|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Tijd voor Scarface
De film gaat zo beginnen, dus iedereen verzamelt zich op de bank. Brian en Ricardo genieten van een ijsje, maar Jaap is nog nergens te bekennen. "Jaap! Schiet op, anders mis je alles", roept Huub. En ja hoor, daar komt Jaap al aangeschuifeld. "Dit gaat over Fidel Castro en over Cuba en over de gevangenis!", ratelt Huub terwijl Scarface is begonnen. "En Michelle Pfeiffer speelt er ook in", roept hij er snel achteraan. Nou, veel kijkplezier, lieve Miljonairs!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Scarface was er al die tijd al...die zit naast Huub op de bank!!!! |
|
|
|
|
aniet
|
|
|
Wel jammer voor ons als streamers , hij duurtnl 2 1/2 uur . |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
ja,Claire zit in een vakantieoord,en Papa Shampoo in het hokje....Claire mag feestvieren,en meevaren met Huub,want die heeft verder niemand meer..... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: gister ook al 4 uur lang tv! en net rond 0:00 als ik wil gaan streamen :( |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 00:37 schreef Boudewijn het volgende:[..] gister ook al 4 uur lang tv! en net rond 0:00 als ik wil gaan streamen :( Hahha die Boudewijn volgens Jaapio mogen ze naar 15 mei weer wat doen tot die tijd film . Dit ivm met de drukt voor de 15 |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 00:47 schreef Merty het volgende:[..] Hahha die Boudewijn volgens Jaapio mogen ze naar 15 mei weer wat doen tot die tijd film . Dit ivm met de drukt voor de 15 da's mooi klote dan!
maarja... met dit hete weer is het voor mij ook niet erg om niet constant filmpjes te hoeven maken (want dat kan ik niet laten) |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 00:48 schreef Boudewijn het volgende:[..] da's mooi klote dan! maarja... met dit hete weer is het voor mij ook niet erg om niet constant filmpjes te hoeven maken (want dat kan ik niet laten) Toch lief van Jaapio toch ?
Hij gunt jou wat rust deze dagen vanaf 15 mei zal je alleen maar filmpjes moeten maken Boudewijn denk ik |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
zeker dan blijft die kikker rustig niet normaal he en die doos ook mooi geen boete he van die klap die ze had uitgedeeld aan amanda maar brammetje he heeft het goedgepraat o,daar is haar fam zo goed in want het trouwen was ook nep en de ruzie,s met haar moeder ik zag het gelijk die nacht wat clair keek maar te veel in de camera,s en papie ron heeft bepaalt het moet doorgaan zakkenvullers dat zijn het allemaal onze centen van streamers en brammetje en bart doen de droping dus weer geld in het builtje gaat goed daar in tilburg worden ze er alleen maar goed van daarom is zei ook pas in januari erin gekomen moest eerst betaald worden he |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Deze film is een hint naar Claire??? De titel dan toch.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door Caroline -- |
|
|
|