|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Twee verschillende verhalen
Jaap wil van Amanda weten of ze liever zelf wint of dat ze liever heeft dat Brian als winnaar uit de bus komt. "Voor mij is het zoals het gaat. Of ik win, of Brian wint", reageert de Amsterdamse nuchter. "Ik zal er alles aan doen om Brian hier te houden", voegt ze toe en glimlacht naar haar vriendje. Jaap fronst. "Huub beweert iets anders", zegt hij niet begrijpend. Een geïrriteerde blik glijdt over Amanda's gezicht. "Roep hem er dan maar bij," snauwt ze verontwaardigd. "Dat is helemaal niet waar!" Brian aait zijn liefje over haar been en stelt haar gerust. De Antilliaan vertikt het om zich op te winden over de woorden van Huub.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Goed zo Brain,laat je niet opjuinen. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Jaap speelt het spel goed, zal me niet verbazen als hij er met de buit vandoor gaat hahahaha |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Oh dat mag hij ook hoor,maar Brain moet rustig blijven. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: Ja Brian moet zich nu echt niet meer laten opjutten door die CENSORED (ja ik denk ik doe het zelf maar scheelt Boudewijn een hoop werk, haha) |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
manie en brain niet naar jut en jul luisteren gewoon jaap erin houden. smerige kwal jaapieeee word wakkerrrrrrr |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
die huub met zijn gatenkaas grrrr |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: gatenkaas, kopkaas, tenenkaas..........ach een kniesoor die erop let hahaha |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Jaap zowieso in de finale,Huub naar huis,ik denk dat hij het al weet..... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 19:07 schreef Nikos@Headliner het volgende:Jaap zowieso in de finale,Huub naar huis,ik denk dat hij het al weet..... Waarom denk je dat? |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Oh laten we het hopen Nikos |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: Is meer hopen denk ik hahahha |
|
|
|
|
bard
|
|
|
gaaaaaaap
wat een drukte om niks, claire wint toch ;) |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: Ja die zal het worden GAAAAAAAAAP |
|
|
|
|
bard
|
|
|
fijn te zien dat dit besef langzaamaan gemeengoed begint te worden ;) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
bard?? Heb je aandelen in Claire? |
|
|
|
|
devil
|
|
|
claire,nee ik geloof nog dat gerechtigheid bestaat ik zelf ken niet zo,n naief en nietszeggend vrouwtje als claire |
|
|
|
|
bard
|
|
|
waar kan je die kopen, Anne?
Ik zet mijn geld op claire idd, let maar s op ;) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
bij Huub bardje ;-) mag je haar een nachtje lenen |
|
|
|
|
bard
|
|
|
je bent in de war schat, die anderen zijn meer van t uitlenen en triotjes enz. ;) |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 20:29 schreef bard het volgende:je bent in de war schat, die anderen zijn meer van t uitlenen en triotjes enz. ;) Ja das waar huub leent liever zichzelf uit |
|
|
|