|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Emotioneel afscheid
Snikkend valt Amanda Daniƫlle in de armen, waarop zuslief de Miljonair troost. Het is tijd om afscheid te nemen. De zusjes lopen samen met Brian, Jaap en Ricardo naar het bordes. "Ik vond het heel gezellig", glimlacht Daniƫlle en stapt na een knuffel van Amanda in de auto. Brian en Amanda zwaaien haar na. "Wat een poepie is het ook!", grinnikt de Antilliaan als zijn schoonzusje het terrein af gereden wordt. De familieavond is afgelopen. Tijd voor de Miljonairs om zich weer met elkaar te vermaken!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
bard
|
|
|
drank maakt meer kapot dan je lief is |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
nou bram dan moet cliertje maar snel stoppen en roken is slecht voor je longen die zullen bij cliertje wel zwart zijn |
|
|
|
|
pappaloe
|
|
|
zou iemand afentoe de berichten van nowlife voor me hier kunnen copieren of naar mij emailen ?hun hebben wel vaak laatste nieuws over bv stremlocks maar ik ben daar verbannen je mag daar niks over ene huub zeggen,maar ik zou best afentoe willen weten wat er staat daar wie kan me helpen |
|
|
|
|
djen
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 23:20 schreef pappaloe het volgende:zou iemand afentoe de berichten van nowlife voor me hier kunnen copieren of naar mij emailen ?hun hebben wel vaak laatste nieuws over bv stremlocks maar ik ben daar verbannen je mag daar niks over ene huub zeggen,maar ik zou best afentoe willen weten wat er staat daar wie kan me helpen nou dat wil je niet weten ze zorgen nog een keer daar dat er een bom ontplofd nu nemen ze aan dat amanda hun vergelijkt met hitler..aangezien dat ik de uitspraak niet raar vind ..ze zijn vergeten dat hun huub achter hitler staat ,huub vond hem geweldig met zijn ideeen ..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door djen -- |
|
|
|
|
pappaloe
|
|
|
ik heb vanavond niks gezien dus weet niet wat r gebeurd is daarom wou ik op nowlife kijken die hebben dat nieuws wel alleen beetje eenzijdig maar ja kan daar niet meer kijken lol. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
denk dat boudewijn het niet goed vind als ik kopier en plak |
|
|
|
|
pappaloe
|
|
|
dan email je me toch
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door pappaloe -- |
|
|
|
|
pappaloe
|
|
|
lock duurt overigens wel lang dit keer zal t wel redelijk heftig zijn |
|
|
|
|
djen
|
|
|
weet echt niet wat daar aan de hand is ..ik zal je t stukje mailen ..maar haal wel je mail adres zo weg dan okeej ..je weet maar nooit |
|
|
|
|
Natas27
|
|
|
wat is er toch aan de hand ?? ik heb het net allemaal gemist en mag dus ook niet op NOlive....verdorie...!! |
|
|
|
|
pappaloe
|
|
|
lol kan r niet n topic komen met alle berichten van nowlife voor alle mensen die daar verbannen zijn dat moeten er van hier alleen al veel zijn,de rest die hier post kijkt toch ook op nowlife dus waarom niet wat hulp voor alle bannelingen en maak r n apart topic van iemand knipt en plakt t wel aan elkaar. |
|
|
|
|
Natas27
|
|
|
|
|
|
djen
|
|
|
..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door djen -- |
|
|
|
|
djen
|
|
|
..
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
djen
|
|
|
ja echt niet normaal huub staat zelfs achter die vent heeft hij uitgesproken ook .en aangezien je over al mensen voor hebt spoord huub ze aan en zo is het en heb na vraag gedaan er zijn inderdaad familie leden met kinderen bedreigd door huub fans |
|
|
|
|
bard
|
|
|
bimbo praat zoals altijd, als een kip zonder kop. Ze moeten s stoppen met die vingers in elkaars reet te stoppen, en beseffen dat ze op de meeste mensen net zo'n uitwerking zullen hebben als joran van der sloot.
