BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Onderonsje in de sauna

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 12 mei 2008 - 14:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Onderonsje in de sauna

Jaap en Brian hebben zich teruggetrokken in de sauna. "Dit wordt het nieuwe kantoor, mensen kunnen ons niet afluisteren", lacht Brian geheimzinnig. "Ik heb een aantal dingen in mijn hoofd die niet leuk zijn voor op televisie. Wat moet ik daar toch mee?", vraagt Jaap zich af. "Het gaat natuurlijk wel om een miljoen euro", legt hij zijn gedachten uit. "Huub zegt altijd: 'Brian krijgt de meeste algemene stemmen', maar als de fans van Huub hun best doen scoort hij ook hoog", peinst de grote Miljonair verder. Brian praat een beetje met Jaap mee, en weer lijken de twee dichter en dichter naar elkaar toe te groeien...

bron: tien.tv
bard
 bard - maandag 12 mei 2008 - 14:15   quote  deeplink  
heeft ie nog niet door dat japie niet te vertrouwen is? LOL
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - maandag 12 mei 2008 - 15:00   quote  deeplink  
Brian weet heel goed dat Jaap niet te vertrouwen is,maar dat weet Huub ook,maar zoals het er nou uitziet,kiest Jaap voor Brian om mee te spelen,en dumpt Jaap Huub 15 mei....miljonairs blij,en het hokje ook!!!
draakje
 draakje - maandag 12 mei 2008 - 15:10   quote  deeplink  
Als Huub de 15e gedumpt wordt, breken overal in Nederland spontane volksfeesten uit. De ochtendspits begint de 16e een uur later. Net als in 1988, toen "we" Duitsland in de halve finale met voetbal hadden verslagen.
djen
 djen - maandag 12 mei 2008 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 15:10 schreef draakje het volgende:
Als Huub de 15e gedumpt wordt, breken overal in Nederland spontane volksfeesten uit. De ochtendspits begint de 16e een uur later. Net als in 1988, toen "we" Duitsland in de halve finale met voetbal hadden verslagen.
whaaahaaahaa lol toppie ik hou der van hahaahaha
ilse
 ilse - maandag 12 mei 2008 - 15:51   quote  deeplink  
hahaha djen jij hebt het ook op tv gezien;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Onderonsje in de sauna

0.0041599