|
|
frans-06
|
|
|
wat bezielen jullie om die moeder van huub zo af te schilderen? je kan je beter bekommeren over die trol die een moeder heeft en nooit naar haar kinderen omkijkt,daar hoor ik jullie niet over maar des te rotter je in elkaar steekt,mevrouw balk des te meer word je gewaardeerd bij jullie, soort zoekt soort |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Pats,pats,dames negeer knopje gebruiken. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ja natuurlijk de waarheid is hard dus negeren ziellepoten,maar een troost ik ga door |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Pats Pats Pats Pats Pats Pats Pats Pats Pats Pats Pats Pats Pats Pats Pats Pats |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Pats pats,lekker knopje hoor |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
of jij gelijk hebt,of is jou moeder van het zelfde slag als miss balk,heeft zij ook nooit naar jou omgekeken ik denk dat, dat het is, verhandeld zij soms ook het witte goud? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Boink, dreun! Oeps, ik geloof dat ik een wat zwaarder knopje heb. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Pats pats pats Pats pats pats Pats pats pats Tis maar goed dat het een electronisch knopje is haha |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
beter aan de drank dan aan de cocaine |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
tg3
|
|
|
hahaha die pats wekt veel irritatie op ...wil ook meedoen pats pats |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
En wie komt er weer gallen !!!!!!!!!!!!!! pfff frans hou op joh, moet je kijken wat jullie NLers al over de moeder van Brian en de moeder van Amanda geschreven hebben. Ik zou zeggen de pot verwijt de ketel dat hij er Huubs uit ziet........ |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 18:41 schreef Bigfoot het volgende:En wie komt er weer gallen !!!!!!!!!!!!!! pfff frans hou op joh, moet je kijken wat jullie NLers al over de moeder van Brian en de moeder van Amanda geschreven hebben. Ik zou zeggen de pot verwijt de ketel dat hij er Huubs uit ziet........ pats hem gewoon bigfoot ...gewoon een paar keer heen en weer meppen ...voel je je gelijk beter |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
daar krijg ik mijn in mijn vingers van,pak wel een electrische vliegenmepper grijnzzz;-) |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 18:43 schreef ilse het volgende:daar krijg ik mijn in mijn vingers van,pak wel een electrische vliegenmepper grijnzzz;-) Dat helpt goed voor STRONT VLIEGEN |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: Ja die zitten hier ook,van die kabouter strontvliegen haha |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
haha merty wat is frans dan?;-) |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
stront vliegen waar ???? ik heb spray !!!! spuit spuit spuit spuit !!! zo daar is Rentokill niks bij. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ieuwww bigfoot kiek uut woar je spuut..... |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Hahahah ik denk dat het probleem al verholpen is hihihihi |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: Oeps sorry, ik zal wat voorzichtiger zijn, maarre het is wel gelukt geloof ik ? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahaha laten we even afwachten anders dan uhmm nog maar een keer...niet meteen opspringen,want dat kan tegen je werken,we zien het wel als we die vlieg wer zien kruipen grijnzzz..waarschuw wel ffkes;-) |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
OOh maak je niet druk er zal zo weer een groep stront Vliegen langs komen dus hou maar even dicht bij je die spray |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Ja ik zie niks meer,toppie Bigfoot |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Hahaha, heb net nog eens dat filmpje van die stropdas bekeken. Amanda tegen Huub:" Je wordt weer afgevoerd. Doei!" Het blijft lachen. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: De bus is nog lang niet leeg, en ik heb er nog een paar hihi |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 18:51 schreef draakje het volgende:Hahaha, heb net nog eens dat filmpje van die stropdas bekeken. Amanda tegen Huub:" Je wordt weer afgevoerd. Doei!" Het blijft lachen. welk filmpje Draakje |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Dat filmpje waarin Brian dat bord uit Tommies handen slaat en zijn stropdas de lucht in. Het staat op pagina 4 als je het nog niet hebt gezien. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 19:02 schreef draakje het volgende:[..] Dat filmpje waarin Brian dat bord uit Tommies handen slaat en zijn stropdas de lucht in. Het staat op pagina 4 als je het nog niet hebt gezien. ja al gezien, en ik verbaas me over de verschillende versies. Dat doet Boudewijn toch echt goed hoor. Die zijn altijd uit verschillende camera hoeken en dan laat je niets aan de twijfel over. Mijn complimenten Boudewijn. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ilse je bent noch stommer dan amanda balk!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: Ik help je ff |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: hahahaha ik wil ook smilies |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
ik ook. hoe krijg ik die ? |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Oh wel de img code pakken voor hier |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: geef eens een voorbeeld hoe we dat dan in moeten vullen |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
je zoekt een leuk plaatje,scrol naar beneden en dan zie je dit staan depiction: UBB URL only ,maak UBB groen klik op een smilie en de link beneden word donker,dan kopieren en hier plakken. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
patsje patsje |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 21:53 schreef grissom het volgende:je zoekt een leuk plaatje,scrol naar beneden en dan zie je dit staan depiction: UBB URL only ,maak UBB groen klik op een smilie en de link beneden word donker,dan kopieren en hier plakken. yesssssssss gelukt mijn dank is groot |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Jeeeeeee you go girl |
|
|
|