|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Speelt Palma onder één hoedje met Huub?
Amanda, Brian en Jaap worden langzamerhand achterdochtig. Terwijl Huub pianoles krijgt, hebben de drie het over hem. "Het kan best zijn dat Palma informatie doorspeelt aan Huub. Wat doet Palma altijd met die post?", begint Brian. "Het kan altijd, het is een doorgeefluik", bevestigt Brian. "Iedereen is om te kopen, ook als ze roepen van niet", gaat de Antilliaan verder. Het hoofd huishouding is namelijk de vader van Huub tegengekomen en Brian, Amanda en Huub geloven niet dat dit toevallig was. Heeft het drietal gelijk en speelt Palma onder één hoedje met Huub? Of zorgt de stress gewoon voor paranoïde reacties bij de Miljonairs...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Nee het is ook zo vanzelfsprekend, dat men zo een eind uit de buurt, elkaar precies op die plek allemaal tegen komen. Maar het is was al eerder bekend, dat De Witte Bergen de centrale plek is van de Huubclan, die er bijeenkomsten houdt met allerlei aanhangers. NL weet ik niet hoor, geloof het wel. Maar iemand schreef er ooit iets over, die daar werkte en van alles opving. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Ik vertrouw die palma ook voor geen meter. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Misschien waren het HaJo, Palma, Theo, Elly niet eens alleen. Misschien waren er wel méér bekenden? Dat weten we nooit natuurlijk... |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Palma brieft info door naar Huub.......zij moet naar huis!!!!! Ze heeft cadeaus gehad van de vader van Huub,en Nowlive om info naar Huub toe te spelen,en als ze er dan over beginnen....dan is madam niet thuis!!!
Weg met haar dan maar...... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 11:45 schreef seya het volgende:Nee het is ook zo vanzelfsprekend, dat men zo een eind uit de buurt, elkaar precies op die plek allemaal tegen komen. Maar het is was al eerder bekend, dat De Witte Bergen de centrale plek is van de Huubclan, die er bijeenkomsten houdt met allerlei aanhangers. NL weet ik niet hoor, geloof het wel. Maar iemand schreef er ooit iets over, die daar werkte en van alles opving. Ja, het telfoongesprek, Huub en Theo. Stomtoevallig kwam Theo daar een aantal mensen tegen. Ik had al een oproepje gedaan voor boudewijn zijn filmpje hier neer te zetten maar het gesprek staat al op internet. |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Palma moet haast een 3 kwartier rijden met de auto om bij de witte bergen een bakje koffie te drinken,en ze heeft het nogal in haar rug,maar toevallig komt ze daar een hoop pro-Huub fans,en personeel,en familie tegen???
Dit zaakje stinkt!!! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ja maar, Palma is bedreigd door de broer van Ricardo en moest zich ziekmelden. Dit kon ze niet aan. Ze kon het wel aan diezelfde dag naar de witte bergen te gaan een ontmoeting aan te gaan. |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
De vader van Huub woont notabene in NIJMEGEN...en die moet toevallig bij de witte bergen (EEMNES) Palma (tijdens haar ziektewet) tegen het lijf aan lopen??? Vreemd.......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door Nikos@Headliner -- |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Er wordt gespeeld door Brian en Amanda.... en hoe.... Amanda zit te kreunen als een poes die wat nodig heeft van een kater .... en Brian zit ... koetsie koetsie koetsie ... en nog eens koetsie. Echt hoor, hier kan toch geen speler tegenop. Wat een zieligheid. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 11:55 schreef Nikos het volgende:De vader van Huub woont notabene in NIJMEGEN...en die moet toevallig bij de witte bergen (EEMNES) Palma tegen het lijf aan lopen??? Vreemd....... Fout, hij woont in een dorp in limburg. De rest klopt, hij was toevallig in de buurt van de witte bergen!!!! En de rest ook. |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 11:57 schreef Caroline het volgende:[..] Fout, hij woont in een dorp in limburg. De rest klopt, hij was toevallig in de buurt van de witte bergen!!!! En de rest ook. toevallig....... |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Maar...Tien bericht er nu over. Wij zijn niet de enigen die zo onze bedenkingen hebben. Het kan Palma haar baan weleens gaan kosten, er zijn er voor minder eruit gegooid! