|
|
Anne
|
|
|
wat bard? dat rokje?:P whahahahahaha |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 21:59 schreef Anne het volgende:hahahahaahahahh tis toch ook te belachelijk voor woorden...maar volgens mij hebben we een hoop lezers hoor ;-) is dat zo??? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
je kan hetttttttt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
nou bard en anne zijn we kwijt..... |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
whahahahahahahh ilse toch...heb je gekeken...bard en ik hebben ons eigen hok...we zijn gaan samenwonen!:P |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Go anne go |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
en ja dat denk ik wel ilse, van die hoop lezers...kijk maar naar het aantal en er zijn er maar 4 die hier tikken;) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
whahahahahahahah grissom schandvlek! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja ik heb het gezien...ik zou zeggen succes je rokje omhoog enzoo he... |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
de rest durf niet denk ik hahahaha... |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
moet ik hem weghalen? |
|
|
|
|
bard
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
en na dat plaatje van grissom helemaal niet meer whahahaha |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahaha ga weg nu hebben jullie je eigen stekkie.....anne je deed alles voor hem dus schiet op je hokkie in;-) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
hij reageert wel traag hoor...zou hij wel met 2 handjes tikken?? of ben ik inmiddels verheven tot bureaublad?:P |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hij neemt je vanachter hahahahahaha |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
ik lig hier helemaal dubbel |
|
|
|
|
bard
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ahahahahaa..ja moet je gaan kijken grissom...doggystyle... |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
whahahahahhah die grissom is ernstig hoor...hoeveel liggen er nu strak achter hun bureau? |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Nou ik niet hoor |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ahahaha bardje die gaat stofzuigen ramen wassen afwassen koken schotje om,de wc poetsen...en anne??ff achter de pc hoor grijnzzzz |
|
|
|
|
bard
|
|
|
|
|
|
matss3
|
|
|
hallo mensen heb effe op goudenkooifan gekeken en zag staan dat de Site van Brain en Amanda het niet meer doet. Weet iemand wat er aan de hand is |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
grissom
|
|
|
wij zijn met hele andere dingen bezig,sorry |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: ahahaha jeetje bard wat saai daarentegen is het aanrecht leuker hoor grijnzzz. |
|
|
|
|
bard
|
|
|
nee, aanrecht trekt me niet
misschien op t strand?????? |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: teveel zand tussen je liezen bard,is ook niks |
|
|
|
|
bard
|
|
|
das juist extra, grissom ;) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
nee geen zand zeg ..getver...doe dan maar de bank;-) |
|
|
|
|
bard
|
|
|
heet jij ook al anne, ilse? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: Wahaha go Ilse |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
whahahahahaha ben ik ff naar boven en mis weer teveel!
Ja het strand is ook leuk :-) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
enne wie heeft het over zand in de liezen?? er zijn meer mogelijkheden hoor:P |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
matss3
|
|
|
het is ook gezellig en jullie moeten ook zo doorgaan, maar maak me zorgen denk dat Brain eruit is vandaar dat de site het niet meer doet |
|
|
|
|
Lieve
|
|
|
quote: Hier is de grote witwasser. Heel gek, je geeft een reactie, ook hele nette reacties VERDWIJNEN. Tuurlijk mag je hier alles kwijt. Het gaat toch in de wasmachine. Wegger dan weg zijn je woorden. Terwijl Rat Brian en Del Amoebe steeds smeriger worden, het 'spel' van J. de Mol allang is ontmaskert als een valstrik en de winnaar al op voorhand was bepaald. Zo kun je hier ALLES kwijtraken. Aan Boudewijn. Die er een levenstaak van heeft gemaakt om alles wat hem niet bevalt weg te halen. Ach ja. Dag Boudewijn. Weer werk voor je! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
pauline
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
whahahahaha ik heb een adviseuze, haar naam is ilse..kben verdorie al 40 en heb best wel mannen versleten hoor:P |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ga ik dat wat een ander tikt lezen?? nehhhh |
|
|
|
|
bard
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Dirk tiel heeft dit geschreven, op nl huub weggebracht in geblindeerde auto, te zien vanaf de zandweg |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ja schat...alles dat jij wilt hé ;-) ik had eigenlijk liever gezien dat Bart gewoon was gebleven, maar ja |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: net zeg jij nog niet waar |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 22:22 schreef Joseba@headliner het volgende:Dirk tiel heeft dit geschreven, op nl huub weggebracht in geblindeerde auto, te zien vanaf de zandweg ik zie alleen maar bard....*zweef zweef* |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ahahahaha anne ,ja maar als je ouder wordt vergeet je dingen he???best wel mannen versleten??zo dan??ook echt uhhh je weet wel? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 22:20 schreef Lieve het volgende:[..] Hier is de grote witwasser. Heel gek, je geeft een reactie, ook hele nette reacties VERDWIJNEN. Tuurlijk mag je hier alles kwijt. Het gaat toch in de wasmachine. Wegger dan weg zijn je woorden. Terwijl Rat Brian en Del Amoebe steeds smeriger worden, het 'spel' van J. de Mol allang is ontmaskert als een valstrik en de winnaar al op voorhand was bepaald. Zo kun je hier ALLES kwijtraken. Aan Boudewijn. Die er een levenstaak van heeft gemaakt om alles wat hem niet bevalt weg te halen. Ach ja. Dag Boudewijn. Weer werk voor je! zielig ben je |
|
|
|