|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Kwaadsprekerij
Voor Jaap, Claire en Huub geen familiaire gesprekken. Zij spreken liever kwaad over (oud-)bekenden. "Brian kan heel goed mensen één op één pakken. En dat vind ik écht een goede eigenschap", begint Jaap. Huub ziet dat anders. "Brian is een angsthaas, een schildpad", walgt hij. Over Lieke is Jaap duidelijk. "Ik ben blij dat Lieke eruit is", gaat Jaap verder van hak op de tak. Hij is ervan overtuigd dat zij heel veel fans gehad zou hebben in de finale. "Inderdaad, opgerot!", voegt Huub subtiel toe. De volgende koe die uit de sloot wordt gehaald is ex-Miljonair Dennis. "Dennis was verbaal niet goed genoeg", lacht Huub die blijkbaar een flashback heeft. Laat Brian, Lieke en Dennis het maar niet horen...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Nee Huub, Claire is verbaal HEEL sterk. Poeh! |
|
|
|
|
bard
|
|
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Zijn eigen vrouw is een watje,eruit met die del |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
wat een arrogantie dat mannetje...alsof dat dure woorden smijten van hem zoveel doet.. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
gebakken lucht ... toen hij pas in dgk zat dachten er veel van wat een karakter en wat een goede intenties en onbegrepen jochie ....hoe langer je naar hem kijkt ..hoe meer je doorhebt dat het behalve praatjes niks voorstelt ..en deze knul liegt zonder te knipperen ....als het niet voor de beelden waren ..zou iedereen erin trappen ....zulke mannen zijn ontzettend gevaarlijk en in debuiten wereld kom je er pas na jareeeeeeen achter ..... |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Kenneth is niet dom,als Jaap Huub eruit zou sturen,gaan alle Huub haters..(en dat zijn er meer als lovers)..automatisch op Jaap stemmen,omdat het een super actie is,en andersom zou dat nooit zijn,want alle Huub haters stemmen dan op Amanda,als Jaap Brian eruit zou sturen,omdat Jaap dan Huub erin heeft gehouden..... De keus is dus niet zo moeilijk...voor de meeste smsjes....dump Huub!!! Als Jaap Huub naar huis stuurt,dan stuur ik hem een sms!!! |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Ik zou wel eens willen weten hoe Bart nu over hem denkt...ik bedoel Bart die er zat dan he |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 21:43 schreef Anne het volgende:Ik zou wel eens willen weten hoe Bart nu over hem denkt...ik bedoel Bart die er zat dan he Die noem ik altijd Lesley-Bart. |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Jaap is goed bezig.....hij laat lekker niks los tegen Huub over het gesprek met Brian en Kenneth!!! |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Goed zo,ik hoop dat hij de goede beslissing neemt |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Nou ik hoop en denk dat kenneth nog bij e buren is,en Brian lekker ff wat quality time met zijn broer mag hebben,dat mocht Huub ook toen Joris in de villa logeerde!!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Brian is weer helemaal blij,er is hem gelukkig ook eens wat gegund,ik hoopdat hij meer weet over de halve finale,en over Jaap's keuze!!! |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
simone2 (Vandaag om 23:08:01) Reageren
Nowlive Vip (Online) Posts: 4093
excuus hoef ik niet van die trut voel me aangesproken en ga morgen hier naar het buro om er aangifte van te odne Wacht nog op filmje en die neem ik mee
het is weer oorlog brain en mannie worden nu afgemaakt door geen leven |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 23:10 schreef suikertje het volgende:simone2 (Vandaag om 23:08:01) Reageren Nowlive Vip (Online) Posts: 4093 excuus hoef ik niet van die trut voel me aangesproken en ga morgen hier naar het buro om er aangifte van te odne Wacht nog op filmje en die neem ik mee het is weer oorlog brain en mannie worden nu afgemaakt door geen leven waar gaat dit over suikertje? is niet duidelijk welke filmpje ? |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
mannie en brain hebben uit gesproken dat nowlive een sekte is nu gaan ze weer lopen dreigen |
|
|
|
|
aktionman
|
|
|
Dat filmpje zal nog wel door die lambal op die site gezet worden dat amanda zei dat veel huubfans hem als een soort hitler zien. En dat die zelfde fans kinderen bedreigen. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
power to them ...ze spreken gewoon uit wat wij allemaal al maanden weten .... en door de politie te stappen geven ze alleen maar aan ...hoe erg het daar is gesteld ...en om de woorden van sly te gebruiken ...waarom boos worden als er geen kern van waarheid in schuilt |
|
|
|
|
bloempje66
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 22:03 schreef Nikos@Headliner het volgende:Nou ik hoop en denk dat kenneth nog bij e buren is,en Brian lekker ff wat quality time met zijn broer mag hebben,dat mocht Huub ook toen Joris in de villa logeerde!!! O,en Brian zijn broer heeft niet in de kooi gelogeerd?????heb zeker andere streams..... |
|
|
|