|
|
Merty@headliner
|
|
|
Meld Cyberhate
Beste bezoeker,
Welkom op het CYBERHATE meldpunt van het Centrum voor gelijkheid van kansen en voor racismebestrijding (Dit meldpunt kan op termijn opgaan in een portaalsite voor meldingen betreffende het internet).
U kan ons hier op de hoogte stellen van haatdragende uitlatingen die u op het internet bent tegengekomen. Doorheen de 4 volgende schermen houdt u best het volgende voor ogen:
Het is niet nodig dat u op alle vragen in dit formulier antwoordt. Vergeet niet: hoe meer gegevens, des te beter het Centrum u kan helpen. Uw melding zal enkel worden behandeld, indien u zichzelf bekend maakt. Anonieme meldingen worden niet behandeld. Om geïnformeerd te worden over de behandeling van uw melding, dient u ons een geldig postadres, mailadres of telefoonnummer te geven. Enkel met uw uitdrukkelijke toestemming zullen we echter uw gegevens aan derden (bijvoorbeeld provider, parket, aangeklaagde) bezorgen. Bovendien worden uw gegevens enkel voor de behandeling van deze melding gebruikt en worden ze dus nooit voor andere doeleinden aangewend. Nadat het Centrum uw formulier ontvangen heeft, nemen we zeker contact op met u. Dan bekijken wij samen met u welke verdere stappen kunnen gezet worden.
Meer informatie over haat op het internet? Download hier de brochure ‘DELETE CYBERHATE’ http://www.cyberhate.be/ ===========================================================
Voor de mensen van nowvfuckinglive. Dat jullie hier gezellig komen lezen is niet erg. Maar wat ik meer dan belachelijk vind dat jullie Jaqueline steeds maar weer betrekken erbij stop daarmee en leer hier van dat er meer mensen zijn die het gehad hebben met jullie site. Onzin hoor dat jullie dat doen is weer een teken van zwakte .
Maar voor alle duidelijkheid mijn naan is MERTY ik spel het even M E R T Y
Gebruik voortaan mijn naam en laat Jaqueline met rust |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
merty moppie haha
moppie maak je niet druk ze posten daar maar mijn naam letters opeen scherm mop
ik heb voor hetere vuren gestaan. en het is toch grappig ze maken me belangrijker als ik ben. |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
merty rustig maar moppie ze kunnen beter over mij lullen dan over me heen fietsen:P en wat ze over mij posten prima ik lach erom ze maken me belangrijker als ik ben . blijkbaar zien ze mij als een sterke tegenstander ( wat ik ook ben) Boezemt ze angst in waarom is wel te verklaren ooit was ik mod en admin daar en weet te veel. ook vd tijd van Nick ik was nl toen mod en admin daarom krijgen nick en ik overal de schuld van wij moeten neer gezet worden als leugenaars haat zaaiers tegen over hem dat is makkelijker voor hem want de waarheid is echt niet goed voor hem. dan komt alles uit dat hij liegt bedriegt hackt bedreigd en macht mis bruikt . Nicks script niet terug gaf wat hij later moest doen vd advokaad. en toen zei hij dat hij gehackt was ( weer een leugen) maar met reden hij kon nick de schuld geven vd hack weer haat zaaien tegen nick om de waarheid te verdoezelen....
