|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Niks geen Huub-fan!"
Jaap probeert eens poolshoogte bij Palma te nemen. "Wie denk je dat je gaat winnen?", vraagt de grote Miljonair aan het hoofd huishouding. "Dat weet ik niet, ik geef niet de doorslag", reageert Palma neutraal. Jaap vindt dat ze best haar mening kan geven, en vraagt haar of ze voor Huub stemt. "Brian en jou moet ik af en toe opzoeken, Huub komt gewoon naar mij toe. We kunnen lachen ik ben niks geen Huub fan", antwoordt Palma serieus. Daarna beurt ze Jaap een beetje op en verzekert ze de Briellenaar dat hij makkelijk kan winnen. Dat doet hem vast goed!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Toevallig zat je gisteren in de witte bergen??? Palma..?? |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
dus palma vond het belangrijker om een geheime bijeenkomst bij te wonen ipv moederdag leuk met je kinderen te vieren |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
zeker toevallig he palma je krijgt ook namelijk kadootjes he net als de zus van huub allemaal toeval he |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Vuile huigelaarster die Palma. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
palma hoe harder je gilt hoe meer je amandas punt bevestigd .... |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
ze probeerd met alle mogelijke verhalen alles op een dwaalspoor te brengen. ja hoor palma toevallig dat jij daar met hajo en elly zit, en toevallig huubs vader daar met zijn nieuwe vriendin zit. jij geloofd misschien in sprookjes maar wij niet.En zekr op moederdag jajaja |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
lichaams taal zecht genoeg |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Luigenaar niet normaal ze likt de reet van iemand daar is zo zo bang voor maar de waarheid komt toch wel uit sukkel wijf laten ze je geld geven voor je stem en die rot kop |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Hahha Palma heeft een baas dus ze is een hond een hond heeft een baas en een mens heeft een ................. hahahah lol Palma dom eendje verklaart ook wel jou gedrag dat geen kerel je moet |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
zo ver wil ik niet gaan het is ook een moeder van twee kinderen maar palma kan de boel niet meer uit me kaar haalen zit er veel te veel in en zekker is zekker ze is voor huub ook omdat ze helemaal bij nowlive mensen op bezoek komt zijn gewoon haar vrinden ze heeft zelf verteld dat ze bij hyjo op zijn verjaardag is geweest |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Brian pakt het nu goed aan. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
jammer dat brian en amanda geen keiharde bewijzen hebben dat zou dit top maken ....het is al heel duidelijk dat ze liegt ...maar pff ze kunnen niets bewijzen want het is alleen maar horen zeggen ..... |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Het is een tactiek. Waar Palma dus aan meewerkt. Niets is zo demotiverend, als horen dat tegenstanders zich georganiseerd hebben. Het was JUIST de bedoeling dat Jaap, Amanda en brian dit te weten zouden komen. Het verlamd ze voor een poosje, en dan zo vlak voor de halve finale. Er is goed over nagedacht. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 12:40 schreef seya het volgende:Het is een tactiek. Waar Palma dus aan meewerkt. Niets is zo demotiverend, als horen dat tegenstanders zich georganiseerd hebben. Het was JUIST de bedoeling dat Jaap, Amanda en brian dit te weten zouden komen. Het verlamd ze voor een poosje, en dan zo vlak voor de halve finale. Er is goed over nagedacht. Of ze worden strijdlustiger. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Zou kunnen, maar voor Jaap is dit niet zo en dat wist men gewoon! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 12:38 schreef kinderen het volgende:zo ver wil ik niet gaan het is ook een moeder van twee kinderen maar palma kan de boel niet meer uit me kaar haalen zit er veel te veel in en zekker is zekker ze is voor huub ook omdat ze helemaal bij nowlive mensen op bezoek komt zijn gewoon haar vrinden ze heeft zelf verteld dat ze bij hyjo op zijn verjaardag is geweest Sorry hoor Kinderen ik begrijp dat ze een moeder is maar kan je me vertellen en uitleggen. IEmanda zoals Palma die daar al werkt ja en dan als ze thuis is gelijk de streams en filmpjes bekijkt wat voor aandacht zouden haar kinderen dan krijgen. Ik denk dat alles om dgk bij haar draait en ze is gewoon een fan voor kikkertje net als Dimitri,Tommy en Mitch en zo nog meer dus maakt niet uit maar ze doet zo nep iedereen weet hoe ze in elkaar zit en iedereen heeeft het over Amanda maar AManda is niet dom zeker niet ze heeft haar allang door goed gedaan top amanda |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Dat begrijp ik trouwens niet zo goed van Dimi, want in de tijd van Lieke heeft hij Huub onwaarschijnlijk gehaat. Ik weet het zeker, want ik had toen kontakt met hem. |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
hoor wat ze zecht ze geeft brian een kus en huub komt binnen is het uitgepraat en ze zecht mmmmmmmmmmmmmmmmmmm dus nog meer bewijs |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Het zijn allemaal van die mensen die een graantje willen meepikken ofwel meeliften. Palma is erg doorzichtig. Ze is bedreigd, foei, dat mag niet. Als ze het zo erg vindt, waarom aan de grote klok hangen ? Juist, aandacht. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 12:47 schreef kinderen het volgende:hoor wat ze zecht ze geeft brian een kus en huub komt binnen is het uitgepraat en ze zecht mmmmmmmmmmmmmmmmmmm dus nog meer bewijs En dat bedoel ik nou met dat mens.
En zie je kikker twist geen woord erover normaal is hij heel vel en dit keer niet raar he |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
"Niks geen" is een contradictie...dus ze is wel degelijk Huubfan!!
Enne wil iemand mij vertellen wat er gister gebeurd is in "de witte bergen" of zeggen waar het filmpje zich bevindt? |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
eerst was het zaterdag en toen werd het weer zondag en wie heeft een jaar geregeld dat palma voor haar verjaar dag een nieuwe computer kreeg huubje niet van de bewoners maar van de andere hoeken |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 12:59 schreef Anne het volgende:"Niks geen" is een contradictie...dus ze is wel degelijk Huubfan!! Enne wil iemand mij vertellen wat er gister gebeurd is in "de witte bergen" of zeggen waar het filmpje zich bevindt? boudewijn heeft vast het filmpje van het telefoongesprek Huub/ Theo opgenomen. Wacht gewoon af. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 13:35 schreef reetje 076 het volgende:eerst was het zaterdag en toen werd het weer zondag en wie heeft een jaar geregeld dat palma voor haar verjaar dag een nieuwe computer kreeg huubje niet van de bewoners maar van de andere hoeken Ow is dat zo? Ik dacht dat S een pc voor zijn verjaardag had gekregen. Ik weet niks van Palma hoor. Ik weet dat het kontakt toen nog niet zo enorm was. Integendeel zelfs, het kontakt is ontstaan nĂ¡ die ruzie met Amanda. |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
hij was echt gelijk in het begin voor palma natasia en bart hadden er moeite mee er is zo veel meer met die twee en nu gaat ze ook al de papie van clair al bellen heb je net kunnen horen maar zei eerst durf niet gelijk zomaar te bellen waarop clair zei bel gewoon vind ie leuk ja palma zwartskop he in de zak heb je die dan weer |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 13:40 schreef Caroline het volgende:[..] boudewijn heeft vast het filmpje van het telefoongesprek Huub/ Theo opgenomen. Wacht gewoon af. was dat gisteren? |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Palma heeft vanaf het begin al een goed contact met Hajo...die 2 spreken elkaar geregeld... |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
weet ik ze komt ook op verjaardagen dus vul het zelf maar in ze kan alles ontkennen maar ik weet beter |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 14:57 schreef Anne het volgende:Palma heeft vanaf het begin al een goed contact met Hajo...die 2 spreken elkaar geregeld... Hajo zijn toch die twee Lowlivers? |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Yep, gisteren. Hint er zijn al filmpjes van maar die wil ik niet linken. |
|
|
|