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Zie je wel,Palma,NOLIFE,en de pa van Huub verzieken het spel,en 10 is er nu ook achter....Huub gaat niet naar de finale,dat is nu wel zeker!!!! |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 12:14 schreef Nikos het volgende:Zie je wel,Palma,NOLIFE,en de pa van Huub verzieken het spel,en 10 is er nu ook achter....Huub gaat niet naar de finale,dat is nu wel zeker!!!! Dat zou best weleens kunnen. Want complotten kunnen ze toch niet toestaan? Alhoewel...Naar Ron werd ook geluisterd. En we weten ook niet of alleen de Huub clan aktie voert. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Hahhah AManda,Brain top gedaan ze wist ze zich geen houding te geven Palma ga naar huis doe wat aan je klote stem |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Maar Ron heeft ook al genoeg geld gekregen om in het Huub verhaaltje mee te gaan,en die heeft ineens ook een dikke vinger in de papa te roeren bij het hokje,volgens mij heeft hij ook afgedeald dat Claire niks hoeft te doen,en alleen maar vakantie mag vieren.....en niks mag overkomen......wat een slappe lul is dat ook....hij heeft ook al een groot deel verpest!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Palma probeert zich eruit te werken!!!Maar dat lukt niet zo echt..... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 11:57 schreef Caroline het volgende:[..] Fout, hij woont in een dorp in limburg. De rest klopt, hij was toevallig in de buurt van de witte bergen!!!! En de rest ook. Gek hoor. Ik ben nooit zomaar toevallig in de buurt van De Witte Bergen ... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 15:46 schreef draakje het volgende:[..] Gek hoor. Ik ben nooit zomaar toevallig in de buurt van De Witte Bergen ... Nee maar jij bent ook niet ziek. De ziekmelding van Palma hield in dat de broer van Ricardo haar bedreigd had. En bij zo'n ziekte moet je naar de witte bergen om te genezen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door Caroline -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Dat er toevallig andere(DGK) mensen zijn blijft puur toeval. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 15:50 schreef Caroline het volgende:[..] Nee maar jij bent ook niet ziek. De ziekmelding van Palma hield in dat de broer van Ricardo haar bedreigd had. En bij zo'n ziekte moet je naar de witte bergen om te genezen. Da´s waar natuurlijk. Geneeskrachtige bronnen enzo (lees: de bar). |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Ze moesten allemaal komen voor een fotoshoot toch en daar kan Palma in een keer niet wegblijven toch . Dat wil ze niet missen al is haar kind ziek dan zou ze gewooon gaan . En daarnaast was dat het beste moment om elkaar daar te ontmoeten omdat iedereen daar aanwezig kon zijn |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Ze moesten allemaal komen voor een fotoshoot toch en daar kan Palma in een keer niet wegblijven toch . Dat wil ze niet missen al is haar kind ziek dan zou ze gewooon gaan . En daarnaast was dat het beste moment om elkaar daar te ontmoeten omdat iedereen daar aanwezig kon zijn |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Die vader van Huub had het natuurlijk geregeld, daarom was hij daar...of hij was de fotograaf:P |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 15:58 schreef Merty@headliner het volgende:[..] Ze moesten allemaal komen voor een fotoshoot toch en daar kan Palma in een keer niet wegblijven toch . Dat wil ze niet missen al is haar kind ziek dan zou ze gewooon gaan . En daarnaast was dat het beste moment om elkaar daar te ontmoeten omdat iedereen daar aanwezig kon zijn Fotoshoot is een verklaring. Palma: ben ik in beeld ben ik beeldig!!! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 15:59 schreef Anne het volgende:Die vader van Huub had het natuurlijk geregeld, daarom was hij daar...of hij was de fotograaf:P nee hij zegt juist hoe toevallig het was. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Het was ook een geintje Caroline ;-)
