|
|
ilse
|
|
|
zie alleen claire pfffffff en als ik iemand toch niet uit kan staan.... |
|
|
|
|
bard
|
|
|
en ik heb hetzelfde meegemaakt als dragon
heel frustrerend dat je dan niet even je verhaal kwijt kunt idd |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
En ik had niet eens uitgescholden ofzo en niet eens Huub of Claire zwart gemaakt. Damnzz maffe laffe luitjes daar zeg. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
had ik ook niet dragon..maar ja dacht wathever sites genoeg toen kreeg headliner een site daar ben ik meteen ingekomen en nooit mer weggegaan,dus boudewijn zit al een tijdje met me opgescheept;-) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 02:21 schreef ilse het volgende:had ik ook niet dragon..maar ja dacht wathever sites genoeg toen kreeg headliner een site daar ben ik meteen ingekomen en nooit mer weggegaan,dus boudewijn zit al een tijdje met me opgescheept;-) vindt ik niet erg hoor... :) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
fijnzo boudewijn anders moest ik me echt zorgen gaan maken haha;-)heb je in het begin best veel geholpen tot diep in de nacht weet je nog.;-) |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Niet zo opscheppen ilse ;-))) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik schep niet op,is echt zo..pukkel;-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
boudewijn zocht de filmpjes en ik schreef de streams;-) |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
pukkel , dat heb ik niet...Claire wel.
DJ Claire is nu aan het draaien...pffffffff vieswijf. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
ahh wat schattig ruzie maken ...pukkel..whahaha....is die een nieuwe en de witte omlijning staat heel goed nu is ie duidelijker |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahaha pukkel is hier een liefkozend naampje maar geeft niet... ja vind ik ook niet leuk om naar te kijken,zoiezo claire niet. ga wel weer eens kijken om bb te gaan schrijven straks is er vakantie heb ik ook weer meer tijd;-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 02:26 schreef tg3 het volgende:ahh wat schattig ruzie maken ...pukkel..whahaha....is die een nieuwe en de witte omlijning staat heel goed nu is ie duidelijker is helemaal niet schattig hahaha...kneus schattig pfffffff . |
|
|
|
|
Jeha
|
|
|
Waarom loopt Huub om 2 uur in de nacht in smoking met vlinderstrik, of heeft dit te maken met de storing. haha |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik zie alleen een blauw bloessie. |
|
|
|
|
Jeha
|
|
|
Serieus hij kwam om 2.10 in de Chill in smoking.Heeft zich nu omgekleed. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
ik denk dat het mysterie is opgelost ...ze moesten waarschijnlijk stukje opnemen voor de halve finale ....clipjes dat bij filmpjes horen en stuff |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
okee dat heb ik niet gezien;-) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 02:32 schreef tg3 het volgende:ik denk dat het mysterie is opgelost ...ze moesten waarschijnlijk stukje opnemen voor de halve finale ....clipjes dat bij filmpjes horen en stuff Dat zit er dik in, tg3. |
|
|
|
|
Jeha
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
vond het mooi geweest ga ook naar bed;-)trusten |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Huub...ga toch eens je voeten wassen man!! Ziet er fokking goor uit man. bah bah |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Pfftt goh meiske, gisteravond ging ook echt het licht bij me uit, ik kon gewoon niet meer zeg. Ik ben nu opgestaan met een stuk minder pijn, alles is nog dik en voelt strak aan en ik heb keelpijn erbij, maar beter dan gisteren. Ben er verdorie drie kilo van afgevallen zelfs. Vandaag even bij mijn vriendin langs voor wat andere pijnstilling, iemand raadde Ibuprofen aan. Ik ga deze week het Donderdag maar weer eens proberen. Ik heb het barstens druk met van alles, morgen nog een crematie ook, dus ontstekingen en dat soort sh*t kan ik hele gaar niet gebruiken. Vandaag nog zien of alles weer beter zal gaan en nog bijslapen.. Fijne dag vandaag Draakje en dat gun ik iedereen!
