|
|
ilse
|
|
|
hahaha dragon,kon je het toch niet laten om te reageren?hou die streams ff voor me in de gaten;-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: hahahaha blijkbaar. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Jawel, maar dan in mijn oortjes...hihi |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Dan haalt boudewijn het toch gewoon weg:P |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: kom maar hier dan;-) ik vergat wat,je moet wel knap zijn lief zijn en niet ouder dan 30;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
niet te hard gillen he;-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: hahahaha nouhou of is ie ergens anders mee bezig nu grijnzzzzz |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
whahahahahahahha ilse *ik lig nu strak hier* |
|
|
|
|
bard
|
|
|
kusje voor anne, trusten schat en droom zacht |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
whoeeehoehohoeheoheoe gaat wel lukken whahahahaha
trusten y'all!! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ja zeg, ik blijf aan de gang! |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
wat zouden ze nu toch aan het doen zijn ???? ik gok ..........ze zitten allemaal achter de pc mee te lezen over deze geweldige theorieen over de streamlock en lachen zich suf |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: hahaha ja je weet maar nooit met die jongens. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 01:33 schreef tg3 het volgende:wat zouden ze nu toch aan het doen zijn ???? ik gok ..........ze zitten allemaal achter de pc mee te lezen over deze geweldige theorieen over de streamlock en lachen zich suf Misschien ook, maar er is natuurlijk wel IETS aan de gang, het is niet zomaar. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
En dat brengt mij bij het volgende. Boudewijn, hoe veilig is deze site eigenlijk? |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
denk persoonlijk instructies voor donderdag en misschien een draaiboek dat erbij komt |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ik zie nu wel mensen rond lopen, wat zouden ze toch aan het doen zijn????? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 01:35 schreef draakje het volgende:En dat brengt mij bij het volgende. Boudewijn, hoe veilig is deze site eigenlijk? wat bedoel je precies?
ik heb het zelf gescript dus ik verwacht 99,99% veilig... (eigenlijk 100% maar dat kun je nooit weten...) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 01:51 schreef Boudewijn het volgende:[..] wat bedoel je precies? ik heb het zelf gescript dus ik verwacht 99,99% veilig... (eigenlijk 100% maar dat kun je nooit weten...) Ik merkte vandaag hoe makkelijk het is om het profiel van iemand te ontfutselen aan een site. Dat is tenminste geprobeerd vandaag. En ik heb bv al eerder gemerkt dat Pauline info had over mensen die hier posten. Dus ... |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
ZE ZIJN ER WEEEEEEEEEEERRRR!!!!!!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 01:54 schreef draakje het volgende:[..] Ik merkte vandaag hoe makkelijk het is om het profiel van iemand te ontfutselen aan een site. Dat is tenminste geprobeerd vandaag. En ik heb bv al eerder gemerkt dat Pauline info had over mensen die hier posten. Dus ... dat komt omdat de profiel pagina van Nowlive openbaar is en als je dan weet (of gokt) hoe jouw nickname bij hun is dan kunnen ze die pagina bekijken.
Hier heb je geen profielpagina (nog niet) en is dus helemaal niets te zien maar dat heeft niet echt iets met veiligheid te maken, meer met wat nowlive wel/niet toont van een gebruiker in hun profiel pagina en hoeveel je daar zelf invult. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ja hoor...en maar blijven vreten die DomWijf. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 01:56 schreef Boudewijn het volgende:[..] dat komt omdat de profiel pagina van Nowlive openbaar is en als je dan weet (of gokt) hoe jouw nickname bij hun is dan kunnen ze die pagina bekijken. Hier heb je geen profielpagina (nog niet) en is dus helemaal niets te zien maar dat heeft niet echt iets met veiligheid te maken, meer met wat nowlive wel/niet toont van een gebruiker in hun profiel pagina en hoeveel je daar zelf invult. Nee, je hebt hier idd geen profiel. Nou ja, we wagen het er maar op. ´k Heb niks te verbergen. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
streams en gasten in de tuin, Amanda en Claire Blaire en Ricardo in de chil |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 02:00 schreef Joseba@headliner het volgende:streams en gasten in de tuin, Amanda en Claire Blaire en Ricardo in de chil Doe je plicht, Joseba! Houd ons op de hoogte. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
stream 1 & 2 op de Hoofdingang e Claire Blaire en rico herrie schoppen in de chil. Amanda ligt als verdomde lowietje op de bank |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 02:05 schreef Joseba@headliner het volgende:stream 1 & 2 op de Hoofdingang e Claire Blaire en rico herrie schoppen in de chil. Amanda ligt als verdomde lowietje op de bank En waar zijn Brian en Huubke? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Claire draait jaren 80 muziek. Amanda ligt erbij alsof ze goed kachel is. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Nog zo'n raar iets, horen ze niet om 1 uur op bed te lggen? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Brian huub en Jaap in geen velden of wegen te bekennen. Amanda naar de slaapkamer |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
en daar komt Huubje de chil in lopen, zwaar in het pak. alsof hij pas huwt, Huub maakt gebaar van Foto's. is dit de winnar takes it al, pictures?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Misschien is Amanda wel knock-out. Aangevallen door een Huubfan die over het hek is geklommen. Ja, ik probeer mee te denken. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
volgens mij hoefde dat niet meer toch? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: wist ik niet, niets over gehoord. dan zou de opstaan tijd ook aangepast moeten worden toch? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik heb geen idee misschien omdat het ten einde loopt ofzo gaan ze het wat soepeler maken.. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ze kunnen beter wat meer bezoek en wat minder para praktijken in uitvoering brengen. Brian maakte er al grapjes over, dat hij straks zijn buren gaat afluisteren, Gabi bestellen voor de buurman. die ziet de grap er nog van in. Huub slaat straks de buurman op zijn bek, verwachtend dat de beveiliging hem komt redden. en wanneer die niet komt gaat hij jankend naar zijn buren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Huub terug in de chil, in zijn vieze overhemd, en zijn zonnebril terug op zijn eihoofd. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
vreemd genoeg gaat gelijk de muziek uit. en huub is beetje te rustig voor zijn doen. toch streamlockje Jaap en Brian nergens te vinden/ |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Brian nu ook bij Amanda in de slaapkamer. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 02:29 schreef Joseba@headliner het volgende:vreemd genoeg gaat gelijk de muziek uit. en huub is beetje te rustig voor zijn doen. toch streamlockje Jaap en Brian nergens te vinden/ Waarschijnlijk een pilletje gekregen. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
CLaire gaat naar de slaapkamer en ziet Ricardo in bed, terwijl hij alleen even zou gaan plassen zij beide hebben lol. Huub kijkt weer eens heel zielig, en brian loopt te rommelen in laatje |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 02:33 schreef Joseba@headliner het volgende:CLaire gaat naar de slaapkamer en ziet Ricardo in bed, terwijl hij alleen even zou gaan plassen zij beide hebben lol. Huub kijkt weer eens heel zielig, en brian loopt te rommelen in laatje En zeggen ze nog wat, of is er geen geluid? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Huub gaat aangekleed op bed liggen,met vieze schoenen aan, Brian is aan het douchen
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 02:35 schreef Joseba@headliner het volgende:Huub gaat aangekleed op bed liggen,met vieze schoenen aan, Brian is aan het douchen Ik vind je echt stoer. Verhuizen, en dan toch nog hier verslag doen. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Maar ga nu ook slapen. Welterusten! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
wel trusten schattie. enne morgen weer een dag. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ik vraag mij af waar de heren zo aangeslagen van zijn, Hub en brian wel te verstaan. misschien verspreken zij zich morgen |
|
|
|