Toeval bestaat niet, alles heeft zijn reden... |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
een fotoshoot voor dgk wat deed ellie daar dan en hajo ...en waarom waren de rest vande butlers en staf niet uitgenodigd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door tg3 -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 16:12 schreef tg3 het volgende:een fotoshoot voor dgk wat deed ellie daar dan en hajo ...en waarom waren de rest vande butlers en staf niet uitgenodigd Ja, die aanwezigheid van Hajo begrijp ik ook niet. We zijn gestuit op een heel vies zaakje. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
maar dnek dat het wel makkelijk is uit te zoeken of daar werkelijk een fotoshoot heeft plaatsgevonden ...in opdracht van tien of een roddelblad ...of natuurlijk helemaal niet gebeurd |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Nou Ha Jo, 2 personen dringen zich overal op. Ellie is een lief mens maar naief als de pest. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 16:16 schreef Caroline het volgende:Nou Ha Jo, 2 personen dringen zich overal op. Ellie is een lief mens maar naief als de pest. Pauline beweert toch dat ze de helft van Hajo is? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
HaJo zijn 2 fans, ik geloof dat Jaap ze Hanne en Joop noemt. Ook terug te zien in filmpjes toen HaJo het ene naar Jaap schreef en het andere naar Huub |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote: pauline heeft een multiple personality disorder |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ja, haha. Misschien moeten we eens met de pet rond om HET naar een goede therapeut te sturen. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Weet ik niet maar dat zou haar obcessieve gedrag wel verklaren. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
neem aan dat hajo een koppel zijn en pauline beweert dat ze een lesbo is ...dusss |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Weer een diagnose. Je weet ws niet eens wat MPS is. Sorry hoor maar ik hou er niet van zulke kreten op iemand los te laten. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
het was als een grapje bedoelt caroline ..omdat pauline elke keer weer iets anders beweert ...en haar verhaaltjes meestal verzonnen zijn |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 16:28 schreef tg3 het volgende:het was als een grapje bedoelt caroline ..omdat pauline elke keer weer iets anders beweert ...en haar verhaaltjes meestal verzonnen zijn Dat heeft dus niks met MPS te maken. Maar ok, ik probeer het als een grapje te zien. :)=====> smile |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 16:33 schreef Caroline het volgende:[..] Dat heeft dus niks met MPS te maken. Maar ok, ik probeer het als een grapje te zien. :)=====> smile ok het spijt me als het verkeerd is overgekomen ...af en toe neem ik dit alles niet al te serieus ..en is een beetje lachen ook gezond |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Daar doe ik zelf aan mee, hartstikke leuk om die 5 mensen uit te lachen dat ze ooit in het huis zijn gegaan om "mogelijk" iets te winnen. Ik zei al======> smile. Maar wat jij bv net zei is net zo hardnekkig als bv kanker. Je zegt ook niet diegene heeft kanker, toch? |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
daar ben ik het niet mee eens ...kan dit niet vergelijken met beweren dat iemand kanker heeft ..dat gaat een tikkeltje te ver .....maar het was ook geen serieus bedoelde comment |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 16:45 schreef tg3 het volgende:daar ben ik het niet mee eens ...kan dit niet vergelijken met beweren dat iemand kanker heeft ..dat gaat een tikkeltje te ver .....maar het was ook geen serieus bedoelde comment Dus iemand met een lichamelijke ziekte is er erger aan toe dan iemand met een psychiatrische ziekte? Waarom???? Nou ja, ik lees nog wel terug denk ik. Er komt net chinees binnen dus ik schuif aan tafel. |
|
|
|