|
|
draakje
|
|
|
quote: Truste lieverd. En ook voor Xanne. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Huub klaagt dat er veel drank door heen is gegaan. Claire zegt dat Huub zich een beetje meer moet inleven. waarop Huub antwoord dat hij niet tegen dat gemiep kan. Claire zegt dan: ik wil gewoon niet dat je zo tegen mij doet. Huub zegt. Drink er nbog eentje, doet zijn microfoon af en draait zijn rug naar Claire toe,Claire is het hier niet mee eens en blijft doorzagen. dan zegt Claire jij kan er niet tegen dat andere wel drinken en jij niet, alleen jij hebt gelijk he Huub? nou dat wastie, morgen weer verder. trustuhhhhhhhhhhhh
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 02:53 schreef Joseba@headliner het volgende:Huub klaagt dat er veel drank door heen is gegaan. Claire zegt dat Huub zich een beetje meer moet inleven. waaro Huub antwoord dat jij niet tegen dat gemiep kan. Claire zegt dan: ik wil gewoon niet dat je zo tegen mij doet. Huub zegt. Drink er og eentje, doet zijn microfoon af en draait zijn rug naar Claire toe, Huub is een etterbak! |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Of was er een klein feestje in dgk of wat te vieren....dat hij dan wel mocht gaan drinken, dat daardoor geen beelden waren. |
|
|
|
|
Milou
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 21:58 schreef bard het volgende:een echte man die zijn vrouw door de douche ramt? uit wat voor milieu kom jij? Ja hoor Amanda is door de hele douche geramt, kijk nog eens het filmpje?! Mooi is het niet en te hard Ja, en te grof ja, maar niet door de douche geramt en alle hoeken gezien zoals zovelen kunnen overdrijven...vergeet niet te vertellen dat ze vermoord is door Brian...oh dat kan niet ze leeft nog ;) (Sacastisch bedoeld) |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 01:20 schreef ilse het volgende:ik heb ruben nicolay weggeklikt als ze hem in zwembroek gaan laten zien smelt ik weg zo;-) Ruben Nicolai???? Ben je lesbisch ofzo. Die gozer lijkt op mijn tante. En dat is een mooie vrouw. |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Daarnaast praat hij ook nog eens als een kruising tussen een kind en een foute homo. Hoe kun je? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 04:34 schreef stevi0 het volgende:[..] Ruben Nicolai???? Ben je lesbisch ofzo. Die gozer lijkt op mijn tante. En dat is een mooie vrouw. nou nee 100 procent hetero,maar ruben is gewoon een mooie jongen,dan lijkt jou tante denk ik op een jongen;-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 09:13 schreef frans-06 het volgende:ilse als je zit te kijken en zo geil bent!zo jij schrijft leg je een natte dweil onder jou voeten kun je afkoelen,kom jij toevallig uit het spijker kwartier in arnhem pats pats... |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 09:47 schreef tino het volgende:[..] weer zo een nette opmerking van frans, proficiat met je inhoudelijk commentaar op geen bewoner van de kooi. is nie wijzer tino,is zelfs dom;-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 10:07 schreef frans-06 het volgende:tino dan moet zij niet van die onzin schrijven, dan word er niet op deze manier op gereageert! prettige dag verder pats pats. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
voor frans |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
en dees van mij |
|
|
|
|
tino
|
|
|
jullie slaan de spijker op de kop |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Ik dacht het wel tino |
|
|
|
|
bard
|
|
|
hoog sammie, kijk omhoog sammie, want de wereld is zo mooi ;) |
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahaha moha die is leuk;-) |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
mohamed ali huilt,ach wat zielig nu,waar haald hij die traan vandaan? uit zijn grote teen ? of lag er toevallig een ui |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 20:14 schreef frans-06 het volgende:mohamed ali huilt,ach wat zielig nu,waar haald hij die traan vandaan? uit zijn grote teen ? of lag er toevallig een ui pats pats |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
hahahaha dit is de enige uitspraak van Claire die we vaak gebruiken pats...patsje |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
en hij klinkt nog leuk ook |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
weet je wat leuk klonk toen hij van nena een schop tegen zijn scheenbeen kreeg, dat was pas leuk en toen jankte die rat ook al, helemaal para was hij toen de huilebalk,huilend aan de telefoon je moet mij helpen nena heeft mij geschopt, waarom jankt onze kickboxer zo snel ,aandacht te kort mrs.b die jongen heeft hulp nodig doe er wat aan |
|
|
|
|
devil
|
|
|
wat geld al niet met sommige mensen doet triester dan triest kan niet |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote: bedoel je Huuberman ?? |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
lees het volgende op nowlive eu,het radio intervieuw van netty fintelman, de moeder van die rat die valt al aardig door de mand,al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald zich wel,brian je bent en blijft een leugenaar, in mijn ogen ben en blijf jij een rat,waarom is jou moeder zo bang ,wat heeft zij te vrezen terwijl zij in het complot zit het komt toch allemaal uit |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 14:55 schreef frans-06 het volgende:lees het volgende op nowlive eu,het radio intervieuw van netty fintelman, de moeder van die rat die valt al aardig door de mand,al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald zich wel,brian je bent en blijft een leugenaar, in mijn ogen ben en blijf jij een rat,waarom is jou moeder zo bang ,wat heeft zij te vrezen terwijl zij in het complot zit het komt toch allemaal uit ja ga gauw terug |
|
|
|