|
|
Anne
|
|
|
je meissie mag blij zijn met haar stallion ;-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: dat wil je niet weten, wat mijn duim kan |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
en hop we zijn al op pagina 25 :-) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
dat wil ik nou juist wel weten Joseba! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: Carlos is ook niet aardig voor Jaap
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 mei 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik wil dat ook wel weten vertel joseba |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ja ik ook...maar we hadden het nie over je meissie...we hadden het over jou...ik word al bijna jaloers op haar ;-) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ach ja
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 mei 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 23:30 schreef Anne het volgende:ja ik ook...maar we hadden het nie over je meissie...we hadden het over jou...ik word al bijna jaloers op haar ;-) nergens voor nodig zij heeft groene ogen. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
a
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
een muilpeer?
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
had ik vanmiddag nog vast..een echte |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
heb liever iets anders beet! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
mooie palmbomen, lekker temperatuur water, dat zal het zijn, op mallorca
|
|
|
|
Anne
|
|
|
whahahaahhahahah hij zit ons een truukje te vertellen wat hij met zijn duim kan |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ik wil bijna wat vragen, maar dat gaat te ver op zo'n topic |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
hoe is het met Jaap?
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja haahhahaha....ik wil ook steeds wat zeggen,maar dan denk ik ook van damn snel weg... |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
, hoe is het met Jaap?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ik ben helemaal niet meer geinteresseerd in DGK...vind dit veeeeeeel leuker:P |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
jij mag ales vragen sluimer oogjes, al op half 7?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja dit is wel even leuk he.... |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ff tussendoor...meest bekeken topic en wij staan op 2...er wordt driftig meegelezen ;-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
o ooooooo anne ik denk dat ik er maar stilletjes vandoor gaat......... |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ahahahah anne is dat zo??misschien doen wij dit wel zelf;-)wij openen iedere keer dit topic... |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
nee dat durf ik echt niet hier....en ik ben helemaal niet preuts..maar dit...ahumm
ik ben niet moe hoor...maar kijk wel ehhhhh zwoel :-) whahaha |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
naast ons zijn er vast die meelezen hoor ilse en jij gaat ff btw nergens heen |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 23:35 schreef Anne het volgende:ff tussendoor...meest bekeken topic en wij staan op 2...er wordt driftig meegelezen ;-) nou als er steeds minder dames langskomen, zijn ze het truukje drifitg aan hun Hubby's aan het doorspelen, zo van :'en nu van de bank af luie donder, doe net of je een tennisbal vasthoud..... |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
whahahahahahahahahahahah Joseba |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
dat zeg ik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
maar als die mannen dan dit topic lezen, willen ze niet meer achter de pc weg:P |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: ahahahahaha ja nou uhmmm ik moest ineens iets doen... |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ik ga een poging wagen...cryptisch (hoop ik)
tennissen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 mei 2008 door Anne -- |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ow
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Weet jij of er s avonds al gestemd kan worden
|
|
|
|
Anne
|
|
|
whahahahahaaha die denkt allang dat wij vunsbakken zijn ilse ;-)
maar mij boeit het niet wat een ander van mij zegt...ze denken maar..ze kennen me toch niet ;-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: ja nou laat ze zichzelf zien dan en lekker meedoen;-)ahahaha durven alleen niet. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ik zoek hulp in de huishouding
|
|
|
|
Anne
|
|
|
nee doet de thuiszorg niet...gewoon laten drogen en dan morgen doekje erover heen;)
maar kan jij dat ook voor elkaar krijgen? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 23:40 schreef Anne het volgende:whahahahahaaha die denkt allang dat wij vunsbakken zijn ilse ;-)
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote: Kun je doen...ik kom niet opruimen, maak de troep liever ;-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 23:41 schreef Joseba@headliner het volgende
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
nu lezen!
|
|
|
|
Anne
|
|
|
whahahahahaha...boudewijn??? wat is hierop jouw antwoord? |
|
|
|