|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
En als hij zo wel mag komen zal er wel een toneelstukje opgevoerd worden tussen Huub en Kenneth,waardoor Huub weer naar achter moet met de beveiliging!!! |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 19:14 schreef Anne het volgende:Huub kort lontje...Kenneth hoeft maar te zeggen dat Huub niet wilde sparren en tis 'beurd Ja dat denk ik ook |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 19:14 schreef Nikos@Headliner het volgende:En als hij zo wel mag komen zal er wel een toneelstukje opgevoerd worden tussen Huub en Kenneth,waardoor Huub weer naar achter moet met de beveiliging!!! Ik teken ervoor |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
ik ook,en dan een voortijdige exit i.v.m. fysiek geweld voor Huub....en dan met 3 naar de finale...dus Claire dan naar huis 15 mei!!! |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Het kan ook nog eens zo zijn dat Huub eruit moet, Claire het voorbeeld van Nadia gaat volgen en dan zijn er nog 3... |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Ja,da's zeker ook een moie theorie,maar dan als het kan Huub vandaag naar huis i.v.m. vechten!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Daar is de camera alweer!!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
En weer vist Kabouter naar plannen bij Claimero,maar die zijn er niet,en die zullen er ook niet komen!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Wat Huub nu weer zegt over het manipuleren van Jaap,komt alleen maar ten nadele van hemzelf als Jaap hier achter komt!!! |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 19:17 schreef Anne het volgende:Het kan ook nog eens zo zijn dat Huub eruit moet, Claire het voorbeeld van Nadia gaat volgen en dan zijn er nog 3... Hahaha deze theorie kan ik ook wel waarderen hahaha |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 19:25 schreef Nikos@Headliner het volgende:Wat Huub nu weer zegt over het manipuleren van Jaap,komt alleen maar ten nadele van hemzelf als Jaap hier achter komt!!! hoelaat zou Sjoerd komen?? |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Moet Kabouter uit fatsoen Kenneth niet ff een poot gaan geven??? Nee,want dat mag niet van de buren,anders zou Kaboutertje er wel eens voortijdig uit kunnen vliegen.....Sly weer blij.....ik hoop dat hij stikt in zijn geld van NOLIFE!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
quote: geen idee.....denk niet dat hij mag komen....te veel invloed op het spel,en dat mag natuurlijk niet,Jaap mag niet de goeie keuze maken..... |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
|
|
|
Jacqueline_