|
|
Anne
|
|
|
druk, maar wel vreselijk gezellig :-) al die kids die komen vragen en vertellen over de vakantie...heerlijk! |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
volgens mij ga bart ook nog 5GELD BEURE ALS CLAIRE ZOU WINNEN.HAHAHAH OF EEN JAAR GRATIS CHAMPO OF TOMATEN KETCHUP |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ik ben ff schapjes doen :-) |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: als jij achter bard zijn uitspraken staat moet jij weten en als jij ruzie zoekt met mij is prima dan kan je het krijgen...en bang worden doe ik niet voor niemand niet!!! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Was geloof ik een grapje, Moha. Er bloeit tussen Anne en Bard iets moois op, virtueel dan hè. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 16:02 schreef draakje het volgende:Was geloof ik een grapje, Moha. Er bloeit tussen Anne en Bard iets moois op, virtueel dan hè. ok zou kunnen ik weet niet wat :P betekend |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
(zie nowlife ? nou daar kan ik maar beter niet op af gaan daar kan/mag er maar eentje winnen en dat is huubke al scheld hij ieder de huid vol,gebruikt hij meisjes en dat alleen om tv te maken enz maar daar is niets verkewerd aan volgens hun |
|
|
|
|
bard
|
|
|
nee, dan beter deuren kapot rammen en kleine meisjes intimideren
laat die sukkel dat s bij mij doen, mijn handen jeuken nu al ;) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ben ik weer!!! Enne Moha...het is een grapje hoor..:P staat voor een poppetje dat zijn tong uitsteekt..ik krijg die emoticons die jullie doen niet voor elkaar :-(
bard en ik vinden elkaar lief (toch bard?) virtueel dan he! |
|
|
|
|
bard
|
|
|
he schat, ja natuurlijk vind ik je lief
van virtuele sex is nog nooit iemand zwanger geworden ;) |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 17:04 schreef Anne het volgende:ben ik weer!!! Enne Moha...het is een grapje hoor..:P staat voor een poppetje dat zijn tong uitsteekt..ik krijg die emoticons die jullie doen niet voor elkaar :-( bard en ik vinden elkaar lief (toch bard?) virtueel dan he! http://www.cosgan.de/smilie.php?wahl=4&ziel=boese naar beneden scrollen en UBB aanklikken 1x ,smilie zoeken en dan kopieren en plakken op dit forum. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
hahahahaha jij draaft ook meteen door he?
Hebbie me wel gemist vandaag?
En ik lees dat je je wel moet gaan gedragen hoor...ik wil niet hebben dat je hier mensen gaat irriteren, dan trek ik je aan je oren! |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
1x is genoeg :-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door Anne -- |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Thnxxxxxxx grissom...ik zat al bij al mijn emoticons te proberen kopieeren en plakken maar werkte voor geen meter |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 17:07 schreef Anne het volgende:hahahahaha jij draaft ook meteen door he? Hebbie me wel gemist vandaag? En ik lees dat je je wel moet gaan gedragen hoor...ik wil niet hebben dat je hier mensen gaat irriteren, dan trek ik je aan je oren! dank je anne want op het moment irriteren wij ons wel kapot aan iemand die steeds maar hetzelfde zegt! geef jij hem maar aandacht zijn wij er even vanaf grinnn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
bard
|
|
|
ik irriteer me aan niemand, schat, maar zo ben ik nou eenmaal he
leven en laten leven
wie irriteert zich dan aan mij? |
|
|
|
|
bard
|
|
|
tuuuuuuuuuuuuuurlijk heb ik je gemist, anne ;) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
nou bard grissom tino ik boudewijn....zei ook al dat je moest stoppen! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
´t Is net Huub. Ook zo nadrukkelijk aanwezig. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
maar dan 1 van 2 meter(zegt tie) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
bard
|
|
|
waar moet ik mee stoppen?
ik lees alleen maar opgehemel over het minste stel van dgk, en daar mag geen tegengeluid op komen? lijkt hier steeds meer op fucking nolife.
