BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Jaap en Amanda, wat een stel!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zondag 11 mei 2008 - 21:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Jaap en Amanda, wat een stel!

Amanda en Jaap zitten nog steeds te babbelen. "Ik schrok er wel van toen je net vertelde dat Huub jou had bedreigd. Heb jij terug gedreigd?", vraagt Amanda. "Ik heb er maar een geintje van gemaakt, want misschien wil ik nog wel met hem samenwerken", maakt Jaap duidelijk. "Toen Lieke haar eigen plan trok, kreeg ze er ook een heleboel andere fans bij, omdat ze zich niet liet manipuleren. En jij trekt ook je eigen plan", bemoedigt Amanda de grote Miljonair. Vervolgens vinden de twee het mooi geweest en lopen terug naar binnen. Jaap grijpt meteen naar de koelkast waar een grote bak chocoladetaart in staat. "Wat is dat voor taart?", vraagt Amanda nieuwsgierig. "Hier word je dik van. Geloof me, ik heb er ervaring mee", waarschuwt Jaap. "Als jullie zo door gaan worden jullie nog een stelletje", lacht Brian die het tafereel gade slaat. Chocolade maakt gelukkig, Brian, niet verliefd.

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5892
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Jaap en Amanda, wat een stel!

0.0071239