BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Draakje kom nou terug

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Bigfoot
 Bigfoot - maandag 12 mei 2008 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 10:54 schreef Shandy het volgende:
draakje moppie een hug een kus en een arm en schouder van mij voor jou

en moppie het zonnetje schijnt de lucht is blauw.
velen posters geven om jou
hier sluit ik me bij aan.......................
Anne
 Anne - maandag 12 mei 2008 - 10:55   quote  deeplink  
Ik ben ook een vrouw...maar nu kan ik met dat hihi niks meer, da's alleen leuk als je een man bent :-)
Bigfoot
 Bigfoot - maandag 12 mei 2008 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 10:55 schreef Anne het volgende:
Ik ben ook een vrouw...maar nu kan ik met dat hihi niks meer, da's alleen leuk als je een man bent :-)
hahahaha 1-1
aktionman
 aktionman - maandag 12 mei 2008 - 11:27   quote  deeplink  
Hahahaha, nu dan krijgen jullie wel een hug van mij, de zon schijnt, dan is iedereen toch blij!!!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 12 mei 2008 - 12:15   quote  deeplink  
yessssssssss mijn draakje is terug daar maak je me blij mee, meid ik kan alleen maar zeggen ik heb diepe respect voor je ....dikke kus voor jou xxxxxxxxxx
Caroline
 Caroline - maandag 12 mei 2008 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 12:15 schreef moha het volgende:
yessssssssss mijn draakje is terug daar maak je me blij mee, meid ik kan alleen maar zeggen ik heb diepe respect voor je ....dikke kus voor jou xxxxxxxxxx
Ja dit kan ik natuurlijk niet voorbij laten gaan.....jouw draakje?????????.........geintje
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 12 mei 2008 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 12:23 schreef Caroline het volgende:

[..]

Ja dit kan ik natuurlijk niet voorbij laten gaan.....jouw draakje?????????.........geintje
nou ik zal nog eens een topic voor jou openen dacht dat je lief was .......je spuwt toch wel vuur af en toe.

hahaha nee hoor ben blij dat je terug bent.
Caroline
 Caroline - maandag 12 mei 2008 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 12:29 schreef moha het volgende:

[..]

nou ik zal nog eens een topic voor jou openen dacht dat je lief was .......je spuwt toch wel vuur af en toe.

hahaha nee hoor ben blij dat je terug bent.
Psst Moha, ik fluister even in je oor, niemand hoort dit maar je gaf reactie niet op draakje maar op mij, Caroline.

Voor de rest hier. Ja helemaal mee eens. (Op z'n Tilburgs, Claire)
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 12 mei 2008 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 12:33 schreef Caroline het volgende:

[..]

Psst Moha, ik fluister even in je oor, niemand hoort dit maar je gaf reactie niet op draakje maar op mij, Caroline.

Voor de rest hier. Ja helemaal mee eens. (Op z'n Tilburgs, Claire)
OMG ik ben echt aan een bril toe hahahahaha lig in een deuk hier...maar vind jou ook lief hoor
grissom
 grissom - maandag 12 mei 2008 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 12:39 schreef moha het volgende:

[..]

OMG ik ben echt aan een bril toe hahahahaha lig in een deuk hier...maar vind jou ook lief hoor
Je mag mijn leesbril wel lenen hoor,ben zelf ook kippig,hahaha
draakje
 draakje - maandag 12 mei 2008 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 04:03 schreef seya@headliner het volgende:
Draakje...Ik kan heel goed met je meevoelen, want ik maakte praktisch hetzelfde mee.
Mijn ouders werden bijna tegelijkertijd terminaal ziek en mijn vader raakte daarbij verlamd. Mijn moeder overleed na een naar ziekbed. Ze wilden beiden alleen door mij verpleegd en verzorgd worden en thuis blijven. Ik was hoogzwanger van mijn tweeling en in de steek gelaten door de pa, die twee teveel vond en ik leek wel een flatgebouw. Mijn oudste dochter en ik draafde voortdurend op en neer, tussen werktijden door.
Ik weet dus hoe de situatie voor jou nu is. En ik ken Oost, ben er geboren. Ik neem aan, dat je wat afjakkert op je fietsje of met de trams,
Misschien moeten wij maar eens samen via Boudewijn in kontakt zien te komen, want we hebben veel raakvlakken.
Liefs van Seya
Zou leuk zijn, Seya ...
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 12 mei 2008 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 14:44 schreef draakje het volgende:

[..]

Zou leuk zijn, Seya ...
Ja he :)
Caroline
 Caroline - maandag 12 mei 2008 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 14:44 schreef draakje het volgende:

[..]