nu is hij erg benauwd laatste dagen er komen steeds meer dingen uit en naar boven. daarom weer haat zaaien naar mij mrd nick enz zo komt hij er nl op low live mee weg |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ja maar ik kan het echt niet uitstaan Shandy het moet een keer stoppen dat ze je naaam maar gebruiken. Ik wou die Sly bellen in zijn radio programma en daar zou ik hem het een en ander ook goed vertellen. Maar helaas had ik de uitzendign gemist maar hij krijgt hem nog van mij maak je geen zorgen (en ja als ik er door heen kom met bellen tenminste) |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Hihi Shandy heeft gewoon een makkelijke naam. Er moet er toch eentje het pispaaltje zijn hihi......... (sorry Shandy) |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Kom!!! Laten we DGK even houden voor wat het is. We sluiten nu even af, pakken een bakkie thee of koffie en gaan relaxen in de tuin of in mijn geval balkonnetje. O kom op mijn balkonnetje relaxen maar dat zal voor een beperkt aantal zijn, is niet zo groot. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 10:49 schreef Caroline het volgende:Kom!!! Laten we DGK even houden voor wat het is. We sluiten nu even af, pakken een bakkie thee of koffie en gaan relaxen in de tuin of in mijn geval balkonnetje. O kom op mijn balkonnetje relaxen maar dat zal voor een beperkt aantal zijn, is niet zo groot. Helaas ik moet zo weg, ff werken en dan lekker bij mijn dochter op het dak terras zitten, erg he ;) |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 10:50 schreef Bigfoot het volgende:[..] Helaas ik moet zo weg, ff werken en dan lekker bij mijn dochter op het dak terras zitten, erg he ;) Vreselijk!!!! Lol, veel plezier met je kleine meid. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Veel Plezier vandaag maak er een leuke dag van . Het weer zit in ieder geval mee vandaag |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 10:59 schreef Merty het volgende:Veel Plezier vandaag maak er een leuke dag van . Het weer zit in ieder geval mee vandaag ja we gaan genieten, ik heb geen balkon of tuin dus ff lekker buiten zitten, heerlijk.............. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 11:01 schreef Bigfoot het volgende:[..] ja we gaan genieten, ik heb geen balkon of tuin dus ff lekker buiten zitten, heerlijk.............. OOh jammer joh dat je geen tuin of balkon heb maar je hebt gelijk lekker eruit en zelf een terasje zoeken helemaal top |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Ja ff bij mijn dochter der nieuwe huisje kijken, en ze weet dat ik niet lekker ben dus ze heeft een heerlijke fruitsalade gemaakt. Ik kan niet wachten hihihi |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 11:09 schreef Bigfoot het volgende:Ja ff bij mijn dochter der nieuwe huisje kijken, en ze weet dat ik niet lekker ben dus ze heeft een heerlijke fruitsalade gemaakt. Ik kan niet wachten hihihi NOu dus een beetje tweede moederdag toch heerlijk hoor |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Lieverdjes, ze kunnen beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen. in ieder geval toppie Merty. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: Ja wat ben ik toch een bevoorrecht Stiefmoedertje he hihihi. |
|
|
|
|
aktionman
|
|
|
what's a name?????? Maakt ook niet welke naam genoemd wordt, het is toch allemaal om zich zelf schoon te wassen, maar sinds hij die ene topic, die van het stukje van kingjaap over hem heen gevallen is zo negatief voor hem zelf was op zijn site gezet had en snel weer helemaal weggehaald had zijn er toch meer mensen afgehaakt op hem. En dat is toch mooiiiiiiii. Maakt dus niet uit welke naam er staat en daar moeten jullie je niet druk over maken. Ook maatjes van mij hebben geprobeert(in opdracht van???) om mij zover te krijgen dat ik geen kontakt meer met een maatje dat ik heel lang had te laten vallen, maar ik heb nooit problemen ondervonden van dat maatje. Maar ik beslis zelf met wie ik wel of geen kontakt heb en niemand anders. En dus ben ik ook altijd met haar in kontakt gebleven en ben ik daardoor wel maatjes verloren, achteraf gezien waren het wel maatjes??? Dus het maakt niets uit welke naam hij gebruikt, alles is er toch voor om zich zelf vrij te pleiten. Shandy en merty ga lekker door en doe je eigen ding en laat je niet tegenhouden door enkele die met de sekteleider mee willen lopen en onthoud, het is moeilijk om tegen de stroom in te roeien, het zal altijd veel makkelijker zijn om met de meute mee te lopen. maar het is toch goed dat we niet allemaal het zelfde zijn en een eigen mening is veel belangrijker dan alleen maar meelopen. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 11:19 schreef Joseba het volgende:Lieverdjes, ze kunnen beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen. in ieder geval toppie Merty. En ook hier sluit ik me bij aan (al heb ik geen fiets) |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Dag lieverds allemaal...Ik ben er pas na een uur of drie vanmiddag. Half twee moet ik bij de noodtandarts zijn en ik hoop dat hij me kan helpen. Heb in 48 uur al geen oog meer dichtgedaan en ben jankerig en heb een enorme dikke wang. Niet bevordelijk om hier te schrijven..ik schiet dan misschien uit mijn slof hahaha... |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 11:27 schreef seya het volgende:Dag lieverds allemaal...Ik ben er pas na een uur of drie vanmiddag. Half twee moet ik bij de noodtandarts zijn en ik hoop dat hij me kan helpen. Heb in 48 uur al geen oog meer dichtgedaan en ben jankerig en heb een enorme dikke wang. Niet bevordelijk om hier te schrijven..ik schiet dan misschien uit mijn slof hahaha... OOh wat er en dat nog ook met dat warme weer zeg nou sterkte hoop dat je straks geen pijn meer hebt |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 11:28 schreef Merty het volgende:[..] OOh wat er en dat nog ook met dat warme weer zeg nou sterkte hoop dat je straks geen pijn meer hebt Ik haat mijn eigen tandarts nu, die ik er al op wees, dat het niet goed zat daar. Maar volgens haar was er niks, zit je dan..Kon verdikkeme bijna niet eens telefoneren, mijn mond zit op vast, krijg mijn lippen niet van elkaar...murmel, murmel.... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ik heb liever dat ze over mijn lul fietsen dan dat ze over mijn fiets lullen. Misschien maakt het verschil dat ik vrouw ben. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: HAHAHAHAHAH. ik zou willen antwoorden ik geen lul, maar dan lieg ik, en dat mag niet van mijn moeder! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 11:31 schreef Caroline het volgende:Ik heb liever dat ze over mijn lul fietsen dan dat ze over mijn fiets lullen. Misschien maakt het verschil dat ik vrouw ben. Ik denk dat dit inderdaad een heel groot verschil is ja,. lol |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 11:31 schreef seya het volgende:[..] Ik haat mijn eigen tandarts nu, die ik er al op wees, dat het niet goed zat daar. Maar volgens haar was er niks, zit je dan..Kon verdikkeme bijna niet eens telefoneren, mijn mond zit op vast, krijg mijn lippen niet van elkaar...murmel, murmel.... Je kan in ieder geval bij een ander tandarts terecht en daarna maar zoeken naar een nieuwe tandarst en ibrofen helpt ook he voor de pijn en koort bij kies pijn advies omdat dan naar je behandeling te gebruiken echt |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 11:31 schreef Caroline het volgende:Ik heb liever dat ze over mijn lul fietsen dan dat ze over mijn fiets lullen. Misschien maakt het verschil dat ik vrouw ben. Hahahha geweldig |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 11:35 schreef Merty het volgende:[..] Je kan in ieder geval bij een ander tandarts terecht en daarna maar zoeken naar een nieuwe tandarst en ibrofen helpt ook he voor de pijn en koort bij kies pijn advies omdat dan naar je behandeling te gebruiken echt Okee, dank je wel voor het advies, ik heb nu paracetamol met coffeìne, maar dat helpt voor geen meter.. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Even op internet kijken Seya bij jou in de buurt moet er een tandarts dienst hebben. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 11:31 schreef Caroline het volgende:Ik heb liever dat ze over mijn lul fietsen dan dat ze over mijn fiets lullen. Misschien maakt het verschil dat ik vrouw ben. ja dan uhmm ze kunnen beter over me kletsen dan van me vreten;-) |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 11:39 schreef Caroline het volgende:Even op internet kijken Seya bij jou in de buurt moet er een tandarts dienst hebben. Ja meis, ook al zit het wel aan de andere kant van de stad, maar ik mag komen om 13.30 uur! |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Beste topicers hier, jullie zullen het wel het beste weten vandaar dat ik zeg, laat vooral de kaas niet van je brood eten. Kom maar op voor jullie geweldige site gooi je agressie eruit en je bent het weer even kwijt. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 11:53 schreef Praatpaal het volgende:Beste topicers hier, jullie zullen het wel het beste weten vandaar dat ik zeg, laat vooral de kaas niet van je brood eten. Kom maar op voor jullie geweldige site gooi je agressie eruit en je bent het weer even kwijt. Beste praatpaal, Ik ben blij dat je ons dit gunt.
