BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Traan!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
stevi0
 stevi0 - maandag 12 mei 2008 - 22:40   quote  deeplink  
Wedden dat Brian en Amanda nu geinstrueerde worden geen info van buiten onstream te bespreken. Wat bullshit is want dan moet je gewoon geen gasten meer toelaten.
bard
 bard - maandag 12 mei 2008 - 22:40   quote  deeplink  
tsss, en weer een dieptepunt van de aso-show bereikt, hiep hiep hoera
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - maandag 12 mei 2008 - 22:40   quote  deeplink  
Op VOL hebben mensen mannen zien rennen bij de stallen,dus ik denk vette ruzie tussen Brian en Huub,met Jaap hoop ik aan de kant van Brian!!!
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 12 mei 2008 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 22:37 schreef Merty@headliner het volgende:

[..]

Trapper de gene die hier verantwoordelijk voor is Huub en SLy het spijt me dat ik dat zeg het zijn niks anders dan haat zaaiers en roepen met hun woorden ook haat op dus ja .
Ik vind dat het nog netjes is want ik ken in mijn omgeving genoeg antilliaanse mensen ik weet hoe ze zijn fam. of vrienden zijn hun heilig je gaat zomaar uit het niets dreigen nou ik weet niet of ze het weten ze moeten maar oppassen . Zei Sly niet tegen Mr.D je moet ogen voor en achter hebben jongen nou dat zelfde geld voor hem dat is 1 ding wat zeker
Ik denk dat ze nu echt de verkeerde hebben uitgekozen om te bedreigen. Jongens, waar zal dit eindigen. Dit is absurd.
stevi0
 stevi0 - maandag 12 mei 2008 - 22:41   quote  deeplink  
Mischien pottekijkers, insluipers?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door stevi0 --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 12 mei 2008 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 22:40 schreef Nikos@Headliner het volgende:
Op VOL hebben mensen mannen zien rennen bij de stallen,dus ik denk vette ruzie tussen Brian en Huub,met Jaap hoop ik aan de kant van Brian!!!
Ik zag een man in een witte overhemd gewoon de stalen uit lopen. Ik heb hem niet zien rennen.
draakje
 draakje - maandag 12 mei 2008 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 22:41 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Ik denk dat ze nu echt de verkeerde hebben uitgekozen om te bedreigen. Jongens, waar zal dit eindigen. Dit is absurd.
Wat een vreselijke dombo´s die fans van Huub. Dit zijn echt megafoute mensen.
bard
 bard - maandag 12 mei 2008 - 22:44   quote  deeplink  
die sly wou ook al mijn telefoonnummer. zogenaamd om te praten waarom ik een ban heb gekregen (wat ik uiteraard niet gedaan heb). Is dergelijke persoonlijke benadering standaard aktie voor moderators?
trapper
 trapper - maandag 12 mei 2008 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 22:40 schreef Nikos@Headliner het volgende:
dat las ik op tien ook maar een dikke ruzie tussen huub en brian kan echt niet. Ik had de streamer de hele tijd aan staan en brian amanda en jaap zatten gewoon te praten, niets aan de hand tussen hun twee. Ik denk zelf eerder dat er dan een indringer of iets is, want het lijkt me sterk dat huub en claire elkaar in de haren vliegen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door trapper --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 12 mei 2008 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 22:44 schreef bard het volgende:
die sly wou ook al mijn telefoonnummer. zogenaamd om te praten waarom ik een ban heb gekregen (wat ik uiteraard niet gedaan heb). Is dergelijke persoonlijke benadering standaard aktie voor moderators?
Ik denk niet dat het standaard aktie van de moderators is. Van mij wilde ze geld hebben, sponsor. Dus echt niet.
stevi0
 stevi0 - maandag 12 mei 2008 - 22:49   quote  deeplink  
Huub-campagne begint anti-Huub te werken. En dus censuur hierover.
Stel je voor dat de stemmers afhaken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door stevi0 --
bard
 bard - maandag 12 mei 2008 - 22:50   quote  deeplink  
t probleem is alleen dat ik wel lid ben, maar niet op de site kan komen om mijn lidmaatschap op te zeggen. Zo kan ik ook aan die grote aantallen leden komen. ze bedonderen de boel.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 12 mei 2008 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 22:50 schreef bard het volgende:
t probleem is alleen dat ik wel lid ben, maar niet op de site kan komen om mijn lidmaatschap op te zeggen. Zo kan ik ook aan die grote aantallen leden komen. ze bedonderen de boel.
Er zijn velen die met dit probleem zitten.
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - maandag 12 mei 2008 - 22:52   quote  deeplink  
Ik zie alleen paarden op streams....O neee nu de villa.
WHAT'S GOING ON?????????
grissom
 grissom - maandag 12 mei 2008 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 22:52 schreef Dragon het volgende:
Ik zie alleen paarden op streams....O neee nu de villa.
WHAT'S GOING ON?????????
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - maandag 12 mei 2008 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 22:49 schreef stevi0 het volgende:
Huub-campagne begint anti-Huub te werken. En dus censuur hierover.
Stel je voor dat de stemmers afhaken.
Dit is toch prachtig....Huub zijn manier om zieltjes te winnen gaat helemaal de verkeerde kant uit!!!
stevi0
 stevi0 - maandag 12 mei 2008 - 22:53   quote  deeplink  
gvd, ik betaal niet om besodemieterd te worden. Kom op met die streams!
Joopie
 Joopie - maandag 12 mei 2008 - 22:53   quote  deeplink  
Sandy is een schatje, beetje jammer van die zieke geesten om zijn werk te verknallen door hun bedreigingen..how low can you go :(
draakje
 draakje - maandag 12 mei 2008 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 22:53 schreef Nikos@Headliner het volgende:

[..]

Dit is toch prachtig....Huub zijn manier om zieltjes te winnen gaat helemaal de verkeerde kant uit!!!
Gna gna gna ...
trapper
 trapper - maandag 12 mei 2008 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
hahahaha ik ken het, precies het zelfde probleem. Zo komen ze aan het groot aantal leden, 80% heeft een ban of meerdere accounts.
aktionman
 aktionman - maandag 12 mei 2008 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Je kan een mail sturen naar slaai of info van die site om je account op te heffen, maar of ze het doen. Er staan er nog heel veel die een ban voor het leven hebben en gevraagt hebben die op te heffen, maar bij velen doet hij dat niet, aantallen verzamelen is belangrijk, zal wel voor de sponsors zijn.
draakje
 draakje - maandag 12 mei 2008 - 22:56   quote  deeplink  
Nog steeds streamlock?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 12 mei 2008 - 22:57   quote  deeplink  
Ik denk niet dat Sandy zich laat intimideren.
Als het allemaal waar is en hij is in DGK slaat hij Huub echt voor zijn bakkes.
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - maandag 12 mei 2008 - 22:57   quote  deeplink  
yep!
draakje
 draakje - maandag 12 mei 2008 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 22:57 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Als het allemaal waar is en hij is in DGK slaat hij Huub echt voor zijn bakkes. [ afbeelding ]
Ik kan niet wachten ...
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - maandag 12 mei 2008 - 22:57   quote  deeplink  
Dat is de rede dat Sandy niet mocht komen denk ik.....
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 12 mei 2008 - 22:58   quote  deeplink  
Ze mogen wel opschieten met de streams.
aktionman
 aktionman - maandag 12 mei 2008 - 23:00   quote  deeplink  
Zou Kennith terug gekomen zijn, ws toch in de buurt, ff afwerken. Hahahaha
vonneke
 vonneke - maandag 12 mei 2008 - 23:00   quote  deeplink  
lieve brian kom op schat nog effe volhouden je kan het
trapper
 trapper - maandag 12 mei 2008 - 23:00   quote  deeplink  
sorry maar ik denk dat er maar 1 oplossing is en dat is per direct de stekker er uit. Dit gaat te ver en heeft niets meer met de kooi te maken.
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 12 mei 2008 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 22:40 schreef draakje het volgende:

[..]

