiemand daar nog moeite mee? hahahaha |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: Ik niet,grijs kan heel aantrekkelijk zijn wist je dat. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 11:56 schreef ilse het volgende:ik ben het niet helemaal met jullie eens,je kunt mensen ook negeren,ik heb ook weleens gelezen hier dat mensen gewoon reageerde en afgesnauwd worden omdat ze voor huub zijn,en dan kan het niet zo zijn omdat anderen dat willen om diegene een ban te geven,en ik denk dat boudewijn daar ook aan denkt.scheldwoorden en rare reacties mogen idd gewoon gelijk verwijderd worden!het is niet leuk om te lezen,en ik moet zeggen ik lees dat niet eens want irriteer me daaraan.zoiezo vind ik het goed dat boudewijn zijn eigen keus maakt en hier veel mogelijk is,en dat hij niet zomaar luisterd naar anderen,en zijn eigen keus in dingen maakt. Het negeerknopje!!! Ik weet zeker dat jij die ook hebt. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Maar Ilse, dit viel mij op. Ben jij op zoek naar een date???? En moet dat op deze site??? |
|
|
|
|
bard
|
|
|
Claire wint toch! Yesssssssssssssssssssssss.................. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Ja Bart als goedkoopste MATRAS WEL JA |
|
|
|
|
bard
|
|
|
nee, das die andere merty ;) |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Merty, dit figuur heeft wat moeite met het spellen van zijn eigen naam. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 14:18 schreef Caroline het volgende:[..] Merty, dit figuur heeft wat moeite met het spellen van zijn eigen naam. Inderdaad en dan zijn wij de juiste personen om hem te helpen zodat hij weet hoe het moet voor de volgende keer |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 14:20 schreef Merty@headliner het volgende:[..] Inderdaad en dan zijn wij de juiste personen om hem te helpen zodat hij weet hoe het moet voor de volgende keer Maar willen wij energie steken in zo'n figuur??? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Hmmmm Caroline de NEGEER KNOP MAAR WEER |
|
|
|
|
bard
|
|
|
/me stopt watjes in zijn oren. kan het wat zachter???????
lol |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Mmm ja, weinig mensen hier hebben de negeerknop. Het is een voorecht. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Heerlijk zo`n knopje caroline haha |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 09:39 schreef stacy1974 het volgende:[..] Ja meer zijn vader. in de kooi kwam hij er achter hoe hij zijn moeder veroordeeld had al die jaren om de scheiding van zijn vader. Toen heeft hij haar een brief geschreven met zijn excuses naar haar.zat zelfs voor de camera een paar tranen eruit te persen toen hij het vertelde .weet niet meer aan wie het toen een stuk vertelde uit die brief. Lieke of Clair. Hij begreep haar nu beter zei hij. Ja natuurlijk omdat hij nu zelf aan het afkicken van de alcohol was. nu begreep hij waarom zijn moeder het zo moeilijk had gehad. Heb ik wat gemist? Was Huubs moeder aan de drank? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Ja he???? Ik blijf er op drukken. Het zal toch geen verslaving worden?? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: ja nu wel ja caroline;-)nu ik het hbt begrepen??grijnzzz |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
ja draakje dat schijnt algemeen bekend te zijn in oldenzaal. maar dat ze nu afgekickt is. ook de fam van huub heeft duistere zaken. maar teveel zeggen we niet dat laten we aan geen leven over. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 16:00 schreef stacy1974 het volgende:ja draakje dat schijnt algemeen bekend te zijn in oldenzaal. maar dat ze nu afgekickt is. ook de fam van huub heeft duistere zaken. maar teveel zeggen we niet dat laten we aan geen leven over. Idd, haha! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
Caroline