Met vriendelijke groet, Caroline |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 11:53 schreef Praatpaal het volgende:Beste topicers hier, jullie zullen het wel het beste weten vandaar dat ik zeg, laat vooral de kaas niet van je brood eten. Kom maar op voor jullie geweldige site gooi je agressie eruit en je bent het weer even kwijt. Ow dát is het! Praatpaal en wij verschillen van mening over wat agressie is! Op andere fora is men poeslief en niet agressief, zeker niet over de achtergronden van de bewoners. En hoe wij reageren is agressief. Een heel maatschappelijk probleem helemaal opgelost! |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 11:53 schreef Praatpaal het volgende:Beste topicers hier, jullie zullen het wel het beste weten vandaar dat ik zeg, laat vooral de kaas niet van je brood eten. Kom maar op voor jullie geweldige site gooi je agressie eruit en je bent het weer even kwijt. we zitten ook echt op een geweldige site niemand hoeft hier op zijn teentjes te lopen en bang te zijn voor sancties en kennelijk vindt je het hier stiekem ook wel leuk ..waarom anders constant komen piepen ? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 12:04 schreef seya het volgende:[..] Ow dát is het! Praatpaal en wij verschillen van mening over wat agressie is! Op andere fora is men poeslief en niet agressief, zeker niet over de achtergronden van de bewoners. En hoe wij reageren is agressief. Een heel maatschappelijk probleem helemaal opgelost! Agressie is een primaire levenshouding. Zie je in heel de dierenwereld, de macht van de sterkste. Mooi om te zien toch dat enkele mensen in de evolutie zijn blijven hangen? |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 12:04 schreef seya het volgende:[..] Ow dát is het! Praatpaal en wij verschillen van mening over wat agressie is! Op andere fora is men poeslief en niet agressief, zeker niet over de achtergronden van de bewoners. En hoe wij reageren is agressief. Een heel maatschappelijk probleem helemaal opgelost! Dat zie je mij niet schrijven ... dat men op andere fora poeslief en niet agressief ik, dus verdraai mijn woorden niet alsjeblieft. Goed lezen en ... by the way ... een maatschappelijk probleem oplossen is niet aan mij of aan jou of aan wie dan ook hier. Ennuhhhhhhh ... verlies je humor niet uit het oog. |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Hahaha ... er zijn er toch meer wakker dan ik dacht ... mooiiiiiiiiiii !!! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 11:42 schreef seya het volgende:[..] Ja meis, ook al zit het wel aan de andere kant van de stad, maar ik mag komen om 13.30 uur! Gelukkig!!! Sterkte. Brrrrrrrrrrr tandarts, ik zeg ik hou er niet van maar het moet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door Caroline -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 12:11 schreef Praatpaal het volgende:Hahaha ... er zijn er toch meer wakker dan ik dacht ... mooiiiiiiiiiii !!! ja, goede morgen, praatpaal. Nog wat leuks gedaan of te doen? |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Zo ... en nu ga ik even iets nuttigs doen want hier heb ik het wel weer even gehad. Maarrrrrrrrr ... ik kom terug hoor, als Boudewijn het niet erg vindt tenminste. En geloof me ... ik ben geen haatdragend figuur, het tegenover gestelde is juist het geval. Dussss ... neem maar van mij aan, ik gun jullie allemaal je eigen keuzes en meningen. Hierbij dan ook het vriendelijke verzoek, accepteer de mijne dan ook. Jullie mogen altijd je gal spuwen over mijn berichtjes ... (jahaaaaaaaa ... ik ben nog reuze soepel ook) !!! maar ga dan ook eens proberen... om (ook al is het maar een ietsie pietsie) van mijn antwoorden te accepterem.. Spuug je gal, schrijf het op en lucht je hart .... zo .. en nu ga ik met andere dingen van start. Met de hartelijke groeten van Praatpaal !!