|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Persoonlijke informatie
Ze hebben in de Villa nog tien dagen te gaan en dus vindt Amanda het tijd worden om Jaap te onderwerpen aan persoonlijke vragen. "Jaap, wat zou jij doen als Cora met iemand anders zou zoenen?", vraagt ze. "Als zij dat zou doen? Dan zou ik feest vieren, want dan mag ik het ook!", jubelt Jaap. "Nee, maar serieus, zou jij verdrietig zijn?", probeert Amanda nog een keer. "Nee. Ik ben niet zo jaloers ingesteld", geeft Jaap uiteindelijk toe. Hoe dan ook, Jaap heeft het straks ruim 14 maanden volgehouden om een relatie buiten de Kooi in stand te houden! Een prestatie van formaat.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Jaap dat heeft niets met jaloezie te maken,je bent van mekaar of niet.En dan ga je geen andere zoenen.Laat dat maar aan die kabouter over. |
|
|
|
|
Hercule
|
|
|
KAP EEN KEER MET DIE BIJNAAM KABOUTER! Huub is maar iets korter als brian |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Kabouter,kabouter,kabouter,kabouter,Kabouter,kabouter,kabouter,kabouter,....x 1.000.000.000!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door Nikos@Headliner -- |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
hihihi sorry mag niet lachen |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Oke,kabouter ploft dan,zo beter. |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Zelfs de achterban van Kingjaap is tegen KABOUTER,en wil die het liefst zien vertrekken 15 mei.....aldus Mr. D. van kingjaap.nl |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Heeft iemand net het gesprek gevolgt van Brain, Jaapio en Amanda ????? |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
nou das heel slim van mr.D ...want dat is de manier voor onze king om te winnen..... hij heeft geen idee hoeveel mensen hem 'the man ' zullen vinden als hijtegen huub zal spelen .... want huub heeft veel fanatieke fans maar heeft meer anti fans die naar tv uizendignen kijken ...doe het jaap en je wordt de koning van het spel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door tg3 -- |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
kaboutertje moet weer ff een zielig shot opnemen in de chill!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
en buiten op het bordes nog maar vast een zielig shotje voor 15 mei..... |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
beeldvorming ....zieltjes winnen ...kan zijn dat hij zijn arrogante uitspraken voor zich houdt deze week |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Ja daar is die kabouter goed in hoor. |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
kaboutertje zieltjeswinnen......jammer dat het zo opvalt,maar alle NOLIFERS krijgen hier een natte doos van,en dan volgen nog meer smsjes... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Wat is er met dit topic gebeurd? |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
En daar is Calimero ook weer!!!! |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
hahaha en dan maar janken achter de streams ...wat is die jongen onbegrepen en wordt hij slecht neergezet ......ja met de beelden die hij creert is het niet eens mogelijk hem goed neer te zetten ....ookal zou de regie dat willen ze hebben dat hele lieke quinten incident met zijn leugens al weggelaten uit de uitzending wat willen jullie nog meer |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
ach arme kabouter, zal Jaap zich dan echt tegen de Kabouter keren ?? |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
quote: Hoe bedoel je draakje?? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Het is helemaal uitgerekt op mijn computer. Ik ga eens ff proberen om het weer normaal op mijn scherm te krijgen. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
als je blijft typen zonder enter te drukken ...krijg je 1 hele lange zin als comment |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Huub wil allemaal dat Jaap gaat zeggen dat hij het liefst Brian eruit wil,maar Jaap is wijs en zegt niks... Huub wordt alleen maar zenuwachtiger,en knijpt hem echt heel erg.... Mooi,nog 3 dagen zweten,en dan mag hij zich thuis aftrekken achter de streams op het neuken van Brian en Amanda!!! |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Lig niet aan jou draakje,maar iemand heeft een te lange zin gemaakt voor die kabouter haha |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 18:48 schreef Nikos@Headliner het volgende:Huub wil allemaal dat Jaap gaat zeggen dat hij het liefst Brian eruit wil,maar Jaap is wijs en zegt niks... Huub wordt alleen maar zenuwachtiger,en knijpt hem echt heel erg.... Mooi,nog 3 dagen zweten,en dan mag hij zich thuis aftrekken achter de streams op het neuken van Brian en Amanda!!! oehhh mag dit niet grappig vinden ..maar kan me lach ff niet onderdrukken ....ja hij is degene die die oneliner het huis in heeft gebracht ....zou zo mooi zijn als dit uitkomt |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Ik hoop dat je gelijk krijgt Nikos. Draakje dat hebben we allemaal.......... |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Huub afrukken op de tieten van Amanda....dat gaat hem zowieso worden!!!
15 mei is de dag,dat Kaboutertje naar huis toe mag!!! |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 18:52 schreef Nikos@Headliner het volgende:Huub afrukken op de tieten van Amanda....dat gaat hem zowieso worden!!! 15 mei is de dag,dat Kaboutertje naar huis toe mag!!! dat moet dan ook maar een nationale feestdag worden niet ?? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 18:52 schreef Nikos@Headliner het volgende:Huub afrukken op de tieten van Amanda....dat gaat hem zowieso worden!!! 15 mei is de dag,dat Kaboutertje naar huis toe mag!!! Naar zijn paddestoel in Oldenzaal ... |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Mr. D van Kingjaap.nl schreef dit :
Buiten de openingspost heb ik natuurlijk ook nog een persoonlijke mening/visie. En daarbij houd ik (in mijn ogen rekening met het script: "Ja, er is een script, maar de miljonairs geven er zelf hun aanvulling aan..." )
Ik vind dus dat Jaap Huub eruit moet zien te krijgen. van Huub heeft Jaap het nog nooit gewonnen, omdat Huub Jaap als kruiwagentje gebruikte. De stemmen gingen dan hoofdzakelijk naar Huub en Jaap kon nergens van meesnoepen. Terwijl alle akties via Jaap kwamen, maar Huub is dusdanig slim (of Jaap zo dom) om ook hem te weten te manipuleren in het spel van Huub. Zoals hij al deed met Eric, Sylvia, Lieke en nu met Claire.
