|
|
ilse
|
|
|
ahahahahahahaa ja woppaaa doggystyle,maar pas op hij is getrouwd voor tasjesslaande vrouwen...;-) |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: Die durft hier niet meer te komen |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 23:03 schreef seya@headliner het volgende:[..] Ik hoef helemaal niet terug! En ik ben eigenwijs, ik heb afgewacht, maar ga toch morgen andere pijnstilling halen. Of het moet plotsklap over zijn...ik hoop het Ik ben de naam kwijt, maar er is een heel sterke pijnstiller speciaal voor tandheelkundige problemen. Of spoelen met cognac. Spuug je het gewoon uit. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
whahahahahahah ik denk dat niemand nog durft te komen....draakje en seya proberen hier nog een normaal gesprek te voeren ;-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: hahahaha denk het ook.... |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
en draakje....volgens mij heet het naproxen! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja mag toch hun is ook leuk om te lezen ik lees ze wel;-)ze geven ons ook de ruimte om lekker te ouwehoeren;-) |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 23:07 schreef draakje het volgende:[..] Ik ben de naam kwijt, maar er is een heel sterke pijnstiller speciaal voor tandheelkundige problemen. Of spoelen met cognac. Spuug je het gewoon uit. Ik ga morgen even bellen, mijn vriendin is ook mijn huisarts, maar ze is woensdag altijd vrij, eigen schuld dikke bult natuurlijk. Had ik niet zo eigenwijs moeten zijn. En ja, tandheelkunde? Ik heb gewoon een vette ontsteking, een dikke kaak en keel, knalrood. Ik zie er niet uit hoor (al vier kilo verloren, niet normaal zeg) |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 23:08 schreef Anne het volgende:whahahahahahah ik denk dat niemand nog durft te komen....draakje en seya proberen hier nog een normaal gesprek te voeren ;-) Ben je mal zeg! Lekker doorgaan hoor, we komen er wel tussen! haha |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
haha nou anne ff msnen lolzzzzz... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 23:10 schreef seya@headliner het volgende:[..] Ik ga morgen even bellen, mijn vriendin is ook mijn huisarts, maar ze is woensdag altijd vrij, eigen schuld dikke bult natuurlijk. Had ik niet zo eigenwijs moeten zijn. En ja, tandheelkunde? Ik heb gewoon een vette ontsteking, een dikke kaak en keel, knalrood. Ik zie er niet uit hoor (al vier kilo verloren, niet normaal zeg) Nou, weet niet hoe je eruitziet, maar dat afvallen is misschien nog een geluk bij een ongeluk. (Misschien ben je wel broodmager. In dat geval heb ik natuurlijk niets gezegd.) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 23:11 schreef seya@headliner het volgende:[..] Ben je mal zeg! Lekker doorgaan hoor, we komen er wel tussen! haha (~_+)ow maar we lezen jullie ook wel,iets serieus ertussendoor is ook goed,anders blijven zo in dat doggystyle hangen he hahaha... |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
goede avond wie wek of kan mij zeggen hoe ik geen update e-mails meer binnen krijg ik heb de link al aangeklikt die daarvoor zou zijn maar helaas mijn mail box blijft vol stromen alvast hartelijk bedankt |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 23:13 schreef dorenda het volgende:goede avond wie wek of kan mij zeggen hoe ik geen update e-mails meer binnen krijg ik heb de link al aangeklikt die daarvoor zou zijn maar helaas mijn mail box blijft vol stromen alvast hartelijk bedankt Dat moet je helaas bij elke post doen. |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
ow das niet zo prettig maar tog hartelijk bedankt voor je reaktie |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja dat is een goeie ik weet niet meer hoe ik dat heb uitgezet;-) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
hahahahahah ilse....ik ga msnennnnnn (maar niet nu!) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ahahahahah ja las het ,het werd hem teveel,uche damn die houdt wel van zijn vrouw zeg pfff hahahahaha... |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Abonneer op dit topic, je ontvangt bij een reactie een e-mail moet je juist uitvinken. maar zolang er gereageerd word op een topic waar jij abonee op was ,krijg je nog nog steeds mail. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 23:17 schreef grissom het volgende:Abonneer op dit topic, je ontvangt bij een reactie een e-mail moet je juist uitvinken. maar zolang er gereageerd word op een topic waar jij abonee op was ,krijg je nog nog steeds mail. Dus: bij elke post aanvinken. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
grinnnn geloof het ook zeg...het werd hem te heet onder de voetjes? |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: Nee als je ergens op reageerd moet je die uitvinken,anders krijg je mail van hier tot tokyo |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja hahahaha...ik uhmm weet niet wat ik ervan denken moet zeg maar niets... |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ahahahaha....ik zit hier heel allen kerstfeest te vieren ahahahahahaa doos..... |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
juhwel.....zeg nou...volgens mij denken wij hetzelfde! |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
whahahahahahah ik wou net zeggen, ga es kijken |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
weet het wel zeker ;-)jij bent ook niet stom. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 23:12 schreef draakje het volgende:[..] Nou, weet niet hoe je eruitziet, maar dat afvallen is misschien nog een geluk bij een ongeluk. (Misschien ben je wel broodmager. In dat geval heb ik natuurlijk niets gezegd.) Neeeee, ik ben niet broodmager, maar al een jaar bezig met een speciaal dieet en nu breng ik alles in de war! Maar elke vrouw vind een paar kilo's eraf niet zo erg, of je moet idd erg magertjes zijn.. Maar ik vind het wel veel in een paar daagjes.. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
damnn jammer dat je hier niet kunt pm-en...had het graag gehoord :-) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 23:23 schreef seya@headliner het volgende:[..] Neeeee, ik ben niet broodmager, maar al een jaar bezig met een speciaal dieet en nu breng ik alles in de war! Maar elke vrouw vind een paar kilo's eraf niet zo erg, of je moet idd erg magertjes zijn.. Maar ik vind het wel veel in een paar daagjes.. Ik wil het wel van je overnemen. Niet de pijn, maar het afvallen.
