|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
misschien wel....wat zeg je dan? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op [url=/topic-7857/p27/#68594]donderdag 15 mei
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: keek even in de poppetjes van blauwe oogjes.en dacht. creme zou je ook goed staan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ahahahahahaha nou anne nu hou ik me effe stil hoor;-) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ik zeg niks (a) ik kijk alleen maar lief :-)
dat is niet voor onder de 30...dat wat ik zeg in zijn oor..;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door Anne -- |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
whahahahah zou die creme mij helpen?? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ohhhhhhhhh ahahahaa je beledigt mij;-( |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
1voordeel we hebben zoveel getypt dat lui het echt niet allemaal terug gaan lezen grijnzzz;-) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
whahahahaha dat voordeel hebben we zeker ;-) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote: ik beledig je niet hoor...maar ik zou niet weten wat ik in zijn oor zou zeggen...ja hooguit zuchten:P |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 00:04 schreef Anne het volgende:ik zeg niks (a) ik kijk alleen maar lief :-) dat is niet voor onder de 30...dat wat ik zeg in zijn oor..alleen het fluisteren, dus de adem die hij voelt in zijn oor is al voldoende...en anders raak ik per ongeluk met mijn tanden zijn oorlel ;-) Zolang je mijn nek niet raakt is er niets aan de hand. anders word het toch frambozenjam |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ahahahaaha ...pff saai zeg. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ohh ik weet al waar in de nek ;-) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
da's niet saai...dat plekje herken ik:) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ahahahaha joseba...
nou anne veel plezir met de framboze jam ik heb liever aardbeienjam;-) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 00:06 schreef Anne het volgende:[..] ik beledig je niet hoor...maar ik zou niet weten wat ik in zijn oor zou zeggen...ja hooguit zuchten:P bij de tennisbal zou je in mijn oor kunnen zuchten. maar met mijn snor moet je goed lenig zijn. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ik is lieffffff
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door Anne -- |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: misschien moet je daar inderdaad grens van 30 gepasseerd zijn dan. lol
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja daah moet ik nog twee jaar wachten.... |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
(zeg als bard morgen komt..niet dit topic laten lezen he?:P) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 00:08 schreef Anne het volgende:dan heb jij mij liever niet in de buurt van je oren...dan ben jij daarna hartstikke doof! dat ligt eraan wat je roept.
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
nee ik roep niet...
enne edit jij dat ff...niet quoten graag whahaha
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik heb bij deze post en al bij een andere post het vinkie weggehaald bij abonneer op dit topic maar ik blijf mail ontvangen ik wil dit topic niet meeeeeeeeeeeeer met alle respect voor jullie |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ahahahaha hoor je anne zo barddddd,ik ga zo het hoogtepunt bereiken?? wel raar hoogtepunt via oren???ken wel betere plekken zeg... |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 00:11 schreef moha het volgende:ik heb bij deze post en al bij een andere post het vinkie weggehaald bij abonneer op dit topic maar ik blijf mail ontvangen ik wil dit topic niet meeeeeeeeeeeeer met alle respect voor jullie ja en??? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 00:11 schreef moha het volgende:ik heb bij deze post en al bij een andere post het vinkie weggehaald bij abonneer op dit topic maar ik blijf mail ontvangen ik wil dit topic niet meeeeeeeeeeeeer met alle respect voor jullie ik zou het zelfs zonder dat laatste "met alle respect" nog kunnen voorstellen dat je dat wegliet...tis toch wel erg met ons...ik zou ook geen mail willen ontvangen hierover :P |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ilse je snapt er niets van he? van dat nekplekje |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
nou ik had het niet over mijn oren schattie. maar ik moet even mijn meissie wakker maken, liet mijn tennisbal bijna vallen. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ahahahahaha ,boeiend...ik krijg helemaal geen mail van headliner,heb dat toen uitgezet. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
die is waardevol die tennisbal..die moet je vasthouden ;-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
hoe doe je dat ilse...kan ik dat ook nog? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ik weet wel dat ik echt een mnuutje of 40 afwezig bent. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: laat maar gaan jullie maar lekker door hoopte dat Boudewijn me kon helpen maar die leest hier niet meer. Veel plezier. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja iedereen maar kijk eens bij je mail volgens mij kun je bij een link,het uitzetten.ik weet niet meer precies hoe ik dat gedaan hebt. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
nou Joseba, dan wens ik jou een hele fijne nachtrust erachter aan...ik ga naar bed...moet morgen werken |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 00:15 schreef moha het volgende:[..] laat maar gaan jullie maar lekker door hoopte dat Boudewijn me kon helpen maar die leest hier niet meer. Veel plezier. maar wat bedoel je nou??want hele topics over nowlive vinden wij niks... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
tot strakjes dames en anders, pak eens een tennisbal |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 00:16 schreef Anne het volgende:nou Joseba, dan wens ik jou een hele fijne nachtrust erachter aan...ik ga naar bed...moet morgen werken trusten anne;-) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
nee ilse...ze krijgt elke keer mail over dit topic..als wij weer iets plaatsen, dat wil ze niet...maar ze krijgt het niet weg...zelfs niet als ze het uitvinkt |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 00:15 schreef moha het volgende:[..] laat maar gaan jullie maar lekker door hoopte dat Boudewijn me kon helpen maar die leest hier niet meer. Veel plezier. in de mail staan 2 urls, en de tweede aanklikken. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
trusten Joseba!
Trusten Ilse!
het was me weer een waar genoegen |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: boudewijn was hier net nog en als er wat was hoorde hij het wel. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 00:18 schreef Anne het volgende:nee ilse...ze krijgt elke keer mail over dit topic..als wij weer iets plaatsen, dat wil ze niet...maar ze krijgt het niet weg...zelfs niet als ze het uitvinkt trusten lieffie, oogjes dicht. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ja maar dan blijft de mail komen, heb ik ook |
|
|
|