|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Toen hebben ze een filmpje geplaatst wat op YT stond en waar Huub als Hitler werd getoond. Dat zouden de anti-Huubfans hebben geplaatst.. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Bob vangt de kleintje en ik de grote |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Grissom laat Bob es los....dit gaat niet goedkomen zo he? mijn vriend bard riep jouw bobje net! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 22:44 schreef seya@headliner het volgende:[..] Toen hebben ze een filmpje geplaatst wat op YT stond en waar Huub als Hitler werd getoond. Dat zouden de anti-Huubfans hebben geplaatst.. Staat het er nog? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ahahahaha jahaaa dat zal wel,volgens mij bezeik jij het van het lachen. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: ahahahaha grissom oww jaaa,zie je bob een poesje vangen en en grissom de kater;-) |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 22:45 schreef Anne het volgende:Grissom laat Bob es los....dit gaat niet goedkomen zo he? mijn vriend bard riep jouw bobje net! Bobje is DGK aan het kijken op dvd |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Nou het filmpje niet meer, het topic nog wel. Nadat mensen hadden gemeld (waaronder ik en beloond met een eeuwig ban) dat het wellicht ook strafbaar zou zijn, om naar het filmpje te verwijzen. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Bobje moet gezellig met ons meedoen! Niet DGK kijken..da's 2 dagen toch niet te volgen ;-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: jij....voel het stromen man ruum ens op.;-) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
whahahahah klopt wel ja...ik lig helemaal gestrekt achter de pc hier! Dit is zooooo leuk :-) |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Ja het schijnt geplaatst te zijn door ene: Schilders ofzo (achternaam) |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 22:47 schreef Anne het volgende:Bobje moet gezellig met ons meedoen! Niet DGK kijken..da's 2 dagen toch niet te volgen ;-) wel op TV,wij kunnen niet streamen. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Na DGK moet hij bij ons blijven hoor! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ahahaha anne ga lekker me joh op de skeelers gezellie;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 22:48 schreef seya@headliner het volgende:[..] Ja het schijnt geplaatst te zijn door ene: Schilders ofzo (achternaam) Thanks. Hoe is de mond? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Waardeloos...Ik heb nog steeds niks gegeten, alleen waterijsjes. Ik kan morgen niet naar de crematie van een familielid.. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 22:50 schreef seya@headliner het volgende:[..] Waardeloos...Ik heb nog steeds niks gegeten, alleen waterijsjes. Ik kan morgen niet naar de crematie van een familielid.. Vind je dat erg? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Ja voor de kinderen vooral. Maar ik moet even aan mezelf denken nu... |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ilse?? wat zijn jullie allemaal stil? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahahaha nou dat wordt skeeleren anne;-) |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
ik ben ff op nowlive aan het lezen haha |
|
|
|
|
bard
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
gelukkig jullie zijn er weer :-) ja ilse, auto aan de kant..slecht voor het milieu (maarre niet zeggen hoor, ik ben dol op alles dat chemisch is ;-)) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ik ook niet hoor bard...maar moet zo hard lachen dat ik wel vaker dan normaal het toilet moet bezoeken ;-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ahahahaha .... gatverdamme baRD HOE KOM JE NOU OP PLASSEX???oeps caps.... motortje aan je skeelers;-) |
|
|
|
|
bard
|
|
|
ik luister wel graag, volgende keer even bellen als je weer moet, anne ;) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 22:51 schreef seya@headliner het volgende:[..] Ja voor de kinderen vooral. Maar ik moet even aan mezelf denken nu... Tuurlijk. Wanneer moet je terug naar de tandarts? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
jeetje gaan we al over op de telefoon...dadelijk heb je zo'n hele zwoele stem, raak ik aan je verslaafd.......of jij aan mij natuurlijk;-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ahahaha anne nee je moet en electrische auto kopen hahahaha;-) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
als hij het geld geeft...dan koop ik een elektrische auto ;-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ahahahaha...oww mennn waar gaat dit heen.. |
|
|
|
|
bard
|
|
|
ja, wel zwoele stem
je valt toch niet alleen voor mijn mooie basstem? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Ik hoef helemaal niet terug! En ik ben eigenwijs, ik heb afgewacht, maar ga toch morgen andere pijnstilling halen. Of het moet plotsklap over zijn...ik hoop het |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ik heb ook een hele zwoele stem...daar raak jij verslaafd aan hoor;)
nee ik val niet alleen voor je mooie basstem...ik hou van alles van je! |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
(word je al misselijk ilsie?;-)) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ahahahahaha uche ja hm hm.... |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
nou ja ergens wel maar moet ook lachen.... |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ik zie die Huubisten al voor de villa in de lantaarnpalen hangen hahaha, je moet toch gek zijn... |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Het word wel erg klef hier hoor |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
whahahahahahah kunnen bard en ik goed he??? een stelletje zijn:P
ik lig hier nog steeds gestrekt...droog bijna uit van al het vocht dat ik hierdoor verlies :P |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ahahaha ja hebben ze een eigen topic;-) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
vind je grissom?? Bard en ik zijn nou eenmaal romantisch...wij zijn niet zo van de neukende smileys meteen zo van hoppaaaaaa en doggystyle whahahahahahaha |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ahahahahaha anne uhmm vochtige toilet doekejs;-)helpen wel.... |
|
|
|