Geloof jij trouwens die geruchten? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 23:24 schreef draakje het volgende:[..] Ik wil het wel van je overnemen. Niet de pijn, maar het afvallen. Geloof jij trouwens die geruchten? Oeps heb ik iets gemist? Welke geruchten? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: haha ja maar ik denk dat wij op hetzelfde uitkomen;-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja sorry keek effe in mijn msn,maar ik had wat mailtjes van vriendinnn .... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Dat er een mensenmenigte bij de kooi staat, met politie met honden. Dat Huub eruit zou zijn. Dat Claire een koffer met geld heeft aangenomen. Kortom, alles wat Paulientje ons wil laten geloven. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
je dacht dat ik je msnde?? nee dat gaat helaas niet:P |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Lieve Draakje, ik heb jouw emailadres gekregen, ik denk met jouw toestemming, maar heb je ook msn? Ik gebruik het nooit maar ter uitzondering...Alsdat zo is wisselen we die wel even per mail uit... |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahaha ja precies wil laten geloven ja. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: hahahaha nee muts dat dacht ik niet ... |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 23:29 schreef draakje het volgende:[..] Dat er een mensenmenigte bij de kooi staat, met politie met honden. Dat Huub eruit zou zijn. Dat Claire een koffer met geld heeft aangenomen. Kortom, alles wat Paulientje ons wil laten geloven. Ik had al wel vernomen, dat er mensen bij de Villa stonden en de beveiliging er niet blij mee was, maar ik kan me dus voorstellen dat zij hulp erbij hebben gekregen. Maar Claire? Zou zij de kans om te winnen weggooien? Dat mag vast niet van Bram en paRon |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 23:30 schreef seya@headliner het volgende:Lieve Draakje, ik heb jouw emailadres gekregen, ik denk met jouw toestemming, maar heb je ook msn? Ik gebruik het nooit maar ter uitzondering...Alsdat zo is wisselen we die wel even per mail uit... Nee, daar zit ik niet op. Ben een beetje digibeet. (Niet echt hoor, maar vind e-mail genoeg.) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote: ghehhee weet ik toch...als je wilt kan het wel :-) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 23:32 schreef seya@headliner het volgende:[..] Ik had al wel vernomen, dat er mensen bij de Villa stonden en de beveiliging er niet blij mee was, maar ik kan me dus voorstellen dat zij hulp erbij hebben gekregen. Maar Claire? Zou zij de kans om te winnen weggooien? Dat mag vast niet van Bram en paRon Volgens mij is die kans zo vreselijk klein dat ie te verwaarlozen is. Dus ja, als ik Claire was, nam ik een koffer vol geld. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja alles kan melkkan pindakaaspot ohneee...uhmm theekan dragonkan;-) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 23:33 schreef draakje het volgende:[..] Volgens mij is die kans zo vreselijk klein dat ie te verwaarlozen is. Dus ja, als ik Claire was, nam ik een koffer vol geld. En Huub misschien niks, zou wel een enorme stunt zijn! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Lijkt me niet bevorderlijk voor het huwelijk. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Nee want de familie zal Claire's geldzaken wel behartigen, ow ik lig echt plat, als dat zo zou zijn...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: ahahahaah nou ja die heb je ...hahahaha;-) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 23:37 schreef seya@headliner het volgende:[..] Nee want de familie zal Claire's geldzaken wel behartigen, ow ik lig echt plat, als dat zo zou zijn... Geen mooier vermaak dan leedvermaak ... |
|
|
|