|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Jaap verteld aan Brian dat hij Sjoerd heeft uitgenodigd omdat Jaap cijfers wil weten. het maakt hem niet uit dat Sjoerd eventueel de vila wordt uit gegooid, als hij de cijfers maar weet. Palma verklept zichzelf door Huub en Claire te vertellen hoe zij en HaJo TOEVALLIG Huub's vader met nieuwe stiefmoeder tegenkwamen in 'De Witte Bergen'. Toevallig Het HOS forum, Toevallig Huub's vader, Toevalig HAJO.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Jaap is Goddank niet dom. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ja voor vandaag en nu is het over de brief ook duidelijk en nu is het voor Jaapio , AManda en Brain ook duidelijk waarom de vader van Huub,Palma ,Joost en Elly elkaar hebben ontmoet in de wittenbergen |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Brian Jaap & Amanda geloven niet dat dit toevallig is, Vooral Palma's gedraai, in haar antwoord doet vermoeden dat hier meer achtersteekt. Herma heeft dit ook door, en Zegt. Brian, ik hoor je denken! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 11:24 schreef Merty het volgende:Ja voor vandaag en nu is het over de brief ook duidelijk en nu is het voor Jaapio , AManda en Brain ook duidelijk waarom de vader van Huub,Palma ,Joost en Elly elkaar hebben ontmoet in de wittenbergen Was dit de brief van Johan? want ik weet niet of Brian en Amanda en Jaap dit weten. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 11:25 schreef Joseba het volgende:[..] Was dit de brief van Johan? want ik weet niet of Brian en Amanda en Jaap dit weten. Nee van Elly |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: geen idee wie Elly is. weet ook niets van de brief van Elly in het kort?ben al die tijd een mensje van in de 80 aan het verhuizen die heeft niemand anders, dus loop te sjouwen met kasten juist nu het zo spannend is, wil jij het voor mij bijhouden aub?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 11:28 schreef Joseba het volgende:[..] geen idee wie Elly is. weet ook niets van de brief van Elly in het kort?ben al die tijd een mensje van in de 80 aan het verhuizen die heeft niemand anders, dus loop te sjouwen met kasten juist nu het zo spannend is, wil jij het voor mij bijhouden aub? Geen probleem hoor Joseba , Elly was ook een butler ik noemde haar altijd rode sien een vrouwtje op leeftijd en ze gaf haar mening dat ze voor kikkertje fan was uiteindelijk is ze niet meer terug gekomen . En wat er precies in de brief heeft gestaan weten we allemaal niet alleen Jaap,amanda en brain. Dit denk ik omdat de brief ook is afgepakt door de buren en er ook niet opelijk over mag gepraat worden |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
zo dan. Palma verteld net aa Jaap quasi overdreven ik werk ook voor nowlive, op Palma's hyves heeft ze ook een link staan met info van nowlive, dus lijkt mij duidelijk dat er inderdaad zwaar contact is met nowlive, Ik begrijp dat niet zo goed, na alles wat NoFucking live op & met haar huis heeft gedaan. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Whhahah Jaapio zegt net in de keuken tegen Palma en kikkertje Je vader betaald de server van nowfuckinglive kikkertej helemaal rood hahahhahah |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Is het wel positief dat Sjoerd komt? Ik d8 dat hij ook met S heulde? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 11:37 schreef Joseba het volgende:zo dan. Palma verteld net aa Jaap quasi overdreven ik werk ook voor nowlive, op Palma's hyves heeft ze ook een link staan met info van nowlive, dus lijkt mij duidelijk dat er inderdaad zwaar contact is met nowlive, Ik begrijp dat niet zo goed, na alles wat NoFucking live op & met haar huis heeft gedaan. Brain zei net al voor mensen die hard op roepen ik ben niet om te kopen doen het juist en daar is Palma een voorbeeld van en vergeet niet videochat heeft 1 persoon heel duidelijk gemaakt dat Jaapio op moet passen voor Palma elke dag komt ze met info binnen voor H. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Wat een klerewijf die palma |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
ja tuurlijk jaapie is nu aan vissen bij dat viswijf,ze is gewoon een hubist en mss laat ze zich wel ne..ken door sly regie pleur dat viswijf eruit laat ze maar onder de tafel gaan zitten bij slaaibek |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 11:37 schreef Joseba het volgende:zo dan. Palma verteld net aa Jaap quasi overdreven ik werk ook voor nowlive, op Palma's hyves heeft ze ook een link staan met info van nowlive, dus lijkt mij duidelijk dat er inderdaad zwaar contact is met nowlive, Ik begrijp dat niet zo goed, na alles wat NoFucking live op & met haar huis heeft gedaan. Ja, daar begrijp ik ook niets van. Je gaat dan toch denken dat ze voor die bedreigingen is gezwicht. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Moet ze zich niet ziekmelden want ohohoh al die info die nu loskomt daar ga je je beroerd van voelen Palma......en blijf dan ook maar meteen weg! |
|
|
|