|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 02:02 schreef Dragon@DeadLine het volgende:Ik heb nog iets Bowdewijn....zou je die kleur licht blauw kunnen veranderen voor een ander kleur? En ook de achtergrond, donkere kleur (of andere kleur) met witte letters bijv. Beetje sfeer in...snap je wat ik bedoel? ik ben heel slecht in kleuren... heb je photoshop ofzo dat je een screenshot kan maken en kleuren aanpassen zoals jij het mooi vindt? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja jawel tg3 moet eigenlijk ook slapen;-) |
|
|
|
|
bard
|
|
|
erg leuk, Boudewijn. Weet je trouwens dat deze site niet goed werkt met firefox? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik niet. Mijn slaapkamer is onder het platte dak en het is daar een graadje of 35. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 02:06 schreef bard het volgende:erg leuk, Boudewijn. Weet je trouwens dat deze site niet goed werkt met firefox? wat gaat er fout? |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
misschien als de achtergrond niet zwart is zie je het beter?? want er zit al behoorlijk veel zwart op de streams zelf |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 02:07 schreef draakje het volgende:[..] Ik niet. Mijn slaapkamer is onder het platte dak en het is daar een graadje of 35. oei ne dat is niet fijn. |
|
|
|
|
bard
|
|
|
het inloggen en kunnen reageren op het forum werkt niet goed onder mozilla. Als ik dan overschakel naar de render-engine van IE, dan pas kan ik inloggen en reageren (of IE gebruiken, maar dat is niet mijn standaard browser) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
haha boudewijn maar je hebt wel je best gedaan;-) |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 02:05 schreef Boudewijn het volgende:[..] ik ben heel slecht in kleuren... heb je photoshop ofzo dat je een screenshot kan maken en kleuren aanpassen zoals jij het mooi vindt? Nee, die heb ik niet :-( Kan er ook niet mee omgaan, heb het nog nooit ermee gewerkt. Maar, de linker rij, waar onze namen staan, die is licht blauw, misschien kan je die donker blauw maken ofzo met witte letters. En de achtergrond van onze teksten is wit, misschien kan je die zwart maken ofzo, met geel of rode letters. Ik zeg maar wat hoor.... |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahaha ja hoor de darkroom??? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 02:09 schreef bard het volgende:het inloggen en kunnen reageren op het forum werkt niet goed onder mozilla. Als ik dan overschakel naar de render-engine van IE, dan pas kan ik inloggen en reageren (of IE gebruiken, maar dat is niet mijn standaard browser) ik zit nu even onder firefox 2.0.0.6 te reageren. welke versie heb jij en hoe switch je van render-engine in firefox? (ik heb hem standaard staan, nog nooit aangepast) |
|
|
|
|
bard
|
|
|
ff 2.0.0.14, dat switchen is een plug-in van firefox, zodat je zowel IE als ff in 1 browser hebt
met Vista
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door bard -- |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Bouwdewijn...er is nu wel 1 nadeel. Als ik in een topic zit waar mensen berichtjes plaatsen en op refresh klik, dan gaat het naar de hoofdmenu, waar alle topics opstaan. Terwijl daarvoor alleen het pagina refreshed wordt. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 02:16 schreef Dragon@DeadLine het volgende:Bouwdewijn...er is nu wel 1 nadeel. Als ik in een topic zit waar mensen berichtjes plaatsen en op refresh klik, dan gaat het naar de hoofdmenu, waar alle topics opstaan. Terwijl daarvoor alleen het pagina refreshed wordt. ja ben aan het kijken of ik dat mooi kan oplossen... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 02:15 schreef bard het volgende:ff 2.0.0.14, dat switchen is een plug-in van firefox, zodat je zowel IE als ff in 1 browser hebt met Vista hoe heet die plug-in?
en wat doet hij niet goed (of doet hij het helemaal niet)?
mijn versie hier doet het zonder problemen, kan uitloggen, inloggen en posten etc. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: ik ben nog niet klaar ;)
blijf je nog even wakker? |
|
|
|
|
bard
|
|
|
de plugin heet, IE tab, boudewijn
maar dit forum van headliner werkt niet standaard onder firefox, terwijl ik voor de rest wel overal met firefox in kom (bv in nowlife). met behulp van IE-tab kan ik met firefox wel inloggen op dit forum en reageren. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Huub komt binnen, meteen geluid uit en Claire zegt: "Ben je klaar?" Huub: "shhhhhhh" |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja en duss geheimpjes voor ons. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Volgens mij is er wat met hem. Ziet hij de bui al hangen ofzo? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 02:28 schreef Boudewijn het volgende:Huub komt binnen, meteen geluid uit en Claire zegt: "Ben je klaar?" Huub: "shhhhhhh" Houd de niet-streamers alsjeblieft op de hoogte. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 02:27 schreef bard het volgende:de plugin heet, IE tab, boudewijn maar dit forum van headliner werkt niet standaard onder firefox, terwijl ik voor de rest wel overal met firefox in kom (bv in nowlife). met behulp van IE-tab kan ik met firefox wel inloggen op dit forum en reageren. maar is de layout niet goed of werkt het inloggen en posten niet? ik weet niet precies waar ik naar moet kijken.