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door Praatpaal -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 12:17 schreef Praatpaal het volgende:Zo ... en nu ga ik even iets nuttigs doen want hier heb ik het wel weer even gehad. Maarrrrrrrrr ... ik kom terug hoor, als Boudewijn het niet erg vindt tenminste. En geloof me ... ik ben geen haatdragend figuur het tegenover gestelde is juist het geval. Dussss ... geloof me, ik gun jullie allemaal je eigen keuzes en meningen. Hierbij dan ook het vriendelijke verzoek, accapteer de mijne dan ook. Jullie mogen altijd je gal spuwen over mijn beichtjes ... (jahaaaaaaaa ... ik ben nog reuze soepel ook) !!! maar ga dan ook eens proberen... om (ook al is het maar een ietsie pietsie) van mijn antwoorden te accepterem.. Spuug je gal, schrijf het op en lucht je hart .... zo .. en nu ga ik met andere dingen van start. Met de hartelijke groeten van Praatpaal !!! Zullen we voor nu afsluiten dat we geen van allen haatdragend zijn.Is een mooi nieuw begin, lijkt me. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Helemaal mee eens Caroline |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Doen we Merty. Ik vind je trouwens wel een kanjer, hoor, dat je laat weten dat een ander er buiten staat. |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
En dat, Caroline en Merty ... vind ik nou eens een "HEEL ERG STRAK PLAN". Er is namelijk al meer dan genoeg ellende in de wereld. Tsja ... en tot slot nog even dit : 'HET ZIJN DE KLEINE DINGEN DIE HET DOEN" en laten wij de kleine positieve dingen doen ... en niet de negatieve. Natuurlijk wel zo tussendaar even elkaar een beetje stangen, maar niet uit de hand laten lopen en anders gewoon even aan kunnen geven aan elkaar !!!!! Maar ja, dit is weer mijn visie ... en velen zullen het niet met mij eens zijn ... maar .......... DAT IS TOCH HELEMAAL NIET ERG ... maar maak het niet te bont ... please ? ! ? !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door Praatpaal -- |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 12:30 schreef Caroline het volgende:Doen we Merty. Ik vind je trouwens wel een kanjer, hoor, dat je laat weten dat een ander er buiten staat. Ja toch Caroline eerlijkheid duurd het langst heb zo een hekel aan mensen die liegen echt en een ander in zo min behandelen |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Iedereen hier weet waar de leugens vandaan komen. Nog een paar daagjes Merty en we zijn van nl verlost. Zijn we gewoon onderons, mensen die internet als een bijkomstigheid in hun leven zien maar wat niet hun leven is. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 12:42 schreef Caroline het volgende:Iedereen hier weet waar de leugens vandaan komen. Nog een paar daagjes Merty en we zijn van nl verlost. Zijn we gewoon onderons, mensen die internet als een bijkomstigheid in hun leven zien maar wat niet hun leven is. Juiste woorden gebruik klopt |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 11:23 schreef aktionman het volgende:what's a name?????? Maakt ook niet welke naam genoemd wordt, het is toch allemaal om zich zelf schoon te wassen, maar sinds hij die ene topic, die van het stukje van kingjaap over hem heen gevallen is zo negatief voor hem zelf was op zijn site gezet had en snel weer helemaal weggehaald had zijn er toch meer mensen afgehaakt op hem. En dat is toch mooiiiiiiii. Maakt dus niet uit welke naam er staat en daar moeten jullie je niet druk over maken. Ook maatjes van mij hebben geprobeert(in opdracht van???) om mij zover te krijgen dat ik geen kontakt meer met een maatje dat ik heel lang had te laten vallen, maar ik heb nooit problemen ondervonden van dat maatje. Maar ik beslis zelf met wie ik wel of geen kontakt heb en niemand anders. En dus ben ik ook altijd met haar in kontakt gebleven en ben ik daardoor wel maatjes verloren, achteraf gezien waren het wel maatjes??? Dus het maakt niets uit welke naam hij gebruikt, alles is er toch voor om zich zelf vrij te pleiten. Shandy en merty ga lekker door en doe je eigen ding en laat je niet tegenhouden door enkele die met de sekteleider mee willen lopen en onthoud, het is moeilijk om tegen de stroom in te roeien, het zal altijd veel makkelijker zijn om met de meute mee te lopen. maar het is toch goed dat we niet allemaal het zelfde zijn en een eigen mening is veel belangrijker dan alleen maar meelopen. maatje heb je gevonden hug |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Praatpaal, mooi dat je dat zegt, zo ken ik je weer |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Merty, ik denk, en ik denk dat jij dat ook denkt (nog te volgen?) dat er sowieso een bepaald groepje elkaar gevonen heeft op dit forum. |
|
|
|