BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Traan!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
aktionman
 aktionman - maandag 12 mei 2008 - 23:11   quote  deeplink  
Zelfs de admins gaan nu oproepen om de media in te schakelen omdat de huubfans in een slecht daglicht gezet worden, zaten ze toch al even.

amber (Vandaag om 23:04:56) Reageren

Nowlive Manager
(Online)

Lieve mensen laat je niet meeslepen, hier is maar 1 antwoord op,
met deze uitspraken en bewijs naar de media.

Het moet toch niet gekker worden de sekteleiders roepen op nog meer naar de media te gaan, ze hebben zelf niet door dat het steeds meer tegen hun afgodje gaat werken.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 12 mei 2008 - 23:12   quote  deeplink  
Toen Brian, Amanda en Jaap zaten te praten had Amanda Huub voor “een soort” hitler uitgemaakt. Vervolgens een streamlock. Misschien is dit de reden.
Maar, waarom dan geen lock toen Huub mensen voor vuile nsb-er en allerlei ziektes toewenste ? wie kan het volgen ? ik niet meer.
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 12 mei 2008 - 23:13   quote  deeplink  
Mensen nog een tip www.cyberhate.be doen he met zijn alle
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 12 mei 2008 - 23:13   quote  deeplink  
Mensen nog een tip www.cyberhate.be doen he met zijn alle
draakje
 draakje - maandag 12 mei 2008 - 23:13   quote  deeplink  
Belachelijk!
Jij niet hoor Merty. Sloeg op de post van Mrs. B.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door draakje --
aktionman
 aktionman - maandag 12 mei 2008 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 23:12 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Toen Brian, Amanda en Jaap zaten te praten had Amanda Huub voor “een soort” hitler uitgemaakt. Vervolgens een streamlock. Misschien is dit de reden.
Maar, waarom dan geen lock toen Huub mensen voor vuile nsb-er en allerlei ziektes toewenste ? wie kan het volgen ? ik niet meer.
huubje beschermen, is toch allang aan de gang, drankverbod, waarom, zodat hij minder in de fout zou gaan===
stevi0
 stevi0 - maandag 12 mei 2008 - 23:13   quote  deeplink  
Precies, wat heeft Huub al niet geroepen over de achterban en families van zowel spelers als gastspelers als personeel. Echt ongelofelijk.
Praatpaal
 Praatpaal - maandag 12 mei 2008 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 22:40 schreef Nikos@Headliner het volgende:
Op VOL hebben mensen mannen zien rennen bij de stallen,dus ik denk vette ruzie tussen Brian en Huub,met Jaap hoop ik aan de kant van Brian!!!
Wees maar gerust, Brian heeft maar één persoon nodig bij een knokpartij, een tegenstander waarop hij zich kan uitleven is voor hem voldoende.
Alleen bij het spel heeft hij hulp nodig, wanneer het om een knokpartij gaat kan hij die hulp missen als kiespijn.
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 12 mei 2008 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 23:11 schreef Joseba@headliner het volgende:
wat the FF F, streamlock? wie weet er iets?
Meer dan een kwartier al wordt er niet goed van
stevi0
 stevi0 - maandag 12 mei 2008 - 23:16   quote  deeplink  
Wie kaatst moet de bal verwachten. Dus als je uitspraken doet dat mensen beter geaborteerd hadden kunnen worden, dan moet je Amanda zo'n uitspraakje ook niet kwalijk nemen.
Weer een voorbeeld dat de regie pro-Huub is.
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 12 mei 2008 - 23:17   quote  deeplink  
Wat ik zelf denk waarom er nu een streamlock het zou maar zo kunnen dat J.de Mol de langs is gekomen je weet het niet het kan maar zo
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 12 mei 2008 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 23:14 schreef Praatpaal het volgende:

[..]

Wees maar gerust, Brian heeft maar één persoon nodig bij een knokpartij, een tegenstander waarop hij zich kan uitleven is voor hem voldoende.
Alleen bij het spel heeft hij hulp nodig, wanneer het om een knokpartij gaat kan hij die hulp missen als kiespijn.
Bij het spel hebben ze allemaal hulp nodig niet alleen Brian. Zelfs onze Jaap.
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - maandag 12 mei 2008 - 23:17   quote  deeplink  
Dat Huub 2x achter elkaar de popo niet gewonnen heeft, Dat Huub nu zich onzeker voelt, willen ze rechtzaak aanspannen tegen RTL. Kijk, hoe ze nou allemaal scheiterds zijn. "Als" Brain de 15e eruit wordt gestemd, dan hoeft het allemaal niet meer om een rechtzaak aan te spannen...Jajaaaaa en dan zeggen dat wij hier eng, laf etc etc zijn....kijk in de spiegel zou ik zeggen nowFUCKKINGlive!
trapper
 trapper - maandag 12 mei 2008 - 23:17   quote  deeplink  
ik denk niet dat het met de opmerking van amanda te maken heeft, ze zei trouwens dat de fans hem als een hitler zien en niet dat hij het is.
Ik denk dat het over het totaal plaatje gaat, de streamlock kwam ook gelijk bij huub en claire. Ze hebben denk ik een groepsbespreking van hoe nu verder, ik hoop alleen in het diepst van mijn hart dat de streamlock niet is omdat het al te laat is en dat er iets ergs gebeurd is.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 12 mei 2008 - 23:18   quote  deeplink  
Misschiewn heeft Fries, een eind gemaakt aan DGK. door flink op brotah te stampen, nah Zelfs Fries is niet zo laag bij de grond als zijn wannabe Baasje Huub.
trapper
 trapper - maandag 12 mei 2008 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 23:17 schreef Merty@headliner het volgende:
Wat ik zelf denk waarom er nu een streamlock het zou maar zo kunnen dat J.de Mol de langs is gekomen je weet het niet het kan maar zo
dat zou inderdaad ook wel eens kunnen, misschien wordt er eindelijk iets onder nomen en was dit onze laatste minuten op de streamer.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 12 mei 2008 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 23:14 schreef Praatpaal het volgende:

[..]

Je maakt je nogal druk overr Brian, denk je dat huub het spel niet meer kan winnen? maak jij je daarom zo druk om Brian? wees gerust. Amanda is ook nog niet thuis, dus heeft Huub nog niet gewonnen. Ja ja ik weet het ook nog niet verloren, maar binnen drie dagen weten wij het.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door Joseba@headliner --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 12 mei 2008 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 23:17 schreef trapper het volgende:
ik denk niet dat het met de opmerking van amanda te maken heeft, ze zei trouwens dat de fans hem als een hitler zien en niet dat hij het is.
Ik denk dat het over het totaal plaatje gaat, de streamlock kwam ook gelijk bij huub en claire. Ze hebben denk ik een groepsbespreking van hoe nu verder, ik hoop alleen in het diepst van mijn hart dat de streamlock niet is omdat het al te laat is en dat er iets ergs gebeurd is.
Sterker nog Amanda zei "een soort Hitler".
Misschien is het inderdaad zo dat ze bespreking hebben.
Hoop ik.
stevi0
 stevi0 - maandag 12 mei 2008 - 23:22   quote  deeplink  
The house has been taken.
We order everybody to vote for Huub.
Geintje. Cabaret haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door stevi0 --
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - maandag 12 mei 2008 - 23:22   quote  deeplink  
Staat het in beeld of op filmpje, wat er gezegd werd?
Praatpaal
 Praatpaal - maandag 12 mei 2008 - 23:22   quote  deeplink  
Einde gouden kooi ... iedereen mag naar huis.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 12 mei 2008 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 23:18 schreef trapper het volgende:

[..]

dat zou inderdaad ook wel eens kunnen, misschien wordt er eindelijk iets onder nomen en was dit onze laatste minuten op de streamer.
als dat zo is he
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 12 mei 2008 - 23:23   quote  deeplink  
Nee Mrs.B. dat denk ik niet weet je wat ik denk ze moesten toch eerder op de dacht ook wat anders aan doen enzo ik denk dat het daarmee te maken heeft
Bigfoot
 Bigfoot - maandag 12 mei 2008 - 23:23   quote  deeplink  
NL graaft zij eigen graf..................tja Sly moet je geen mensen als Amber en Sterre in dienst nemen, die zijn nog een graadje erger dan jij al bent, maar ach je kan maar jeuk hebben.

Waarom de stream locks ?? ik weet het niet, Amanda en Brian hadden en gesprek over fans en hoever die gaan en ineens Fries en Tanner in beeld...... Was niets bijzonders, al wil NL dat natuurlijk graag zo brengen.................
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 12 mei 2008 - 23:24   quote  deeplink  
Jeetje of ik zit me nu net te bedenken het was al een paar dagen bekend dat Kenneth zou langs komen zou er misschien iets met Kenneth gebeurd zijn ???? Ik hoop het echt niet
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - maandag 12 mei 2008 - 23:25   quote  deeplink  
Of ze zijn allemaal in bespreking, hoe ze hun opdrachten voor de komende dagen moeten uitvoeren.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 12 mei 2008 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 23:24 schreef Merty@headliner het volgende:
Jeetje of ik zit me nu net te bedenken het was al een paar dagen bekend dat Kenneth zou langs komen zou er misschien iets met Kenneth gebeurd zijn ???? Ik hoop het echt niet
nee joh dat zou te ziek voor woorden zijn
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - maandag 12 mei 2008 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Hoe bedoel je....hij was toch al naar huis gegaan????
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - maandag 12 mei 2008 - 23:27   quote  deeplink  
Er staat iemand op streams...bij het waterspuit gedoen....links.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 12 mei 2008 - 23:27   quote  deeplink  
als je goed kijkt zie je Brian nu in beeld bij die buiten kachel bij het vijvertje
draakje
 draakje - maandag 12 mei 2008 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 23:26 schreef Dragon@DeadLine het volgende:

[..]

