|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
wij denken voor brain,maar ik vertrouw jaap hier niet in,ik hoop niet die kikker |
|
|
|
|
bard
|
|
|
t zal mij m'n reet roesten wat japie doet
Claire rulez! |
|
|
|
|
berec
|
|
|
brain. en huub vandaag effe weg wegens vechten ofzo en claire de 15 aub hihi |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
gatenkaas rulez zi brambo nu ook al hier zijn zieke zus te promoten nu snap ik brad hahaha |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Ik hoop dat Jaap voor Brain kiest |
|
|
|
|
bard
|
|
|
ik hoop alleen in de wc-pot |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
bard...foei.. je gaat je wel gedragen anders ga ik je weer vergelijken met die uit die boeken :-) |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
zit net naar Brian en Kenneth te kijken. Brian heeft wel een lekker koppie.LOL |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Komt er al info door bij Brian? |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Ja, maar hij moet Kenneth wel laten uitpraten. Kenneth heeft duidelijk gemaakt dat de poll opzet was. hij had geen namen genoemd maar moet duidelijk zijn voor Brian dat het om Huubfans gaat. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
hahahahaha moha...patsje patsje dan he? |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
En de spuitbus erover haha |
|
|
|
|
devil
|
|
|
als jaap maar niet voor huub kiest,de rest maakt me niet uit |
|
|
|
|
Joopie
|
|
|
|
|
|
bard
|
|
|
ik gedraag me altijd, schat ;)
stem tegen, stem Claire! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Het best kan Jaap met Brian proberen Huub eruit te krijgen, want ik gok erop dat veel Huub stemmers zowiezo niet op Brian en Amanda zullen stemmen maar een gedeelte van de Huub-fans wel op Jaap al is het maar om Brian de overwinning niet te gunnen.
Helaas heb ik de bewoners daar nog nooit over horen praten, alleen over tegen we ze willen, de hoogste in de popupoll (Brian) of degene met de meeste fans die evt aan het sparen zijn (Huub).
Jammer dat Jaap daar niet over praat want het is denk ik een heel sterk argument om Huub eruit te stemmen.
Overigens zou ik het het eerlijkste vinden dat Claire eruit gaat op 15 mei, en verwacht eigenlijk ook dat Jaap daarom de minste punten aan Claire zal geven. Daarna denk ik de minste aan Huub want hij weet hoe Huub is en hoe hij z'n achterban voor z'n karretje spant en hij weet ook heel goed hoe Huubs achterban is en daar houdt hij totaal niet van!
Dus zijn punten worden denk ik van laag naar hoog: Claire - Huub - Brian - Amanda |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
jij mag niet stemmen, want jouw stem is vals:P en harpspelen kan je ook niet ;-) |
|
|
|
|
bard
|
|
|
zingt een serenade voor anne ;) |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Als het waar is dat de nl-ers massaal op Huub gaan stemmen zou het voor Jaap het beste zijn als Huub de 15e naar huis gaat. Als Huub niet naar huis gaat, is de kans dat hij winnaar wordt zeer, zeer groot. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
werk met brian .....japie ik wil je zien winnen |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Jaap kiest voor Kikkertje heeft hij net uitgesproken mooi dom van Jaap maar ja moet hij zelf weten ik lach me krom als Amanda wint echt waar wat zou dat een domper voor ze zijn zeg |
|
|
|
|
bard
|
|
|
in die finale kijken wellicht veel meer mensen dan tot nu toe hebben gekeken (met dus totaal andere stemverdeling)
denk s je goed in, wie er na de samanvattingen van hun periode in dgk er van de 5 als beste (minst negatief) uit zal komen?
stem tegen, stem claire! |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
nou brain als je naar huis moet dan ook een rechtzaak het was de langs zittende |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 20:44 schreef bard het volgende:in die finale kijken wellicht veel meer mensen dan tot nu toe hebben gekeken (met dus totaal andere stemverdeling) denk s je goed in, wie er na de samanvattingen van hun periode in dgk er van de 5 als beste (minst negatief) uit zal komen? stem tegen, stem claire! Patsje patsje |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 20:42 schreef Merty@headliner het volgende:Jaap kiest voor Kikkertje heeft hij net uitgesproken mooi dom van Jaap maar ja moet hij zelf weten ik lach me krom als Amanda wint echt waar wat zou dat een domper voor ze zijn zeg echt waar ????? wat een domper ...laat sjoerd snel op bezoek komen |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 20:44 schreef bard het volgende:in die finale kijken wellicht veel meer mensen dan tot nu toe hebben gekeken (met dus totaal andere stemverdeling) denk s je goed in, wie er na de samanvattingen van hun periode in dgk er van de 5 als beste (minst negatief) uit zal komen? stem tegen, stem claire! gaat heen jij |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ja niet normaal he maar ja hij is gewoon altijd samen met die kikker en hij is zo goed te manipuleren door die kikker maar dat komt hem nog zuur te staan . Want ik weet zeker hij heeft meer kan Jaapio als die kikker eruit is |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ik kan mij echt niet voorstellen dat Jaap voor Huub kiest. Big, big mistake. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
echt heel jammer ...dan zijn jaap zn kansen verkeken ..en hebben huub en zijn site ... the last laugh ...zonde! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Echt hoor domme actie van Jaapio echt zo dom |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
die domme kikker wilde jou eruit werken dom jaap |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
sorry, ben ik weer, bijgekomen van een serenade die ik net kreeg van bard ;-) |
|
|
|
|
devil
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Jaap krijgt toch nog bezoek vandaag ? |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
keek vandaag naar de tv uitzending ...hebben jullie gezien hoe erg huub het meent met jaap ...hem een beetje afzeiken en neerhalen omdat huub zelf geen goede acties op touw kan zetten ...achter zijn rug om jaap belachelijk maken ..een oordeel vellen over B en A relatie ..hun toekomst voorspellen .. sjonge kijk toch es in de spiegel huubje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door tg3 -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: denk het niet Jaap zei net als het bezoek van Amanda er is kunnen we wel een film kijken want die blijft 2 uur |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Nee Jaap, geen film! Terror! |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
mag de streams op jaap en brain |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ik kan Jaap echt niet meer volgen hoor ik raak het echt kwijt hij lult twee verhalen ik weet nu echt niet wat hij gaat doen |
|
|
|