|
|
Anne
|
|
|
als je dat zo voelt, laat je dan niet opnaaien, laat het langs je heen glijden...jij mag zijn voor wie jij wilt zijn... |
|
|
|
|
bard
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 00:17 schreef pappaloe het volgende:[..] beetje googlen zo gevonden ik woon r redelijk in de buurt dus heb wel s bekende gezichtjes gezien toen zat er alleen nog nog niemand in n kooi hmm, ff denken hoor. wie zou ik me daar nou bij voor kunnen stellen, hmmmmmmmmmmmm, das een moeilijke hoor....... ;) |
|
|
|
|
bard
|
|
|
nee, voor t zingen ben ik al vertrokken ;)
dat ieuw van je bedoelde ik, hou wel van beetje moeten 'overtuigen' van de juiste weg ;) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 23:53 schreef djen het volgende:hoop dat iedereen t gelezen heeft kan ik t verwijderen nu , denk dat t niet de bedoeling zo is maar ach we waren beetje nieuwsgierig hahaha hun doen t ook dus wij ook je mag kopieeren en plakken als je maar de bron vermeld. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
whahahahahahahaha voor het zingen al vertrokken
enne...nee dat is voor mij niet de juiste weg ;-) |
|
|
|
|
pappaloe
|
|
|
berichten van nowlife staan toch al op headliner alleen niet allemaal dus degene die r niet op staan kunnen toch geknipt en plakt,dat maakt veel lui die daar niet meer kunnen lezen ook blij |
|
|
|