Oké, bedankt. Maar over die bedreigingen: er zijn toch geen erge dingen gebeurd?
Sorry draakje ik was even met iets anders bezig.
Maar ik weet niet wat er precies is gebeurd maar begreep wel uit Kenneth zijn verhaal alles wat met Brain heeft te maken wat binnen de kooi komt komt weer dichter bij hun dus je kan zelf denk wel indenken hoe en wat .
Maar ja ik had al gezegd Draakje die site is de meest afschuwelijke site van heel nederland daar blijf ik gewoon bij ongelovelijk
pamela10
 pamela10 - maandag 12 mei 2008 - 23:02   quote  deeplink  
bard droom lekker verder doen wij ook maar dan met brain en amanda
dag bard
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 12 mei 2008 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 23:00 schreef trapper het volgende:
sorry maar ik denk dat er maar 1 oplossing is en dat is per direct de stekker er uit. Dit gaat te ver en heeft niets meer met de kooi te maken.
Hadden ze eerder moeten doen.
Dit kan echt heel lelijk aflopen.
Nu ook nog Brian zijn achterban bedreigen, fout.
stacy1974
 stacy1974 - maandag 12 mei 2008 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
ik heb hem gewoon een email gestuurd en geeist dat hij mijn account verwijdert.
dat is hij verplicht.en heb daarna laten kijken door maatjes en ja hoor mijn account was weg.
zo moet je het doen. hem een email sturen.
Bigfoot
 Bigfoot - maandag 12 mei 2008 - 23:04   quote  deeplink  
Hier ben ik weer met de spuitbussen, pfff ik heb het wel druk de laatste tijd. Psst psst psst en weg.

Brian mannetje hou vol het einde en de overwinning zijn in zicht en dat verklaard misschien ook wel de emotie
draakje
 draakje - maandag 12 mei 2008 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 23:01 schreef Merty@headliner het volgende:

[..]

Sorry draakje ik was even met iets anders bezig.
Maar ik weet niet wat er precies is gebeurd maar begreep wel uit Kenneth zijn verhaal alles wat met Brain heeft te maken wat binnen de kooi komt komt weer dichter bij hun dus je kan zelf denk wel indenken hoe en wat .
Maar ja ik had al gezegd Draakje die site is de meest afschuwelijke site van heel nederland daar blijf ik gewoon bij ongelovelijk
Ik vind Slaai een grote crimineel!
Dat mag ik zeggen, juridisch dan. Ik mag niet zeggen dat Slaai een crimineel IS, maar ik mag wel zeggen dat ik hem een crimineel VIND.
stacy1974
 stacy1974 - maandag 12 mei 2008 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 22:58 schreef Dragon het volgende:
Wie weet de e-mail van SLy??? Wil hem ff aanspreken.
ik weet hem wel maar ben bang om hem hiet neer te zetten.
er zitten genoeg spionnen hier
stevi0
 stevi0 - maandag 12 mei 2008 - 23:05   quote  deeplink  
Amanda noemde Huub's mensen-bedreigende achterban een soort sekte.
Zie niet in wat daar mis mee is.
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - maandag 12 mei 2008 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 23:04 schreef draakje het volgende:

[..]