stem met mij voor claire en laat die aso-show verzuipen! |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
nee mop, jij irriteert je niet, maar een ander wel..hou een beetje rekening met ze wil je ;-)
en lees ik nou dat jij bijna 2 meter bent?? wauwie |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
boudewijn kan je hier niks aan doen,daar hebben we weer de herhaling van hetzelfde zinnetje! |
|
|
|
|
bard
|
|
|
hebben ze dan geen zelfinzicht? kneusen hoor
ja, bijna, foto zien? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
bard...je mag wel tegengeluid geven, maar niet steeds dat stem tegen, stem claire enzo....dat is echt irritant...
doe je mij die lol? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
jaaaaaaa doe mij een foto :-) ben altijd in voor foto's |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Ik hoop dat Huub bij zijn steinway, gelijk een dubbele headset gekocht heeft, anders krijgt hij para buren., met dat kut geluid. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
je mag best voor claire zijn bard maar het is beetje irritant om constant hetzelfde te zeggen ....varieer een beetje in je comments zodat wij ook niet constnat hetzelfde hoeven te lezen |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: moet je horen wie het zegt!stem tegen gdk stem claire,iemand van bijna twee meter zou beter moeten weten!kleuter! |
|
|
|
|
bard
|
|
|
quote: niet zeuren, maar slikken ;) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 17:15 schreef Anne het volgende:bard...je mag wel tegengeluid geven, maar niet steeds dat stem tegen, stem claire enzo....dat is echt irritant... doe je mij die lol? [ afbeelding ] ;-) |
|
|
|
|
bard
|
|
|
hoe krijg ik hier fototje in? |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
hou het toch een beetje gezellig bard ..je wordt hier voor zeker niet gebanned ...maar je kan op zijn minst de sfeer er een beetje in houden |
|
|
|
|
bard
|
|
|
ik heb het wel gezellig
maak je druk om je eigen, maar laat mij met rust svp
je hoort mij toch ook niet klagen? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
negeren maar gewoon dus tg3;-) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ik heb een ban op dat achterlijke forum... kan niets zien dus.... |
|
|
|
|
bard
|
|
|
tja, ik ook, anne :(
zijn we zo slecht?????? |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
op dit moment zit je iedereen te irriteren en dat doe je opzettelijk terwijl er jou gewoon iets gevraagd wordt op een normale manier ...tuurlijk heb jij niets te klagen |
|
|
|
|
bard
|
|
|
mens, ga je druk maken om de wereldhonger, smeltende poolkappen of uitstervende pandabeertjes, maar LAAT MIJ MET RUST!
alvast bedankt ;) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
nou ik niet in ieder geval...maar jij tja....jij blijft maar in herhaling vallen...doe mij nou een lol en doe het niet...enne...vraag anders aan boudewijn of hij jouw mailadres aan mij wil mailen, stuur ik je wel een berichtje, kan je de foto daarheen sturen ;-) |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 17:23 schreef bard het volgende:mens, ga je druk maken om de wereldhonger, smeltende poolkappen of uitstervende pandabeertjes, maar LAAT MIJ MET RUST! alvast bedankt ;) als je met rust gelaten wilt worden en niet wilt dat men op je reageert stop met berichten te plaatsen .....het is geen 1 richtingsverkeer hier ..als je wilt uitdelen moet je ook kunnen incasseren |
|
|
|
|
bard
|
|
|
hoezo val ik al in herhaling met mijn laatste berichten?
jullie kijken al net zo selectief naar de chat als naar dgk |
|
|
|
|
bard
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
kalm mopje :-) (ik voel me net Claire die Huub wegtrekt uit een ruzie ) |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
dan ben ik wel brian ..no problem ;P |
|
|
|
|
bard
|
|
|
dat kan als je klein mannetje hebt, anne, dus niet bij mij ;)
gaan we keertje wiebele, wiebele? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
hahahaha tg3...maar dan moet ik jou niet mogen en dat zit er niet in ;-)
en schat, doe nou eerst die foto...dan ga ik nog es kijken of we gaan wiebele ;-) |
|
|
|