|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Bordesmoment!
Langzaam gaat de zon onder en dat betekent dat het weer bordesmoment voor Huub is! En dus gaat hij samen met Claire op het bordes zitten en vooral bedachtzaam naar de poort zitten kijken. Er wordt, geheel volgens de wetten van het bordesmoment, niet veel gezegd, alleen wat gefluisterd en af en toe gezoend. "Gek hè?", blikt Claire vooruit op de naderende eindstrijd. Klasse, Claire! Zoiets past perfect in het bordesmoment.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Kikkers zijn idd altijd heel actief vlak voor de zon ondergaat. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Jut en Jul samen 1 grote flauwekul Weg was Jut,weg was Jul |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: Tot de zon ondergaat en dan begint het kwaken, pfffffff |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Huubke zit er ook echt bij als een kikker met die opgetrokken pootjes. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: Wahahah nou je het zegt |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Klaar om weg te springen als Kenneth komt ... |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
we hoeven alleen 2 kleine oortje te plakken en een groen pakje aan en ons kikkertje is gereed voor zijn sprong over de poort |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 19:26 schreef stacy1974 het volgende:we hoeven alleen 2 kleine oortje te plakken en een groen pakje aan en ons kikkertje is gereed voor zijn sprong over de poort Beetje photoshoppen ... |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 19:26 schreef stacy1974 het volgende:we hoeven alleen 2 kleine oortje te plakken en een groen pakje aan en ons kikkertje is gereed voor zijn sprong over de poort Spring kabouter, spring. Hoe hoog ??? hoog genoeg om over de poort te komen, dagggggggggg kabouter kikker................ |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
hahaha,ik heb hier meer lol dan op mijn eigen forum. |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
ik word hier zo naar van huub weet gewoon zekker dat jaap voor hem gaat en dat hij dan de gouden kooi wind en claatje maar lachen |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: Ik heb wel psp 10,maar weet niet of je hier een foto kan plaatsen. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: Prachtig,ik heb de lol van mijn leven,en dat voor een ouwe muts als ik haha. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Dat dacht ik wel. Er zijn meer mensen die dat doen. Nikos heeft vanmiddag nog foto´s geplaatst. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Volgens mij doet Huub het bijna in zijn broek van de zenuwen. |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
via photobucket.com,en dan de regel van [img] KOPIEEREN EN PLAKKEN!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: deze noet eigenlijk op NL komen, Stabillity is een Hubist hihihi |
|
|
|
|
djen
|
|
|
quote: whaaahaa geweldig , ik spring zo hoog de lucht in net als een doelpunt van het nederlands elftal en das hoog als huub eruit geknalt word haaahhhaa moet hij wel uit kijken dan vallen zijn rare oogjes eruit |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Ja,ik weet het,kan alleen de naam niet wissen,want dat mag niet..... |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 19:40 schreef Nikos@Headliner het volgende:Ja,ik weet het,kan alleen de naam niet wissen,want dat mag niet..... Gaat die Stabillity op zijn/haar bek pffffff |
|
|
|
|
djen
|
|
|
quote: zo is ze op haar knapst hahahahahaha beter dan ooit past presies bij haar dit |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Nolife gaat hun leden nog meer geld uit de zak kloppen....nu komen ze weer met een boek over het wel en wee van NOLIFE....en de sukkels maar betalen!!! |
|
|
|
|
bard
|
|
|
Ga zo door Claire, je kunt het.
Claire rulez! |
|
|
|
|
djen
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 19:40 schreef Nikos@Headliner het volgende:Ja,ik weet het,kan alleen de naam niet wissen,want dat mag niet..... echt wel ik doe dat gewoon maak hem kleinder en verwijder gewoon de naam ik heb ze opgeslaan hahahahahaha |
|
|
|
|
bard
|
|
|
|
|
|
djen
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 19:42 schreef Nikos@Headliner het volgende:Nolife gaat hun leden nog meer geld uit de zak kloppen....nu komen ze weer met een boek over het wel en wee van NOLIFE....en de sukkels maar betalen!!! en wat denk je van de mensen die kindernabijslag in leveren hoe zielig is dat je eigen vlees en bloed op zij zetten voor en huub en daarna klaagen dat ze t zo moeilijk hebben en niet rond kunnen komen dat soort volk is het , |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote: ??? wat kan claire dan??? |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Nou dat viel niet mee om die rotkop erin te krijgen hahaha |
|
|
|
|
bard
|
|
|
eerlijk en oprecht overkomen, beter dan de overige van die aso-show ;)
Kies voor Claire als je echt bent en de rest een poepie wilt laten ruiken van eigen deeg ;) |
|
|
|
|
berec
|
|
|
hahaha hier heb ie echt een ty..s kop ja leuk gemaakt! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Deze is echt prachtig. Moeten we eigenlijk uitvergroten en naar Huubke sturen. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
|
|
|
grissom
|
|
|
En kabouter huub niet te vergeten haha |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
een boek over NowLive? dat wil toch niemand lezen?? wat gaat daarin komen dan? Hoe ik (Sly) de Baron werd over stom volk dat hun geld aan mij gaf? |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 19:50 schreef bard het volgende:eerlijk en oprecht overkomen, beter dan de overige van die aso-show ;) Kies voor Claire als je echt bent en de rest een poepie wilt laten ruiken van eigen deeg ;) ik vind claire niet eerlijk en oprecht, maar dom en blind. als je aanstaande in de nacht voor je huwelijk je moeder uitscheldt en beledigd en claire fysiek en vocaal bedreigt en 12 uur later trouw je met die vent, dat vind ik dom en blind |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 20:03 schreef Anne het volgende:een boek over NowLive? dat wil toch niemand lezen?? wat gaat daarin komen dan? Hoe ik (Sly) de Baron werd over stom volk dat hun geld aan mij gaf? er is toch geen hond die dat boek zou kopen .....oh wacht ff mischien wel...als huub het promoot en zijn verkooppraatje tevoorschijn tovert wordt het misschien nog een bestseller ook ....ach er moeten idioten zijn om de wereld in evenwicht te houden |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 20:50 schreef tg3 het volgende:[..] er is toch geen hond die dat boek zou kopen .....oh wacht ff mischien wel...als huub het promoot en zijn verkooppraatje tevoorschijn tovert wordt het misschien nog een bestseller ook ....ach er moeten idioten zijn om de wereld in evenwicht te houden Nou, dat moet je niet zeggen. Ik heb nog een tafeltje dat een beetje wankel staat. Een boek eronder zou wel iets zijn. |
|
|
|
|
bard
|
|
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote: wat een fun voor dat blondje elke keer dat haar man een optreden heeft, afwachten wanneer hij terug komt en hoeveel gruoppies hij mee naar huis neemt |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
"Schat, ik kom wat later en neem wat groupies mee." |
|
|
|