|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 12:59 schreef Caroline het volgende:Merty, ik denk, en ik denk dat jij dat ook denkt (nog te volgen?) dat er sowieso een bepaald groepje elkaar gevonen heeft op dit forum. Zeker weten echt wel . Gaan we gewoon lekker praten verder op atwt, life en cooking of wat anders we verzinnen wel wat komt helemaal goed hahahah |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ik heb een buurvrouw die helemaal gek is van ATWT. Altijd als ik in Amerika ben kijk ik naar een paar afleveringen en bij thuiskomst eerste wat zij dan vraagt is “heb je naar ATWT voor mij gekeken ?”
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door Mrs.B@headline -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Boudewijn heeft al een forum aangemaakt, BB 2008. Ik wil best aanwezig zijn op subforums van soaps maar dan ben ik aanwezige lezer, ik weet er niks van. En dan is het zo makkelijk mij claire te noemen, uit Tilburg, af en toe bewegen in het forum, evt trouwen om de aandacht op mij te richten. Daarom ga ik ook(momenteel) niet met mijn gipsen pootje uit hier in Tilburg. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 13:11 schreef Caroline het volgende:Boudewijn heeft al een forum aangemaakt, BB 2008. Ik wil best aanwezig zijn op subforums van soaps maar dan ben ik aanwezige lezer, ik weet er niks van. En dan is het zo makkelijk mij claire te noemen, uit Tilburg, af en toe bewegen in het forum, evt trouwen om de aandacht op mij te richten. Daarom ga ik ook(momenteel) niet met mijn gipsen pootje uit hier in Tilburg. hHAHAH ik lach me stuk hier om jou Caroline
Zo heb me naam gewijzigd naar Merty@headliner.nl super cool |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
@Merty:
kun je je naam veranderen naar Merty@headliner ? anders ontvang ik binnenkort heel veel spammail op het headliner.nl e-mail adres omdat dan al die email harvester bots hier een keer zijn langsgeweest en denken dat het echt een bestaand mail adres is.... |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 13:44 schreef Boudewijn het volgende:@Merty: kun je je naam veranderen naar Merty@headliner ? anders ontvang ik binnenkort heel veel spammail op het headliner.nl e-mail adres omdat dan al die email harvester bots hier een keer zijn langsgeweest en denken dat het echt een bestaand mail adres is.... ZO goed Boudewijn ???? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 13:14 schreef Merty@headliner het volgende:[..] hHAHAH ik lach me stuk hier om jou Caroline Zo heb me naam gewijzigd naar Merty@headliner.nl super cool Ja duh!!! je bent toch bang hier in Tilburg uit te gaan, een beetje aan de bar hangt, niks zegt dat ze zeggen.... geef mij een pilsje en doe Claire ook wat.....vervolgens een adres van de barkeeper krijgt om je drankje terug te betalen. Wij Tilburgers letten wel op. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 11:27 schreef seya@headliner het volgende:Dag lieverds allemaal...Ik ben er pas na een uur of drie vanmiddag. Half twee moet ik bij de noodtandarts zijn en ik hoop dat hij me kan helpen. Heb in 48 uur al geen oog meer dichtgedaan en ben jankerig en heb een enorme dikke wang. Niet bevordelijk om hier te schrijven..ik schiet dan misschien uit mijn slof hahaha... Ik duim voor je. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|