|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Fries heeft het voor elkaar
Terwijl Brian en Kenneth met z'n tweeën bij de vijver gaan zitten, wandelen Huub en Claire even langs de paardenbak. "Fries heeft het maar makkelijk", vertelt Huub. Claire vat hem niet helemaal. "Hij hoeft niet na te denken over hoe hij het spel gaat winnen", licht Huub zijn opmerking toe. "Maar weet je Claire, eigenlijk hebben wij al gewonnen. Wij hebben elkaar!", lacht hij. Claire is het hartgrondig met haar man eens: samen hebben ze al gewonnen. Nou, wat let jullie? Pak je koffers!
"Kusje?"
bron: tien.tv |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
|
|
|
bard
|
|
|
niet genoeg aktie voor rtl? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ik zit ff tv te kijken maar brian en amanda worden wel slecht neergezet nou hoor |
|
|
|
|
bard
|
|
|
nee Anne, die zijn slecht. open je ogen ;) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
die zijn niet slecht...dat is jouw mening..en mijn ogen zijn enorm open! |
|
|
|
|
bard
|
|
|
vertel mij dan s wat jij ervan vindt dat amandel die zwerver niet eens een rijbewijs gunde zonder er zelf 1 te krijgen
of wat van die groepsaanval/aanranding tegen lieke? als 1 van die 6 gaat winnen, is het niet te best
Stem tegen DGK, stem Claire! |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Claire is niet zuiver...al denk jij van wel...ik weet het gewoon...
en de enige echte miljonair ooit was BART! Dat was pas een echte vent! |
|
|
|
|
bard
|
|
|
ondanks hardnekkige geruchten ben ik niet bart, ook niet brad of bardje, maar gewoon bard (een nbn-er) ;) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ehh ik had het ook niet over jou...bij jou krijg ik een beeld van iemand met wit haar en een harpje...en een ontzettend foute stem:P |
|
|
|
|
bard
|
|
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 20:11 schreef bard het volgende:vertel mij dan s wat jij ervan vindt dat amandel die zwerver niet eens een rijbewijs gunde zonder er zelf 1 te krijgen of wat van die groepsaanval/aanranding tegen lieke? als 1 van die 6 gaat winnen, is het niet te best Stem tegen DGK, stem Claire! je krijgt zeker een paar sloffen sigaretten van die rookwolk, |
|
|
|
|
bard
|
|
|
nee, ik ben niet behoeftig tino ;) |
|
|
|