BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Moederdag in De Gouden Kooi!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zondag 11 mei 2008 - 23:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Moederdag in De Gouden Kooi!

Vandaag is het Moederdag en Jaap heeft dit heuglijke feit zeker niet over het hoofd gezien. Hij heeft zijn moeder, zijn vriendin Cora en haar moeder uitgenodigd in de Villa. Helaas heeft Jaaps eigen moeder geen tijd om helemaal vanuit Brielle af te reizen, maar de andere dames zijn wel van de partij. Natuurlijk vraagt Jaap om speladvies, maar Cora en haar moeder kunnen hem niet veel verder helpen. Brian en Claire krijgen hun moeder even aan de telefoon en Huub moet het met zijn vader doen. Tijdens het diner wordt weer flink gekletst over de halve finale. Huub doet een bijzondere uitspraak. "Als Jaap met mij een deal maakt en hij zou hem breken, dan zou ik zó pissed zijn, dat ik liever heb dat Brian wint, dan Jaap", gooit hij in de groep. Deze opmerking zorgt weer voor ophef bij de anderen. 's Avonds zou Sandy, een vriend van Brian, langskomen, maar dit gaat helaas niet door. In plaats van het bezoek wordt er een film gedraaid, de Miljonairs mogen genieten van de klassieker Scarface.

bron: tien.tv
aniet
 aniet - zondag 11 mei 2008 - 23:42   quote  deeplink  
Huub is dit een dreigement ?
Moet die grote mond van jouw hiermee indruk maken?
Ik hoop dat Jaap je er uitstemt, dat zou jij nl ook gedaan hebben als jij in zijn positie had gezeten !
DGKJaapio
 DGKJaapio - maandag 12 mei 2008 - 02:03   quote  deeplink  
Huub heeft Jaap ook wel is laten vallen toch?
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - maandag 12 mei 2008 - 04:19   quote  deeplink  
Huub kan niet tegen z'n verlies, HIJ WIL WINNEN!!!
Maar hij voelt het al aankomen, dat hij het moeilijk zal krijgen.
Caroline
 Caroline - maandag 12 mei 2008 - 08:49   quote  deeplink  
In het begin had ik nog enig sympathie voor die jongen. Ik vond zijn weerwoord wel ok. Maar wat is hij ver doorgeslagen.
Bigfoot
 Bigfoot - maandag 12 mei 2008 - 09:02   quote  deeplink  
Huub krijgt het nog moeilijk.....Tja moet hij maar geen domme uitspraken doen.......
reetje 076
 reetje 076 - maandag 12 mei 2008 - 09:19   quote  deeplink  
ik hoop zeker dat hij het moelijk krijgt dat verdiend ie zeker de uitspraken de aanvallen de chantage,s die ie nu doet maar zelf heeft ie jaap een keer naar huis gestuurt want toen was hij woest op brian want die hield hem erin en had het toen aan jaap te danken dat hij mocht blijven anders was die kikker er al maanden uit nog voor lieke hoop echt dat japio hem nu donderdag te graze neemt wat hij is er vast van overtuigt ik win ik ben de winaar ondertussen met drijgingen komen tegen jaap dat hij erdan voor zorgt dat jaap geen stem zal krijgen laat me niet lachen kikker geef toe je kan niet tegen je verlies daar zijn wij streamer wel achtergekomen hoor je bent een nieksnut

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Moederdag in De Gouden Kooi!

0.0083968