Overigens vind ik het wel heel prettig een chattopic, dan voel je je niet zo schuldig om over andere dingen te schrijven. Kan er een dagelijkse chattopic geopend worden? Waar we het dus niet over DGK ofzo hebben?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
bloempje66
|
|
|
goedenmorgen...iemand al wakker? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Yep, al een paar uurtjes :) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
devil
|
|
|
nee,ik stem zeker niet op clair heb een hekel aan passieve mensen 5 van zulke type,s en de G.K was met 14 dagen al van de buis gehaald of ze hadden een programma gemaakt ,wie is de liefste maar dat is niet de opzet van de G.K snap ie |
|
|
|
|
bard
|
|
|
precies mijn punt, devil
haal dgk van de buis en zorg dat het niet terug komt, stem op claire. dan zal niemand meer aan zo'n programma mee willen doen ;) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
bard waarom kijk je dan??? je hoeft nit te kijken,er zit ook een knop op de pc of tv,maar blijkbaar vind je het wel leuk anders speculeer je er niet zo over! |
|
|
|
|
bard
|
|
|
ik kijk niet, ilse
ik heb nog geen cent uitgegeven aan dgk en zal dat ook nooit gaan doen ;) |
|
|
|
|
bard
|
|
|
ik ben alleen tegen dgk, vandaar stem claire! |
|
|
|
|
devil
|
|
|
waarom zit jij dan hier op het forum? dingen die mij niet intreseren, spendeer ik geen tijd of energie aan,dus waarom al die moeite voor claire? vriendin of familie soms!!!!!! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
dan weet je ook niet wat er gebeurd kan je moeilijk meekletsen dus!want alles wat geschreven wordt,zijn ook maar letters voor de helft van de tijd..en die filmpjes ja meerendeels ook in elkaar gemonteerd,dus vandaar dat je zo praat..want bij claire ja daar komt niks uit,en het heftige van amanda wordt uitgezonden,maar op streams zie je ook heel veel andere kanten van haar,dus vandaar dat wij amanda wel oke vinden,de rest zien dat niet. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote: als je echt tegen de kooi bent stem je juist niet op claire, tenzij je familie bent. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
dit staat op Vol : quote: Op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:49 schreef miertje1978 het volgende:
geen streams dus vanaf vanavond dan is er toch vanacht wat opgenomen en gaat er vanavond vast iemand uit. want vanmorgen stond zoiets op de vv maar dit hebben ze snel veranderd. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
maar als er vanavond iemand uitgaat en we morgen weer streams hebben dan zien we toch dat er iemand weg is?dat ken dan toch haast niet? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 14:22 schreef ilse het volgende:maar als er vanavond iemand uitgaat en we morgen weer streams hebben dan zien we toch dat er iemand weg is?dat ken dan toch haast niet? dan zou de streams er 48 uur uitgaan |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
okee op die manier...mmm wel beetje jammer! |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote: kan best eens waar zijn en dat wij te horen krijgen dat ze met de dropping bezig zijn terwijl er eigenlijk iemand uit is. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
nope ze moeten nu allemaal strak in het pak |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
voelen jullie ook een SL aankomen? oo nee we krijgen nu gwn een paar uur buitenbeelden pffff is het zelfde als een SL zo houden ze ons wel zoet he. |
|
|
|
|
bard
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 14:16 schreef ilse het volgende:dan weet je ook niet wat er gebeurd kan je moeilijk meekletsen dus!want alles wat geschreven wordt,zijn ook maar letters voor de helft van de tijd..en die filmpjes ja meerendeels ook in elkaar gemonteerd,dus vandaar dat je zo praat..want bij claire ja daar komt niks uit,en het heftige van amanda wordt uitgezonden,maar op streams zie je ook heel veel andere kanten van haar,dus vandaar dat wij amanda wel oke vinden,de rest zien dat niet. ik weet heel goed wat er gebeurt in dgk, om misselijk van te worden.
stem ook tegen dgk, stem claire! (daarmee zeg ik overigens niet dat ik voor claire ben, ik heb niks met blondjes ;) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy anne;-) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Is er nog wat spannends gebeurd terwijl ik heeeeeeel hard aan het werk was?:P |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 15:41 schreef bard het volgende:[..] ik weet heel goed wat er gebeurt in dgk, om misselijk van te worden. stem ook tegen dgk, stem claire! (daarmee zeg ik overigens niet dat ik voor claire ben, ik heb niks met blondjes ;) ga lekker met je grote teen spelen |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
niet aan bard komen he moha.. dan krijg je ruzie met mij:P:P |
|
|
|