|
|
Praatpaal
|
|
|
quote: pero es con todo no terrible |
|
|
|
|
bard
|
|
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: hahaha is het nog geen bedtijd voor jou |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
quote: Donc tu ne peux pas le traduire que m'as voulu dire ? |
|
|
|
|
bard
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ohw jij wil ook patsje patsje |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik kan het wel, maar ik wil het niet. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
moha ik lig helemaal in een deuk hier om jou |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ach we kunnen beter met z'n alle lachen dan huilen |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Ik zal blij zijn als dit hele gedoe achter de rug is |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik ook, het vreet tijd en nachtrust. Maar ik vind het wel vreselijk spannend en gezellie hier. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Ja ik ook,vind het ook gezellie hier. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 23:07 schreef draakje het volgende:[..] Ik ook, het vreet tijd en nachtrust. Maar ik vind het wel vreselijk spannend en gezellie hier. ik voel de spanning ook hoor en vind het puntje puntje puntje dat er nu een streamlock is |
|
|
|
|
sandwitch
|
|
|
kan iemand mij vertellen waarom er een streamlock is? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: omdat er teveel over NL gepraat werd |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Ik ben geen streamer,ik moet het met jullie info doen. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: waarschijnlijk krijgen ze weer nieuwe scripts |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
quote: hahahahaaaaaaaaa ... :-) |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: ik heb het net vertaald en weet wat het is |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Niet vertellen hoor, je bent toch geen verrader :-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door Praatpaal -- |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: zoiets als"Dus kan jij het niet vertalen wat je me hebt willen zeggen" Ja ik kan er naast zitten hoor |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: Sorry praatpaal,te laat |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: HÉ patsje patsje he |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
quote: je zit er naast maar bent wel heet ... uhhhhhhh ....heel erg warm !!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door Praatpaal -- |
|
|
|
|
aktionman
|
|
|
Kennith toch in de villa
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door aktionman -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
bardjeeeeeeeee waar zit je! |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
wie is dat eigenlijk claire
wat verdiendt ze om een levensloze meeloopster te zijn GEEN STEM stem claire naar huis waar ze hoort ze krijgt eelt op haar billen van het niets doen spek en bonen dat is ze weg ermee |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: nou dragon ,kijk eens aan ,uhmm hoe zal ik beginnen...vind jou wel een ja uhmmm hahahaha.nee grapje mooi weer he vandaag;-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: dat vroeg ik me ook af.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
bard
|
|
|
quote: nog steeds thuis, schat ;) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ja duhhh...komt ie nu pas mee...slome! |
|
|
|
|
bard
|
|
|
zingt nog maar een liedje voor anne |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
oh god, moet dat? Doe die harp weg! |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ik zit op topic Traan. Daar hebben ze het over, wat er nu aan de hand zou kunnen zijn. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 00:18 schreef Dragon@DeadLine het volgende:Ik zit op topic Traan. Daar hebben ze het over, wat er nu aan de hand zou kunnen zijn. Ik kan niet weg...wordt voor me gezongen ;-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
eens ff kijken ja wat moet ik vertellen,heb ik weer streams kom ik in een streamlock,mooie sproeiers buiten ,mooi grasveld..nou ja als nou amanda ens wint en dan de winnaar mag meedoen in het bb huis,is dat nou niet leuk?? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Niet zo opscheppen! Ik zag net die harp voorbij zeilen, dus begeleiding heeft ie alvast niet! |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 00:20 schreef draakje het volgende:[..] Niet zo opscheppen! Ik zag net die harp voorbij zeilen, dus begeleiding heeft ie alvast niet! hahahahhahahahaha mutsie |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
lol ik lees dit hele topic en ik dacht ohh wat gezellie dragon maak er een leuke chat van,maar ik lees terug en had deze topic een doel grijnzz,weer niet begrepen;-( |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 00:33 schreef ilse het volgende:lol ik lees dit hele topic en ik dacht ohh wat gezellie dragon maak er een leuke chat van,maar ik lees terug en had deze topic een doel grijnzz,weer niet begrepen;-( Die heeft Boudewijn weggehaald. Weet niet waarom. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja zag het,maar ik had het anders begrepen ik dag gewoon voor de gezelligheid,maar het bleek later over iets anders te gaan ;-) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Ging over Nowlive en Boudewijn had gelijk..het was wel een keer klaar...maar een chattopic is altijd leuk :-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja dan wel natuurlijk,dan heeft hij gelijk;-)ja precies ,zo dacht ik ook haha lekker naíf he. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote: Ik had verteld, dat ze daar mij gebanned hadden. Omdat ik 1 woord vetgedrukt had gemaakt, en op ging reageren waarom blablabla...werd ik niet daarna gebanned. Stelletje fuckers daar bij NL!
En Bouwdewijn zei, dat we daar, brain en amanda fans, toch al wisten dat we gebanned zouden worden. Dus daarom had hij mijn verhaal weggewist. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 00:46 schreef Dragon@DeadLine het volgende:[..] Ik had verteld, dat ze daar mij gebanned hadden. Omdat ik 1 woord vetgedrukt had gemaakt, en op ging reageren waarom blablabla...werd ik niet daarna gebanned. Stelletje fuckers daar bij NL! En Bouwdewijn zei, dat we daar, brain en amanda fans, toch al wisten dat we gebanned zouden worden. Dus daarom had hij mijn verhaal weggewist. Heeft hij wel gelijk in. Maar ik snap heel goed dat je even je verhaal kwijt wilde. |
|
|
|