Zou leuk zijn, Seya ...
Ik kan het me ook zo goed voorstellen zoals ik al eerder schreef. Maar ik kan me niet in die situatie plaatsen. Niet uit onwil maar onmacht. Ik was wees op mijn 16de en moet mijn lessen leren wat ik meemaak op mijn werk. Daar probeer ik globaal een beeld van te schetsen. Mijn scriptie bij hbo-v ging notabene over waskosten terijl ik wist dat er zoveel meer aan de hand was. Ik hield mezelf altijd voor, het verlies van ouders heb ik al gehad, ik heb het een plek gegeven. En dat is ook weer zo globaal, een plek geven. Dat is de reden dat ik nu psychologie studeer. De reden waarom DGK zo interessant is en eerijk gezegd DGK niet eens maar wat erom heen gebeurd.
draakje
 draakje - maandag 12 mei 2008 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 15:01 schreef Caroline het volgende:

[..]

Ik kan het me ook zo goed voorstellen zoals ik al eerder schreef. Maar ik kan me niet in die situatie plaatsen. Niet uit onwil maar onmacht. Ik was wees op mijn 16de en moet mijn lessen leren wat ik meemaak op mijn werk. Daar probeer ik globaal een beeld van te schetsen. Mijn scriptie bij hbo-v ging notabene over waskosten terijl ik wist dat er zoveel meer aan de hand was. Ik hield mezelf altijd voor, het verlies van ouders heb ik al gehad, ik heb het een plek gegeven. En dat is ook weer zo globaal, een plek geven. Dat is de reden dat ik nu psychologie studeer. De reden waarom DGK zo interessant is en eerijk gezegd DGK niet eens maar wat erom heen gebeurd.
Ja, dat randgebeuren heb ik ook altijd het interessantste gevonden. Ik schreef je al eens dat het mijn bedoeling was daar een boek over te schrijven. Die dgk is gewoon een spel, maar hoe de buitenwereld zich laat meeslepen is veel boeiender.
Caroline
 Caroline - maandag 12 mei 2008 - 15:11   quote  deeplink  
Klopt dat weet ik van je. Dat vind ik ook zo anders aan dit forum dat het fan zijn weinig uitmaakt( ik weeet dat echt niet van jou) maar dat je elkaar als persoon kan respecteren.
draakje
 draakje - maandag 12 mei 2008 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 15:11 schreef Caroline het volgende:
Klopt dat weet ik van je. Dat vind ik ook zo anders aan dit forum dat het fan zijn weinig uitmaakt( ik weeet dat echt niet van jou) maar dat je elkaar als persoon kan respecteren.
Ik ben niet echt fan van iemand, ik ben alleen fel anti-Huub. Ik gun het Jaap en Amanda het meeste, maar weet nog steeds niet op wie ik ga stemmen. Als Huub maar niet wint, dan ben ik al tevreden.
Caroline
 Caroline - maandag 12 mei 2008 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 15:14 schreef draakje het volgende:

[..]

Ik ben niet echt fan van iemand, ik ben alleen fel anti-Huub. Ik gun het Jaap en Amanda het meeste, maar weet nog steeds niet op wie ik ga stemmen. Als Huub maar niet wint, dan ben ik al tevreden.
Precies hetzelfde hier
draakje
 draakje - maandag 12 mei 2008 - 18:35   quote  deeplink  
Ik wil iedereen, maar dan ook echt iedereen, nog even bedanken voor alle lieve reacties. Dit is echt een heel leuk forum met ontzettend lieve mensen!
grissom
 grissom - maandag 12 mei 2008 - 18:36   quote  deeplink  
En jij bedankt dat je weer terug bent.
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 12 mei 2008 - 18:37   quote  deeplink  
Graag gedaan Draakje ;-)
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 12 mei 2008 - 18:38   quote  deeplink  
any time
Jacqueline_
 Jacqueline_ - maandag 12 mei 2008 - 18:38   quote  deeplink  
draakje mop kus
ilse
 ilse - maandag 12 mei 2008 - 18:39   quote  deeplink  
wij zijn lief;-)
Bigfoot
 Bigfoot - maandag 12 mei 2008 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 18:35 schreef draakje het volgende:
Ik wil iedereen, maar dan ook echt iedereen, nog even bedanken voor alle lieve reacties. Dit is echt een heel leuk forum met ontzettend lieve mensen!
Graag gedaan schatje, dikke kus van mij. En ik ben ook blij dat je niet weggebleven bent. SMAK SMAK SMAK (sorry een beetje een natte zoen hihihi)
trapper
 trapper - maandag 12 mei 2008 - 21:35   quote  deeplink  
Draakje ik ben blij dat je weer terug bent, ik heb het verhaal gelezen en werd er (weer) heel boos om. Ik weet precies hoe je voelt, ik ben hier ook persoonlijk aangevallen nadat ik mijn verhaal had gedaan.
Ik wil zeggen dat ik je onwijs sterk vind en een hele dappere vrouw.
Een hele dikke knuffel
van trapper
draakje
 draakje - maandag 12 mei 2008 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 21:35 schreef trapper het volgende:
Draakje ik ben blij dat je weer terug bent, ik heb het verhaal gelezen en werd er (weer) heel boos om. Ik weet precies hoe je voelt, ik ben hier ook persoonlijk aangevallen nadat ik mijn verhaal had gedaan.
Ik wil zeggen dat ik je onwijs sterk vind en een hele dappere vrouw.
Een hele dikke knuffel
van trapper
Bedankt voor je lieve woorden, trapper. Ja, ik heb jouw verhaal ook gevolgd. Ik snap dat gedrag niet. Beperk je tot de kooi en ga er geen persoonlijke dingen bij halen, zeker als je niet weet hoe het een en ander in elkaar steekt. Maar ja, dat doet Huub toch ook altijd?
trapper
 trapper - maandag 12 mei 2008 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 21:46 schreef draakje het volgende:

[..]

Bedankt voor je lieve woorden, trapper. Ja, ik heb jouw verhaal ook gevolgd. Ik snap dat gedrag niet. Beperk je tot de kooi en ga er geen persoonlijke dingen bij halen, zeker als je niet weet hoe het een en ander in elkaar steekt. Maar ja, dat doet Huub toch ook altijd?
juist daar heb je helemaal gelijk in, daarom snap ik (helaas) wel waar het vandaan komt. Alleen snap ik niet dat mensen zich zo kunnen laten gaan en andere mensen zo ontzettend kunnen kwetsen. Waarom je idool zo na doen?
draakje
 draakje - maandag 12 mei 2008 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 21:48 schreef trapper het volgende:

[..]

juist daar heb je helemaal gelijk in, daarom snap ik (helaas) wel waar het vandaan komt. Alleen snap ik niet dat mensen zich zo kunnen laten gaan en andere mensen zo ontzettend kunnen kwetsen. Waarom je idool zo na doen?
Misschien denken ze net als Huub dat het stoer is. Maar wij weten wel beter.
trapper
 trapper - maandag 12 mei 2008 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 21:51 schreef draakje het volgende:

[..]

Misschien denken ze net als Huub dat het stoer is. Maar wij weten wel beter.
gelukkig wel, mijn man zegt altijd dat je eerst het nodige mee heb moeten maken voor je de waarde van het leven in kan zien. Hij heeft gelijk, dat bewijst jij maar weer, je bent zo ontzettend sterk geworden.
draakje
 draakje - maandag 12 mei 2008 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 21:54 schreef trapper het volgende:

[..]

gelukkig wel, mijn man zegt altijd dat je eerst het nodige mee heb moeten maken voor je de waarde van het leven in kan zien. Hij heeft gelijk, dat bewijst jij maar weer, je bent zo ontzettend sterk geworden.
Ach weet je, het ging me er niet eens om dat ik persoonlijk werd aangevallen, maar dat ze niet wisten waar ze het over hadden. Daar werd ik kwaad om.
trapper
 trapper - maandag 12 mei 2008 - 21:57   quote  deeplink  
Ik begrijp je heel goed, en snap ook dat je er boos om werd. Ik ben blij dat je nu terug bent. Ik heb voor twee dagen mijn naam veranderd en dacht toen ze zijn het niet waard, ik laat me niet weg jagen en blijf gewoon lekker hier onder mijn eigen naam.
draakje
 draakje - maandag 12 mei 2008 - 21:59   quote  deeplink  
Ja, ik heb op een ander forum ook mijn naam eens veranderd. Maar dan kent niemand je meer en is het gewoon niet leuk.
trapper
 trapper - maandag 12 mei 2008 - 22:03   quote  deeplink  
daarom heb ik hem weer terug veranderd, hahahahaha.
Ach meid wij weten hoe het zit en gaan lekker van de kooi genieten, een betere uitlaatklep is er niet.
draakje
 draakje - maandag 12 mei 2008 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 22:03 schreef trapper het volgende:
daarom heb ik hem weer terug veranderd, hahahahaha.
Ach meid wij weten hoe het zit en gaan lekker van de kooi genieten, een betere uitlaatklep is er niet.
Helemaal mee eens. Over 9 dagen is het af.
bard
 bard - maandag 12 mei 2008 - 22:20   quote  deeplink  
eindelijk ;)
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 12 mei 2008 - 22:30   quote  deeplink  
patsje patsje
draakje
 draakje - zondag 18 mei 2008 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 01:00 schreef seya@headliner het volgende:
Wie zegt me nu straks lief gedag? Ik voelde me zo gewenst! Draakje niet wegblijven, sta erboven! Denk aan wat sommigen in DGK hebben moeten slikken (en nog gaan slikken)
Frambozensperma?
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 18 mei 2008 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 20:37 schreef draakje het volgende:

[..]

Frambozensperma?
hahahahaha
draakje
 draakje - zondag 18 mei 2008 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 21:26 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

hahahahaha
Tja meid, dat hadden wij in onze tijd nog niet. Misschien weet Caro er meer over ...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Draakje kom nou terug

0.0167281