BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Grootste vijand van Amanda en Jaap

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 12 mei 2008 - 09:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Grootste vijand van Amanda en Jaap

Gisteravond liet Jaap aan Amanda weten te zijn bedreigd door Huub. De kleine Miljonair heeft de Briellenaar vertelt dat als Jaap Huub naait, dat hij buiten de Kooi er alles aan gaat doen om de grote Miljonair er uit te krijgen. Jaap baalt enorm... Gelukkig is Amanda er om hem te adviseren. Het tweetal maakt zich ondertussen ook nog eens zorgen om Huub zijn fanatieke fans tijdens de halve finale. Ze komen tot de conclusie dat de Oldenzaler de grootste bedreiging vormt voor zowel Jaap als Amanda. Wat gaan ze hieraan doen, één dag voor de halve finale?

bron: tien.tv
draakje
 draakje - maandag 12 mei 2008 - 16:36   quote  deeplink  
Waarom zeggen ze steeds "één dag voor de halve finale"? Die is toch pas donderdag?
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 12 mei 2008 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 16:36 schreef draakje het volgende:
Waarom zeggen ze steeds "één dag voor de halve finale"? Die is toch pas donderdag?
ze moeten op dinsdag de punten voor de halve finale inleveren meende ik Huub te horen zeggen laatst. Dus waarschijnlijk zal de staffel uitleg snel volgen...
draakje
 draakje - maandag 12 mei 2008 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 16:53 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ze moeten op dinsdag de punten voor de halve finale inleveren meende ik Huub te horen zeggen laatst. Dus waarschijnlijk zal de staffel uitleg snel volgen...
Oké, bedankt. Spannend. Dus eigenlijk is het morgen al bekend, want dat kunnen ze nooit geheim houden.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 12 mei 2008 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 17:15 schreef draakje het volgende:

[..]

Oké, bedankt. Spannend. Dus eigenlijk is het morgen al bekend, want dat kunnen ze nooit geheim houden.
ik denk niet dat ze het van elkaar te weten komen voor donderdag
draakje
 draakje - maandag 12 mei 2008 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 17:21 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik denk niet dat ze het van elkaar te weten komen voor donderdag
Nee, maar een goed verstaander (Headliner dus) zal uit hun gedrag een heleboel kunnen opmaken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Grootste vijand van Amanda en Jaap

0.0060749