|
|
Anne
|
|
|
sodemieters...Joseba..nog ff en ik wil alles testen! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 23:08 schreef Anne het volgende:ik bedoelde niet hetzelfde ilse...of jij moest echt net als ik bedoelen dat ik echt wilde testen ;-) ja jij wil kijken of hetgene wat hij wil je laten rillen dat testen??ahahahaha.. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ehh nee...hij wil mij laten rillen met die besnorde tong......en dat wil ik wel eens meemaken..... |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ahahahaha anne nou gooi je benen maar open dan;-) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
nou nou
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
whahahahaahahahha Joseba...
heb je het nu over huub of over jezelf |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
matss3 kan beffen???komt erbijjjjjjjjjj grijnzzzzz |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: dan moet je van heel goede huizen komen. en een aardig vochtige garage voor mijn Mazda 626. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
denk er niet over, Huub natuurlijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
oh al gebeurd....
Ik ga ervan uit dat jij zo'n zuidelijke stallion bent ;-) vol temperament en wel een aardig klokkenspel ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 mei 2008 door Anne -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: Ik keek gouden oude
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Als de klok van Arnemuiden
|
|
|
|
Anne
|
|
|
hahahahahaha lekker poesje he ;-) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, de tering. laat ik het anders zeggen. vrees dat mijn aubergine ervan gaat spugen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 mei 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ik knipoog met mijn blauwe ogen naar jou ;-) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 23:13 schreef Joseba@headliner het volgende:[..] dan moet je van heel goede huizen komen. en een aardig vochtige garage voor mijn Mazda 626.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
a
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
tjonge jonge
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: Mijn mazda zal meter of 4 a 5 zijn
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ahahahaa zou het nit weten mijn mamma woont niet bij mij grijnzzz;-) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: even vragen dan maar. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja mamma iemand vroehoeg ahahahaha.... |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 23:20 schreef ilse het volgende:ahaahahaha hij trekt zich weseloos,dat lampie is op zoek naar iets sappigs....spuug er een keer op anne. ik geef er wel een lik over ;-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
18
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: van kop lamp tot aan kofferbak, maar die verschuiven nog naar achteren bij parkeren
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
owjaaa ik zou me gedragen he... |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 23:23 schreef Joseba@headliner het volgende:[..] van kruintje tot aan mijn jeu de boul, maar die verschuiven nog naar achteren bij parkeren whahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
uhm
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: vacuum cleaner he
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Verdomme moet ff iemand wekken. hahahahahaha |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
zo ik ben klaar met de foon...ik ben er helemaal voor jullie -) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
welke
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
4 deurs
|
|
|
|
ilse
|
|
|
a
|
|
|
|
Anne
|
|
|
kun je ook wat met je duim?? wat een allrounder zeg ;-) |
|
|
|