Zoals hij gastspelers de poort uitwerkte, door de twee Russen rascistisch uit te schelden en door persoonlijk bezit van De Bossche bol in het zwembad te gooien (om maar twee voorbeelden te noemen) Zijn agressie als hij drank op heeft. Natuurlijk biedt hij dan na die tijd wéér zijn excuses aan met zijn bla bla bla...
Brian vind ik ook geen haar beter. Vooral zijn agressie tegen vrouwen. Zijn achterbakse dingen in het spel. Zijn illusies dat hij kan rappen, zingen, dichten en gitaarspelen. Zijn even zo grote grootmoedswaanzin die hij heeft net als Huub.
Dus voor Jaap is het een keuze uit twee kwaden. Als Huub eruit gaat, dan heeft hij in mijn ogen meer kans, omdat dan de punten tussen Amanda en Brian verdeeld blijven. Als Brian eruit gaat, dan gaan de punten naar Amanda en gaat die winnen.
En ik denk dat Claire niet alle stemmen van Huub gaat krijgen. Maar zoals jullie kunnen lezen gaan er meer mensen op Jaap stemmen als Huub eruit ligt, omdat die ook denken dat Huub dan geen punten van Jaap kan inpikken. Een Huubsopper zal nooit op Brian of Amanda gaan stemmen en ik denk ook niet dat die stemmen dan naar Claire gaan.
Dus mijn visie is dat Huub eruit moet.
MrD 12-05-08 @ 23:09
Bron: Kingjaap.nl |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 18:52 schreef Nikos@Headliner het volgende:Huub afrukken op de tieten van Amanda....dat gaat hem zowieso worden!!! 15 mei is de dag,dat Kaboutertje naar huis toe mag!!! Hia hia ho go kabouter go,je kan het hahaha |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
quote: Ik hang de vlaggen uit,de Nederlandse en de Griekse!!! |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
met als volkslied ...nooit meer naar huis ...het is klap op klap |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Huub is niet in zijn beste bui,en dat is al vanaf dat hij bij de buren is geweest,dus ik denk dat hij al meer weet over 15 mei dan wie dan ook,alleen mag hij dat natuurlijk niet zeggen.....WEG MET DIE KABOUTER!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door Nikos@Headliner -- |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Die MrD is niet gek, ik hoop alleen dat Jaap dat ook zo ziet !!! Maar wat weet Jaap van dit alles ???
Hihi nieuwe feestdag met een nieuw volkslied, hahaha ik leg in een deuk hahaha |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Sjoerd komt nog als het goed is,en die kent Mr. D,dus dat zal wel goed komen,Jaap en Sjoerd praten voornamelijk in code-taal,dus Jaap zal wel veel te weten komen nog!!!
Zodadelijk komt Kenneth,dus ik ben benieuwd hoe dat gaat vrlopen,veel Papiaments,en spelinfo,alles tegen KABOUTER/DWERG!!!!
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
oftewel,KMD!!! 15th of MAY!!!! |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: hahahaha das een goeie draakje |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Kampje Huub kijkt niet blij,WEG MET DIE KNEUS EN ZIJN CALIMERO!!!!
't is godver geen Center Parcs!!!! |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
wahahaha ik lig hier helemaal dubbel haha |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Zodadelijk al confrontatie bij de voordeur...Huub vs. Kenneth???
Ik hoop dat Kenneth nog een cadeautje voor Huub heeft als Huub buiten komt 15 mei!!!
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 19:05 schreef Nikos@Headliner het volgende:Zodadelijk al confrontatie bij de voordeur...Huub vs. Kenneth??? Ik hoop dat Kenneth nog een cadeautje voor Huub heeft als Huub buiten komt 15 mei!!! Ja een lading spuitbussen voor die strontvliegen,hahaha |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Ik kijk naar Kabouter en Calimero,en zit al bijna met mijn vingers in mijn keel......om te kotsen...wat een NEP!!! |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 19:05 schreef Nikos@Headliner het volgende:Zodadelijk al confrontatie bij de voordeur...Huub vs. Kenneth??? Ik hoop dat Kenneth nog een cadeautje voor Huub heeft als Huub buiten komt 15 mei!!! Nee zo is Kenneth niet, hij vind ook dat die kabouter het niet waard is. Maar kom niet aan zijn moeder klaar............
wat doen we volgend jaar op 15 mei ?? KMD vieren met vuurwerk, hapjes en vooral veel drank, o ja en laten we de vrouwen van lichte zeden niet vergeten, het moet dan ook wel Kabouter Style zijn he !!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Whaaaa Huub en Claire moeten naar achteren,als Kenneth komt!!!!
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Huub en Claire moeten naar achteren |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: Whoehahahaha ik leg in een stuip nu hahahaha Heeft Huub zeker tegen de regie gezegd dat ie bang is hahaha |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Anders vliegen ze mekaar aan zeker? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Huub kort lontje...Kenneth hoeft maar te zeggen dat Huub niet wilde sparren en tis 'beurd |
|
|
|