|
|
Headliner
|
|
|
DGK Talpa Video: Bevangen door emoties!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Hoop dat je wint VRIEND!! Serieus!! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik denk dat ze allemaal nu vol met emotie's zitten |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Het komt goed jongen |
|
|
|
|
Jolida
|
|
|
Brian, lieverd. Ik bid voor je itt Huubs gebed, bid ik dat jij mag winnen: jij verdient het, bent de meest integere dan allen daar. Ik huil met je mee, go for it! |
|
|
|
|
bard
|
|
|
/me deelt wat brillen uit |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
trapper
|
|
|
brian toppertje, ik zal altijd achter je blijven staan, ook al zou je er voor kiezen om nu de kooi te verlaten je bent voor mij de winnaar. |
|
|
|
|
mezelf
|
|
|
achtelijke mongool hij zet muziek aan anders kan ie niet janken (krokodillentranenzijn t)walgelijk |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 23:48 schreef mezelf het volgende:achtelijke mongool hij zet muziek aan anders kan ie niet janken (krokodillentranenzijn t)walgelijk patsje patsje |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 23:48 schreef mezelf het volgende:achtelijke mongool hij zet muziek aan anders kan ie niet janken (krokodillentranenzijn t)walgelijk |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Jouw smiley is echt heel leuk! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
dat is nu een echte kerel? die zijn traan uit zijn tenen vandaan moet halen of lag er een ui |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 09:17 schreef frans-06 het volgende:dat is nu een echte kerel? die zijn traan uit zijn tenen vandaan moet halen of lag er een ui Goede morgen Frans |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ik stuur hem wel papieren zakdoekjes dan hoeft hij die pegels die aan zijn neus hangen niet met zijn armen af te vegen |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
mohamed ali aan het pegelen ,waar haalt hij het vandaan |
|
|
|