hoe groter de kans op veel geld, hoe groter het risico. niet janken dus als je op de blaren moet zitten
stem tegen, stem claire! |
|
|
|
|
djen
|
|
|
hoop dat iedereen t gelezen heeft kan ik t verwijderen nu , denk dat t niet de bedoeling zo is maar ach we waren beetje nieuwsgierig hahaha hun doen t ook dus wij ook |
|
|
|
|
djen
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 23:52 schreef bard het volgende:bimbo praat zoals altijd, als een kip zonder kop. Ze moeten s stoppen met die vingers in elkaars reet te stoppen, en beseffen dat ze op de meeste mensen net zo'n uitwerking zullen hebben als joran van der sloot. hoe groter de kans op veel geld, hoe groter het risico. niet janken dus als je op de blaren moet zitten stem tegen, stem claire! daaag bard never nooit niet die moet maar terug op haar tilburgs matrasje gaan ligge |
|
|
|
|
bard
|
|
|
simpel rekensommetje, de helft van de streamers is voor huub, de andere helft voor dat andere stel en dan blijft de grootste meerderheid (namelijk de niet-streamers) over voor claire ;)
Stem tegen DGK, stem Claire! |
|
|
|
|
Natas27
|
|
|
Op maandag 12 mei 2008 - 23:52 schreef bard het volgende: bimbo praat zoals altijd, als een kip zonder kop. Ze moeten s stoppen met die vingers in elkaars reet te stoppen, en beseffen dat ze op de meeste mensen net zo'n uitwerking zullen hebben als joran van der sloot.
hoe groter de kans op veel geld, hoe groter het risico. niet janken dus als je op de blaren moet zitten
stem tegen, stem claire!
Ben je wel helemaal lekker in je bolletje Bard? ga zelf lekker je smsjes verspillen aan clairiemero dan krijgt ze misschien wel 5% dit keer.....WHAHAHAHAHA |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 23:56 schreef bard het volgende:simpel rekensommetje, de helft van de streamers is voor huub, de andere helft voor dat andere stel en dan blijft de grootste meerderheid (namelijk de niet-streamers) over voor claire ;) Stem tegen DGK, stem Claire! Natuurlijk stemmen wij tegen Claire, wij zijn voor Fries. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 23:58 schreef Natas27 het volgende:Op maandag 12 mei 2008 - 23:52 schreef bard het volgende: bimbo praat zoals altijd, als een kip zonder kop. Ze moeten s stoppen met die vingers in elkaars reet te stoppen, en beseffen dat ze op de meeste mensen net zo'n uitwerking zullen hebben als joran van der sloot. hoe groter de kans op veel geld, hoe groter het risico. niet janken dus als je op de blaren moet zitten stem tegen, stem claire! Ben je wel helemaal lekker in je bolletje Bard? ga zelf lekker je smsjes verspillen aan clairiemero dan krijgt ze misschien wel 5% dit keer.....WHAHAHAHAHA Ik denk dat Bard verliefd is ... |
|
|
|
|
pappaloe
|
|
|
ty djen zo snap ik wet t n beetje kan me wel voorstelling maken van t gebeuren. ja huub zegt rare dingen dat klopt wel maar of hij zulke slechte fans heeft waag ik te betwijfelen, een enkele geflipte daargelaten dan,als je naar de families kijkt dan zou je zeggen dat dat alleen huub en claire alleen een beetje fatsoenlijke achterban heeft met werkende family leden(dus geen dealende en privehuis enz)en fans identificeren zich toch vaak met de persoon en family dus lijkt mij dat de meeste huub fans toch ook redelijk fatsoenlijke zouden zijn. als je dan kijkt naar de achtergronden van die andere 2 en hun vrienden en family die zowat allemaal een drugs verleden hebben ook de gastspelers en trainers van brian hebben allemaal wel iets crimineels gedaan je ken ze allemaal googelen is algemeen bekend,dan zou je bij hun ook de slechtere fans verwachten en bedreigingen ook eerder uit die hoek verwachten kijk maar naar bv natasia. wat me wel al maanden opvalt is dat als je de streams kijkt en je ziet buub en claire en jaap dat ze gewoon meestal lol hebben of gewoon lezen ofzo,maar als je dan brian en amanda aanzet hebben ze het echt de hele tyd over huub en t lijkt r inderdaad op dat ze echt helemaal geobsedeerd zijn door huub. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 00:01 schreef pappaloe het volgende:ty djen zo snap ik wet t n beetje kan me wel voorstelling maken van t gebeuren. ja huub zegt rare dingen dat klopt wel maar of hij zulke slechte fans heeft waag ik te betwijfelen, een enkele geflipte daargelaten dan,als je naar de families kijkt dan zou je zeggen dat dat alleen huub en claire alleen een beetje fatsoenlijke achterban heeft met werkende family leden(dus geen dealende en privehuis enz)en fans identificeren zich toch vaak met de persoon en family dus lijkt mij dat de meeste huub fans toch ook redelijk fatsoenlijke zouden zijn. als je dan kijkt naar de achtergronden van die andere 2 en hun vrienden en family die zowat allemaal een drugs verleden hebben ook de gastspelers en trainers van brian hebben allemaal wel iets crimineels gedaan je ken ze allemaal googelen is algemeen bekend,dan zou je bij hun ook de slechtere fans verwachten en bedreigingen ook eerder uit die hoek verwachten kijk maar naar bv natasia. wat me wel al maanden opvalt is dat als je de streams kijkt en je ziet buub en claire en jaap dat ze gewoon meestal lol hebben of gewoon lezen ofzo,maar als je dan brian en amanda aanzet hebben ze het echt de hele tyd over huub en t lijkt r inderdaad op dat ze echt helemaal geobsedeerd zijn door huub. Volgens mij zit jij op het verkeerde forum. |
