|
|
ilse
|
|
|
quote: je bent geweldig;-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 08:38 schreef Bigfoot het volgende:Tja het blijft spannend he, ik denk niet dat er wat uitlekt voor donderdag avond. Wat denken jullie?? weet wel zeker ,de desbetreffende bewoner die eruit is moet onderduiken tot en met donderdag haha;-) |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 08:38 schreef Bigfoot het volgende:Tja het blijft spannend he, ik denk niet dat er wat uitlekt voor donderdag avond. Wat denken jullie?? ik denk het ook niet, ze zullen echt niet de streamer er af gooien en vervolgens de verlieser via de voordeur laten gaan. Dan hadden ze ook de streamer niet uit hoeven zetten, nee donderdagavond horen wij pas wat. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Het is vreemd maar ik mis de streams niet echt. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: hahaha hoe kom je eigenlijk aan die smilie????ik vindt hem errug leuk;-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja anne we zaten idd in jullie prive..maar we zijn al weer weg hahahaha;-) |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Misschien een tip voor NL, posten bij de Witte Bergen !!!! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
misschien een tip voor headliners nl vergeten???en je meer richten op de gdk,inplaats van je bezig te houden met een website! |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 11:02 schreef ilse het volgende:misschien een tip voor headliners nl vergeten???en je meer richten op de gdk,inplaats van je bezig te houden met een website! je hebt weer eens helemaal gelijk, hihi (old habbets die hard) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
dan kom ik toch ook hier...ik kan 2 dingen tegelijk!:P |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
uhh ja leuk maar hoe komen die hier op?? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
op de smiley klikken en dan zie je eronder een link die moet je kopieeren en hier plakken |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Kopieren en plakken meid.Klik eerst een smilie aan en ga dan naar beneden die donkere link,die moet je kopieren en hier plakken. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: Thanks voor de tip, dat vrolijkt de boel een beetje op hier.......... |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
kan niet bij mij zegt ie,bladibla als je dit toelaat heeft deze site toegang op je klembord,en kan dit en dat situatie lezen of iets...dus maar niet doen. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 11:14 schreef ilse het volgende:kan niet bij mij zegt ie,bladibla als je dit toelaat heeft deze site toegang op je klembord,en kan dit en dat situatie lezen of iets...dus maar niet doen. nee joh,gewoon doen,dat steld niks voor hoor.Kan geen kwaad voor je pc of iets anders.Ik krijg dat ook altijd. |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
zo maakt het ook ineens wat gezelliger bedankt |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
ff testen |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Ik gebruik die site al 3 jaar |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
bij mij duurt het zolang voor die pagina geladen is:( |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
haha wij blijven maar gewoon onzelf anne ahahaha;-) |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
ff schudden dan hahaha |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
whahahaahha grissom...jij gister zeker ook dat je ineens niks meer zei...je zat zeker ff te schudden aan Bob:P |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ahahahaha ja ja wij hoorde je hier schudden en bob maar rijden,de motor zagen we gloeien niet normaal meer....en op het einde lekte hij nogal;-) |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Gingen we zo tekeer dan |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
echt wel damn de computer trilde ervan.... |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: Goed zo,dan ben ik het nog niet verleerd |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ahahahaah nee dat weet ik wel zeker pfffff jeetje.... |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
we moeten dit topic wel hoog houden he! |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: Nou we zitten al op pagina 17 |
|
|
|
|
bard
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
nee bard en het gaat erg lang duren voor ik volwassen wordt haha;-) |
|
|
|
|
bard
|
|
|
komt vanzelf ilse, rustig maar ;) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
haha weet je het zeker??;-)vind het wel goed zo hoor;-) |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 10:28 schreef ilse het volgende:[..] weet wel zeker ,de desbetreffende bewoner die eruit is moet onderduiken tot en met donderdag haha;-) dat zal voor huub geen probleem zijn die krijgt een paar flessen drank mee en die zuipt zich bewusteloos |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
haha ,ik denk dat het wel meevalt;-) maar ja dan zijn die twee dagen wel snel voorbij,dus geef hem dan maar eens ongelijk grijnzzzzz.. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
heyzzz anne het duurde lang maar daar was ik weer;-) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ik nu ook weer :-) zat de hele middag op de tennisbaan... |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
okeee lekker hoor;-)
nee die snorren prikken he.... |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ja bahhh en ze zien er meteen oud uit...en Joseba is zonder snor en zonder lang haar volgens mij hartstikke knap! |
|
|
|
|
bard
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
owwwwwwww,joseba vertel???haha....
ja dat is waar,ach met scheerschuim scheermesje zo opgeruimd shaggie draaien;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
grinnnnn....als ik er maar niet aanzit he? |
|
|
|