|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Jaap en Brian, een nieuw spelsetje?
Na alle gezelligheid aan de ontbijttafel blijven Jaap en Brian alleen achter. De twee mannelijke Miljonairs fluisteren stiekempjes met elkaar. "Ik heb ook bezoek uitgenodigd", laat de Briellenaar allen aan zijn nieuwe spelpartner weten. De grote Miljonair en de Antilliaan lijken in korte tijd erg naar elkaar toe gegroeid te zijn, dat blijkt wel uit de vage gesprekken die ze hebben. Jaap en Brian hebben aan een paar woorden en blikken genoeg, om elkaar te begrijpen! Maar zal deze samenwerking zijn vruchten afwerpen?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Nu in ieder geval weten beide dat wanneer zij niet samenspannen, de Kleine gluiperd er met de poet vandoor gaat, Nowlivve sterft nog liever dan dat zij op Brian gaan stemmen. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Ik hoop zo dat Jaap voor brain gaat. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Als hij niet voor Brian gaat wint hij van zijn levensdagen niet. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ik onderschat rian zeer zeker niet. Samen met Brian in de finale maakt Jaap een betere kans dan met Huub. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
dat klopt,maar we hebben amanda dan altyd nog;-)en huubfans stemmen niet zo fanatiek op jaap als dan ze op huub stemmen,dus ik weet het niet hoor. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
helemaal gelijk jaap maakt meer kans op de winst tegen brian in de finale ..ze hebben beide normale fans ...geen tactieken ...geen manipulatie ...geen obsessie ...geen bedreigingen .......het zal er meer beschaafd aan toe gaan ....en eerlijk gezegd denk ik dat jaap zelf meer kans heeft te winnen als hij huub wegstemt ...want huub heeft zoveel anti fans die jaap daarna op handen zullen dragen (voor zzover mogelijk hahaha) |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Jaap heeft meer kans om te winnen als hij met Brian speelt,dan als hij met Huub speelt....Jaap,loos HUUB!!!! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Als Jaap voor Brian kiest zullen de Huubfans never voor Jaap stemmen en voor Brian zeer zeker niet. Is het een gelijke strijd voor Jaap en Brian. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 12:05 schreef tg3 het volgende:helemaal gelijk jaap maakt meer kans op de winst tegen brian in de finale ..ze hebben beide normale fans ...geen tactieken ...geen manipulatie ...geen obsessie ...geen bedreigingen .......het zal er meer beschaafd aan toe gaan ....en eerlijk gezegd denk ik dat jaap zelf meer kans heeft te winnen als hij huub wegstemt ...want huub heeft zoveel anti fans die jaap daarna op handen zullen dragen (voor zzover mogelijk hahaha) Dat is helemaal waar. Ik weet nu nog niet of ik op Jaap of op Amanda ga stemmen, maar als Jaap Huub eruit stemt, krijgt hij mijn stem als beloning. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 16:01 schreef draakje het volgende:[..] Dat is helemaal waar. Ik weet nu nog niet of ik op Jaap of op Amanda ga stemmen, maar als Jaap Huub eruit stemt, krijgt hij mijn stem als beloning. zo denk ik er ook over ....heb geen absolute favoriet maar heb wel eentje die ik het niet wil zien winnen en das onze kabouter .....dus als japie hem eruit kickt maak ik mijn smsjes wel naar hem over |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik ben wel nieuwsgierig wat Boudewijn denkt moet Jaap met Brian of Huub samenwerken? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
met Brian, want ik gok erop dat veel Huub stemmers zowiezo niet op Brian en Amanda zullen stemmen maar een gedeelte van de Huub-fans wel op Jaap al is het maar om Brian de overwinning niet te gunnen.
Helaas heb ik de bewoners daar nog nooit over horen praten, alleen over tegen we ze willen, de hoogste in de popupoll (Brian) of degene met de meeste fans die evt aan het sparen zijn (Huub).
Jammer dat Jaap daar niet over praat want het is denk ik een heel sterk argument om Huub eruit te stemmen.
Overigens zou ik het het eerlijkste vinden dat Claire eruit gaat... |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik zou het ook het eerlijkst vinden als Claire eruit gaat maar ik zou wel juichen als het huub blijkt te zijn die eruit moet. Toch maakt Jaap een hele goeie kans als hij de finale bereikt, de meeste denken dat huub of Brian wint maar Jaap kan de bewuste 3e hond zijn die er mee heen loopt. dus 2 honden vechten om een been en Jaap loopt er mee heen ik gun het hem ook nog hij is altijd bezig met tv maken, en was ook helemaal in tranen toen het bericht kwam dat de gouden kooi 22 mei gaat stoppen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door Moha R. de Vries -- |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Ik denk dat Jaap of Brain gaat winnen,maar Jaap gun ik het meeste omdat ik vaak in een deuk lag met hem en dat is tv maken,en niet mekaar dood wensen zoals die kikker deed. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
helemaal gelijk ..jaap maakt tv op de manier dat het hoort ...het is entertainment ..je kijkt het met zijn allen ..ligt in een deuk ...af en toe spuug je zelfs uit wat je in mond hebt als je hij op het beeldscherm komt ...(had dat toevallig met dat jacuzzi incident waar hij naakt zat te dansen voor ricardo )..en als je de tv uitmaakt heb je een goed gevoel ...dat heb ik ook met amanda en haar oneliners ....hilarisch af en toe denk ik hoe komt ze erop ....... in tegenstelling tot huub dan kijk je en vraag je je af hoe iemand met zoveel haat en smerige acties kan wegkomen ...totaal geen moraal besef van wat hij doet en zegt ...en dat zorgt er gewoon voor dat ik NIET wil dat hij wint....... want als hij wint betekent het dat zijn gedrag in de kooi beloond wordt ...en wat voor voorbeeld zet dat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door tg3 -- |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Huub is een slecht voorbeeld voor jongelui,straks gaat iedereen hem na doen omdat ze denken dat het allemaal maar kan en mag.Mijn man moet altijd om Amanda lachen als ze hard loopt met die kleine dribbelpasjes toen met Rachel haha,prachtig.Nee geef mij maar Jaap,Amanda en Brain.Claire is te saai,daar verspil ik geen woorden aan.Jaap is voor mij DE man. |
|
|
|