|
|
Anne
|
|
|
en jij bent hun groepsleider??:P:P:P |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
jeetje anne ik had een andere verbeelding. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
wat voor verbeelding had je ilse? |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
|
|
|
berec
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: ja streams zijn eruit. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: dacht dat je blond was...zou ik mij eens laten zien?? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
tja...dan moeten we elkaar maar vermaken! |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ben alleen wel blond haha |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Ahhhhhh wat een lief poesje Anne |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Ik ben nooit blond geweest...je zou me geen 40 geven he?:P enne bard...niet stilvallen nu he;) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
bard
|
|
|
ik zit te genieten van je foto
hoe oud zou je mij geven dan? |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
weg streams |
|
|
|
|
bard
|
|
|
mis je niks aan, grissom ;) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
http://imageshack.us/ doen ilse en dan je foto opzoeken, uploaden en dan doe je "host it" en dan moet je bladibla forum doen en dan die link kopieeren |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ik denk dat jij ongeveer net zo oud als ik ben bard? |
|
|
|
|
bard
|
|
|
klopt als een bus, de foto was nog van vorig jaar, toen was ik nog een fruitige dertiger ;) |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: wel deze code pakken he "Thumbnail for forums (1)" |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
en nu een verrotte 40-er?:P |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ja die kon ik niet onthouden grissom....thnx ;-) |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Die foto waar je opstaat, die is toch gemaakt op de pier? of zie ik dat verkeerd? |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
ben nu wel blij dat ik een kennis binnen heb,, als jullie heel lief voor me zijn, laat ik vanavond of morgen iets los |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Jeetje,hebben we alles gehad heb je haar ook weer |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 18:10 schreef pauline@nowlive het volgende:ben nu wel blij dat ik een kennis binnen heb,, als jullie heel lief voor me zijn, laat ik vanavond of morgen iets los aHetgeen wat jij los laat klopt nooit dus waarom zouden wij dan lief moeten zijn? Voor een paar leugens? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
halloooooo pauline, was je dur weer? welkom hoor! het interesseert me niet wat jij loslaat...misschien is het je vel wel dat loslaat...ik hoef niks, ik heb Bard! |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote: onderaan staan 4 links...daarvan moet je thumbails voor forums (1) kopieeren |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Bardddddddd waar bennnnnnnn je? |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 18:13 schreef Anne het volgende:halloooooo pauline, was je dur weer? welkom hoor! het interesseert me niet wat jij loslaat...misschien is het je vel wel dat loslaat...ik hoef niks, ik heb Bard! you go girl |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
ik was der weer,, ach ik zie wel wat ik loslaat, en hallo lieve caroline!!! heb je ook zo gemist, vooral je gevatte commentaar |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 18:10 schreef pauline@nowlive het volgende:ben nu wel blij dat ik een kennis binnen heb,, als jullie heel lief voor me zijn, laat ik vanavond of morgen iets los bedankt voor het interresant doen en een fijne reis terug |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: nou dat worden 2 dagen patsje patsje |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Heeft Bard mij nu al verlaten? :-( |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Of het Lukt???? Mijn oog is genoeg voor een forum
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door Caroline -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 18:14 schreef pauline@nowlive het volgende:ik was der weer,, ach ik zie wel wat ik loslaat, en hallo lieve caroline!!! heb je ook zo gemist, vooral je gevatte commentaar niet geheel wederzijds |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ja maar we hebben paul...ine weer terug |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: wisseling van de wacht. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Ehhh die ruil vind ik heeeeeeeel slecht...gaas weg Pauline, ik wil bard terug! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
uuu
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
ja ben 3 daagjes weg geweest, en aan alle topics te zien, werd ik echt gemist,, ook al ben ik er niet, toch kom ik mijn ( bij)naam overal tegen,, dank daar voor. Het is altijd fijn dat je weet dat je een goede bijdrage kan leveren aan een fora, en als je er niet bent node wordt gemist |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
haal het snel weg hahahahahaa |
|
|
|