Ik vind Slaai een grote crimineel!
Dat mag ik zeggen, juridisch dan. Ik mag niet zeggen dat Slaai een crimineel IS, maar ik mag wel zeggen dat ik hem een crimineel VIND.
Ik VIND dat ook!!!
pamela10
 pamela10 - maandag 12 mei 2008 - 23:05   quote  deeplink  
nou een ban heb je zo hoor moet je een kwaad bericht naar sly zelf doen ik deed niks ik las alleen maar en kreeg al een ban daar was ik dus maakelijk vanaf gekomen omdat ik brain fan ben nou mooi toch
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 12 mei 2008 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 21:55 schreef Nikos@Headliner het volgende:
Brian is een vent,en is niet bang om zijn emotie te tonen,die is temninste echt,maar die toneeltranen van die Kabouter....daar is niet over naar huis te schrijven hoe NEP die zijn....je kunt het altijd aan hem zien dat het alleen maar voor tv is,om zieltjes te winnen!!!
meestal vlak voor de popu pol!
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 12 mei 2008 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 22:57 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Als het allemaal waar is en hij is in DGK slaat hij Huub echt voor zijn bakkes. [ afbeelding ]
N ou dat zeker niet Shandy is niet bang en als jullie goed hebben opgemerkt heeft Kenneth maar ja ik versta wel wat van hun taal maar ook niet alles dat hij erg op zijn hoede moet zijn brain en dat ze er allemaal maar dan ook allemaal zijn 22 mei voor de zekerheid (voor de zekerheid heeft hij in zijn eigen taal gezegt)
Ik denk wel dat ze wel ergens voorbereid zijn voor het geval dat het uit de hand kan lopen .
Ik hoop dat de mensen van tien hier echt rekening mee houden en extra extra veel bewaking en politie laten komen juist die dag ik denk dat een heleboel niet meer het verschil zien dat het een spel is en niet in het echt zo is maar ja we wachten maar af
Nijntje1974
 Nijntje1974 - maandag 12 mei 2008 - 23:07   quote  deeplink  
Brian lieve schat, nog ff volhouden de overwinning is in zicht..............!
Bigfoot
 Bigfoot - maandag 12 mei 2008 - 23:08   quote  deeplink  
oke nu kom ik ook nog even met de luchtverfrisser erachteraan (tja ik heb wat met spuitbussen). Hou je hoe dan ook rustig, op dit soort dingen zit hij te wachten, Geef hem geen ammo meer asjeblieft...........

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door Bigfoot --
draakje
 draakje - maandag 12 mei 2008 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 23:05 schreef Joseba@headliner het volgende:

[..]

meestal vlak voor de popu pol!
Ja, of vlak voor zijn huwelijk, haha.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 12 mei 2008 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 23:06 schreef Merty@headliner het volgende:

[..]

N ou dat zeker niet Shandy is niet bang en als jullie goed hebben opgemerkt heeft Kenneth maar ja ik versta wel wat van hun taal maar ook niet alles dat hij erg op zijn hoede moet zijn brain en dat ze er allemaal maar dan ook allemaal zijn 22 mei voor de zekerheid (voor de zekerheid heeft hij in zijn eigen taal gezegt)
Ik denk wel dat ze wel ergens voorbereid zijn voor het geval dat het uit de hand kan lopen .
Ik hoop dat de mensen van tien hier echt rekening mee houden en extra extra veel bewaking en politie laten komen juist die dag ik denk dat een heleboel niet meer het verschil zien dat het een spel is en niet in het echt zo is maar ja we wachten maar af
Kenneth hield het voor zich, maar Kenneth en Mamma en gezin, zijn stevig bedreigd. nou deze lui denken dat deze antilianen een donald duckie gaan zitten lezen zeker, vergis je niet, Brian Buitren? Brian hoeft niet meer bang te zijn uit DGK te worden gezet. 18 maanden frustratie eruit, zeg maar dag bedreigers, zeker die naar zijn mamma.
stevi0
 stevi0 - maandag 12 mei 2008 - 23:09   quote  deeplink  
Als Amanda niet mag zeggen dat Huub een dictator lijkt wiens fans graag volgen moet Huub toch zeker nog tig- uitspraken terugnemen.
Maar nee hoor, alleen Amanda wordt gecensureerd.
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 12 mei 2008 - 23:10   quote  deeplink  
En het mooiste is nog dat Jaapio niet weet van zijn Kingjaap.nl dat het gehackt was en de tekst wat erbij stond.
Ik denk zelf echt waar als Jaapio eruit komt en de beelden terug ziet van Kikkertje hij wel voor zijn hoofd kan slaan maar ja dan is hij er al uit jammer
draakje
 draakje - maandag 12 mei 2008 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 23:07 schreef Joseba@headliner het volgende:
alleen al slyboy voor een vent van over de 40 krijg ik een idee van: hee. pedo?
Daar is al eens eerder over gespeculeerd. Maar dat het een onfris baasje is, staat wel vast. Zoals Seya hem beschreef, moest ik meteen aan Jacobse en Van Es denken.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 12 mei 2008 - 23:11   quote  deeplink  
wat the FF F, streamlock? wie weet er iets?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Traan!

0.0085539