|
|
bard
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
bard
|
|
|
nu gedeelde eerste plaats, maar toch ;) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: ´k Heb het even rechtgezet. |
|
|
|
|
bard
|
|
|
doe eens niet als de rest, maar stem Claire! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik ben niet voor claire,ik ben voor het tegengestelde! |
|
|
|
|
bard
|
|
|
thnx draakje, nu staan ze allemaal gelijk
maar huub 0 stemmen? nowlife nog niet door dat er een poll is zeker |
|
|
|
|
bard
|
|
|
tegengestelde van clair is? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
zeg vriend! ik ga naar mijn nest...zit je al op je fiets? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 01:26 schreef bard het volgende:thnx draakje, nu staan ze allemaal gelijk maar huub 0 stemmen? nowlife nog niet door dat er een poll is zeker Ga het ze ff melden. |
|
|
|
|
bard
|
|
|
ik vermoed manipulatie, die brain staat op 1 |
|
|
|
|
bard
|
|
|
nee, schat, ik ga toch nu niet meer de rimboe in
heb jij al gestemd op claire, anne? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
tuurlijk niet...tis mijn grootste concurrente! ik stemmen op Claire, jij ermee weglopen
maar ik ga wel echt naar mijn nestje...weltrusten, bis morgen kusje! |
|
|
|
|
bard
|
|
|
lol, kusje mee anne, tot morgen |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
tg3
|
|
|
leuk geprobeerd bard.....geinig 1 fanatieke clairefan ...kom op je kan t ! welterusten |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 01:38 schreef tg3 het volgende:leuk geprobeerd bard.....geinig 1 fanatieke clairefan ...kom op je kan t ! welterusten Ga je slapen? |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Haal die link maar snel weg voor de stront vliegen weer komen en ik ga met mijn spuitbusen naar bed dus kan niet helpen hahaha |
|
|
|
|
bard
|
|
|
bedankt tg3, slaap lekker |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote: wil wel blijven draakje ....maar heb de villa uitbundig bestudeerd ...probeerde zoek de verschillen te spelen ...maar dat lukt me ook niet ....heb jij nog een idee wat we met de streams kunnen? |
|
|
|
|
bard
|
|
|
ik krijg de rillingen van die meid, ilse |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 01:43 schreef tg3 het volgende:[..] wil wel blijven draakje ....maar heb de villa uitbundig bestudeerd ...probeerde zoek de verschillen te spelen ...maar dat lukt me ook niet ....heb jij nog een idee wat we met de streams kunnen? Tja, ik heb geen streams. Maar er was toch af en toe wel wat leven buiten? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Tja, daar ben je een bard voor ... |
|
|
|
|
bard
|
|
|
Stem tegen de gouden kooi, stem voor claire! |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
ja draakje zie constant figuren naar binnen en buiten lopen ...lijkt wel een feesie ..het lijkt erop alsof ze iets voorbereiden |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Liever poezie dan vleselijke lusten ... |
|
|
|
|
bard
|
|
|
claire nog steeds op tweede plek
huub op 0% |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 01:47 schreef tg3 het volgende:ja draakje zie constant figuren naar binnen en buiten lopen ...lijkt wel een feesie ..het lijkt erop alsof ze iets voorbereiden Nou ja, hartstikke spannend dus! En aangezien jij de enige streamer bent ... |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote: vindt het wel sneu voor je hoor bard ...dat je niemand mee krijg ...of is het wel gelukt ...is er al iemand gezwicht voor je keigoeie propoganda ...op hoeveel staat de teller clairefans ? :p |
|
|
|
|
bard
|
|
|
nog steeds op de tweede plek, tg3
het tij keert zich ;) |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 01:48 schreef draakje het volgende:[..] Nou ja, hartstikke spannend dus! En aangezien jij de enige streamer bent ... het is me toch wat ...kan van de hitte ook niet echt de slaap vatten ..dus je moet toch wat ...oki nu zetten ze cameras buiten ...tadum tadum de puzzelstukjes beginnen in elkaar te vallen |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 01:52 schreef tg3 het volgende:[..] het is me toch wat ...kan van de hitte ook niet echt de slaap vatten ..dus je moet toch wat ...oki nu zetten ze cameras buiten ...tadum tadum de puzzelstukjes beginnen in elkaar te vallen Ik hang aan je lippen. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote: yeahh licht aan het einde van de tunnel ...misschien kan je nog voor een hele ommekeer zorgen hihi.....nou dat zou pas shocking reality tv zijn ..claire winaar dgk |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
draaaakje de streams zijn terug en ricardo is weer zo dronken als een malaria ...claire stopt zich vol met iets ..en amanda ligt er uitgeput bij |
|
|
|
|
bard
|
|
|
jaaaaaaaaaaaa, je snapt het helemaal, tg3 ;)
en zo zullen nog velen volgen, mobiliseer iedereen die je kent om een statement te maken van het nederlandse volk tegen zulk moreel verval.
Stem tegen DGK, stem claire! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 01:57 schreef tg3 het volgende:draaaakje de streams zijn terug en ricardo is weer zo dronken als een malaria ...claire stopt zich vol met iets ..en amanda ligt er uitgeput bij Die Vreetzak, blijft maar vreten....krijgt nog een varkenskop als zijn broer Bram. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Dat ziet er gelikt uit, Boudewijn. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Bouw De Wijn....is wel klein...maar VET gedaan!! |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote: boudewijnnnnnnnn......hoe stoer is dat ....topppie heb je dat net in elkaar geflatst ...wat moeten we ook zonder jou he |
|
|
|
|
bard
|
|
|
das grappig, kan ik nu ineens de streams zien? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ik heb nog iets Bowdewijn....zou je die kleur licht blauw kunnen veranderen voor een ander kleur? En ook de achtergrond, donkere kleur (of andere kleur) met witte letters bijv. Beetje sfeer in...snap je wat ik bedoel? |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote: ilse....die link aanklikken...en de huidige verwijderen. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
de romanticus hoor pffffff... |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
kijk helemaal boven zwarte balk ...zie je mini streams |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: bovenaan staan die kleine camera'tjes die je ook op de tien site hebt. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
wat is het een gezellige boel hier ...kan niemand slapen van de warmte ? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja dat heb ik gezien maar dat ken je toch niet zien...yhahaha moet je wel verdomd goeie ogen hebben..en het geluid dan? solly;-( |
|
|
|