Hoe bedoel je....hij was toch al naar huis gegaan????
Ja, onderweg denk ik dat ze bedoelen.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 12 mei 2008 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 23:22 schreef Praatpaal het volgende:
Einde gouden kooi ... iedereen mag naar huis.
Dat zou het mooiste zijn Claire naar huis en het geld verdeeld over de laatste 4. om geouwehoer in de buitenwereld te voorkomen. Want Huub sterft nog liever dan DGK vrijwillig te verlaten. Ook heeft Huub meerdere keren verteld de Vila in de fik te steken, als hij hem niet gaat winnen. Nou NL doe je best, laat wel eerst alle dieren vrij. Inclusief de Huishelikopter / libelle!
stevi0
 stevi0 - maandag 12 mei 2008 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Mocht dit zo zijn dan zou je het net als bij Sylvia (toch?) destijds gewoon te zien moeten krijgen.
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - maandag 12 mei 2008 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 23:27 schreef moha het volgende:
als je goed kijkt zie je Brian nu in beeld bij die buiten kachel bij het vijvertje
Had hij een witte hemd aan?
Dan stond hij net bij het sproeier.
aktionman
 aktionman - maandag 12 mei 2008 - 23:30   quote  deeplink  
Zou wel een mooie afsluiting van de kooi zijn, VILLA IN BRAND
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - maandag 12 mei 2008 - 23:30   quote  deeplink  
Ja man....sensatie.
trapper
 trapper - maandag 12 mei 2008 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
het zou inderdaad kunnen, ik zei al eerder als er maar niet al iets ergs gebeurd is en dat het al te laat is. Ik hoop echt van niet en hoop dat de streamers het zo weer doen en ze net doen of hun neus bloeit.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 12 mei 2008 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 23:29 schreef Dragon@DeadLine het volgende:

[..]

Had hij een witte hemd aan?
Dan stond hij net bij het sproeier.
yep
stacy1974
 stacy1974 - maandag 12 mei 2008 - 23:32   quote  deeplink  
men kan nu beter op dit forum blijven als men niet compleet over zijn nek wilt gaan.
blijf lekker hier en steun brian en amanda .
grissom
 grissom - maandag 12 mei 2008 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 23:32 schreef stacy1974 het volgende:
men kan nu beter op dit forum blijven als men niet compleet over zijn nek wilt gaan.
Goed zo,hier is het gezellig
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - maandag 12 mei 2008 - 23:33   quote  deeplink  
Dat er anti-Brains fans op hem stonden te wachten buiten de kooi??
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 12 mei 2008 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 23:32 schreef stacy1974 het volgende:
wij gaan nergens heen hoogstens straks naar ons bed
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 12 mei 2008 - 23:33   quote  deeplink  
Ja nee dat ging even door mijn hoofd van goh ik vond Kenneth anders dan anders en ja als de streamers goed hebben opgelet dan was het al bekend dat Kenneth vandaag zou komen maar ik bedoel je hebt gekken en als ze bedreigd zijn of wat dan ook zou er zo een gek achter ... je weet het niet maar ach ik zie spoken laat maar joh ik hoop dat hij veilig thuis is en dat er niks met zijn moeder of fam. en zijn broer gebeurd echt met welke fam. leden dan ook
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - maandag 12 mei 2008 - 23:34   quote  deeplink  
D't liepen 2 mensen achter het villa. Volgens mij hebben ze hoog bezoek gekregen.
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - maandag 12 mei 2008 - 23:35   quote  deeplink  
Ze zitten nu allemaal op de bank.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 12 mei 2008 - 23:35   quote  deeplink  
ja dr is wat loos mensen ik zie ook 2 mensen heen en weer lopen en praten
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - maandag 12 mei 2008 - 23:35   quote  deeplink  
En zometeen komt er een boodschap op tv.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 12 mei 2008 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 23:35 schreef Dragon@DeadLine het volgende:
Ze zitten nu allemaal op de bank.
lopen jou streams voor ik zie nog steeds de villa
stacy1974
 stacy1974 - maandag 12 mei 2008 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 23:33 schreef Merty@headliner het volgende:
Ja nee dat ging even door mijn hoofd van goh ik vond Kenneth anders dan anders en ja als de streamers goed hebben opgelet dan was het al bekend dat Kenneth vandaag zou komen maar ik bedoel je hebt gekken en als ze bedreigd zijn of wat dan ook zou er zo een gek achter ... je weet het niet maar ach ik zie spoken laat maar joh ik hoop dat hij veilig thuis is en dat er niks met zijn moeder of fam. en zijn broer gebeurd echt met welke fam. leden dan ook
kenneth is veilig thuisgekomen weten we nu.
aktionman
 aktionman - maandag 12 mei 2008 - 23:36   quote  deeplink  
Whaaoooeeeeee ze hebben weer iets bij de buren, je blijft er om lachen, de stumpers. Nieuw topic geopend,

amber (Vandaag om 23:32:55) Reageren

Nowlive Manager
(Online)

Op verzoek van Lady1

beste mede forummers

Kunnen we de handen ineen slaan en samen een advocaat inhuren,om Mevrouw aan te klagen voor haar uitspraken.
Dit gaat ver veel te ver, we moeten ons niet voor hitleraanhangers en sekteleden uit laten maken.

Wie doen ermee?????

Wie heeft er zin om mee te doen, hahahahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Traan!

0.0068798