|
|
|
|
bard
|
|
|
wat zou het ergste zijn dat japio, huubje en dat stel zou kunnen overkomen in dgk? hehehe
Stem Claire! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Miljonairs gedropt in de buurt van Nijmegen. dat word dus racen lui ik ga dr vandoor, ik probeer jullie opde hoogte te houden> |
|
|
|
|
bard
|
|
|
quote: dat over die families dacht ik ook al |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Miljonairs thuis gedropt...tis klaar! :P |
|
|
|
|
pappaloe
|
|
|
quote: wat is jou probleem nou helemaal als je gewoon objectief kijkt is het toch gewoon zo ze geven zelfs zelf toe dat ze in de gevangenis hebben gezeten voor drugssmokkel en dealen en amanda dr family heeft belangen in n prive huis in den haag dus wat klopt r nou niet,objectief kijken wil niet zeggen dat iemand voor die kikker is want die wil ik graag s tegenkomen als er al iemand moet winnen dan van ellende jaap maar want van mij mogen ze ze alle 5 naar huis |
|
|
|
|
bard
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
heb jij mij niet eens gemist? zo'n 3 uur??? tsssss
Tis of ik of Claire! :P |
|
|
|
|
pappaloe
|
|
|
en over nowlife kunnen we wel klagen maar hun hebben daar nu waarschijnlijk meer nieuws over die dropping dan wij hier alleen ik ben anti huub dus daar verbannen en hier is weinig nieuws |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 00:08 schreef pappaloe het volgende:[..] wat is jou probleem nou helemaal als je gewoon objectief kijkt is het toch gewoon zo ze geven zelfs zelf toe dat ze in de gevangenis hebben gezeten voor drugssmokkel en dealen en amanda dr family heeft belangen in n prive huis in den haag dus wat klopt r nou niet,objectief kijken wil niet zeggen dat iemand voor die kikker is want die wil ik graag s tegenkomen als er al iemand moet winnen dan van ellende jaap maar want van mij mogen ze ze alle 5 naar huis Ik heb geen probleem hoor! Jij wel volgens mij. Jij kijkt ontzettend bevooroordeeld en burgerlijk. Zjn kinderen verantwoordelijk voor hetgeen hun ouders doen? Maakt het runnen van een bordeel je een slecht mens? |
|
|
|
|
bard
|
|
|
nou, ik was zelf ook even afgeleid door m'n vriendin. Je weet hoe vrouwen zijn als ze uitgerust hebben he ;)
Triootje, anne??? :P |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
pappaloe...ik kan wel lezen op NL ondanks de ban maar ook daar hebben ze niks over een dropping hoor |
|
|
|
|
pappaloe
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 00:10 schreef draakje het volgende:[..] Ik heb geen probleem hoor! Jij wel volgens mij. Jij kijkt ontzettend bevooroordeeld en burgerlijk. Zjn kinderen verantwoordelijk voor hetgeen hun ouders doen? Maakt het runnen van een bordeel je een slecht mens? van het dealen en smokkelen van drugs worden mijn kinderen niet beter draakje mischien de jouwe wel |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Ieuwwwwww
(nou dat antwoord lijkt me duidelijk he;)) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 00:12 schreef pappaloe het volgende:[..] van het dealen en smokkelen van drugs worden mijn kinderen niet beter draakje mischien de jouwe wel Heb geen kinderen ... |
|
|
|
|
bard
|
|
|
|
|
|
pappaloe
|
|
|
ow en draakje ik zou meer passen in de achterban van brian dan in in die van die kikker en dat burgelijke valt ook wel mee ik ben zelf een ex bajesklant,dat was trouwens niet voor drugs maar omdat ik life nogal rot reageer op types als jij met een vooringenomen mening zeg maar t soort kip zonder kop |
|
|
|
|
pappaloe
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
pappaloe...niet doen, hou het een beetje gezellig |
|
|
|
|
pappaloe
|
|
|
quote: beetje googlen zo gevonden ik woon r redelijk in de buurt dus heb wel s bekende gezichtjes gezien toen zat er alleen nog nog niemand in n kooi |
|
|
|
|
bard
|
|
|
|
|
|
pappaloe
|
|
|
ja is klaar anne,tis alleen als je iets zegt dan ben je meteen voor iemand das n beetje vaag toch |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
wat klinkt spannend bard? Dat zingen van jou? |
|
|
|