ik heb nu 2.0.0.14 geinstalleerd maar bij mij lijkt alles te werken, ik zal de IE-tab ook eens installeren |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
in de gaten houden nu,misschien gooit hij de komende dagen iets naar buiten wat ze nit mogen zeggen. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
draakje heb net van een bron hihih vernomen dat huub om 2.10 in smoking naar binnen kwam hij heeft zich snel omgekleed maar de reden is alsnog niet bekend ....tot hier the update
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door tg3 -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: amanda ligt in bed, brian is aan het uitkleden om ook te gaan slapen, Huub zit stilletjes op de bank diep te peinzen over iets en Claire is heel lacherig haar laatste peuk aan het oproken want ze moeten naar bed (volgens de plasma)
Het lijkt erop dat Huub/Brian en misschien Jaap iets hebben moeten doen voor de camera's die in de tuin werden opgezet. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 02:34 schreef Boudewijn het volgende:[..] amanda ligt in bed, brian is aan het uitkleden om ook te gaan slapen, Huub zit stilletjes op de bank diep te peinzen over iets en Claire is heel lacherig haar laatste peuk aan het oproken want ze moeten naar bed (volgens de plasma) Het lijkt erop dat Huub/Brian en misschien Jaap iets hebben moeten doen voor de camera's die in de tuin werden opgezet. Ja, iemand had het al over een reclamefilmpje. Bedankt, in elk geval. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
denk dat er nu niks meer te zien valt ... behalve een paar dekens op en neer weer .... dus ik log out ...tot morgen slaap lekker |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: dan was het wel een erg deprimerend reclame filmpje... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 02:39 schreef tg3 het volgende:denk dat er nu niks meer te zien valt ... behalve een paar dekens op en neer weer .... dus ik log out ...tot morgen slaap lekker Truste, tot morgen! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik weet het niet. Verklaar je nader als je wilt. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote: sweet dreams doegggg |
|
|
|
|
bard
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 02:32 schreef Boudewijn het volgende:[..] maar is de layout niet goed of werkt het inloggen en posten niet? ik weet niet precies waar ik naar moet kijken. ik heb nu 2.0.0.14 geinstalleerd maar bij mij lijkt alles te werken, ik zal de IE-tab ook eens installeren ik kan niet inloggen om te reageren. Ik krijg wel het inlogscherm, en als ik mijn gegevens invul, kom ik ook wel op een volgend scherm, alleen kan ik nog steeds niet reageren, want dan moet ik weer inloggen.
zodra ik op de IE tab gebruik, lukt het me wel ( en natuurlijk ook onder IE zelf) |
|
|
|
|
bard
|
|
|
net nog even weer geprobeerd, en weer hetzelfde verhaal met firefox
zodra ik probeer in te loggen, krijg in ineens de pagina op http://forum.headliner.nl, maar nog steeds niet ingelogd |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Huub is het janken nabij dus hij zit ergens mee en ligt nu met z'n hoofd op Claires buik voor zich uit te staren. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 02:48 schreef Boudewijn het volgende:[..] Huub is het janken nabij dus hij zit ergens mee en ligt nu met z'n hoofd op Claires buik voor zich uit te staren. Geen geluid? Misschien heeft hij gehoord dat zijn fans het voor hem verpest hebben. Ik zie RTL er namelijk best voor aan dat ze de stekker eruit trekken. Onder zulke omstandigheden (lees:Lowlive) kun je toch geen programma meer maken? |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Tis net niet te verstaan wat hij tegen Claire vertelde. Hoorde wel Jaap's naam vallen. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 02:52 schreef Dragon@DeadLine het volgende:Tis net niet te verstaan wat hij tegen Claire vertelde. Hoorde wel Jaap's naam vallen. Ooow, misschien heeft Jaap dan wel definitief gekozen. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ik denk wel, dat Jaap voor Brain gaat kiezen.
Denk ook, dat Kikker en Barbie zomeet ruzie hebben....volg hun. |
|
|
|
|
bard
|
|
|
barbie is die met die pruik? ik hoop ook dat die 'heren' zo snel mogelijk eruit liggen. Dan is de keus erna voor weldenkend nederland snel gemaakt ;) |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Maar helaas...er gaat maar 1 eruit. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Nog wat meegekregen mensen???? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
iedereen ligt te slapen, het gesprek tussen Huub en Claire was onderstaanbaar, ik hoorde alleen Huub een keer zeggen "zulk soort mensen" |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
whuhaha...hoorde net wel huub zeggen van..."Jezus wat ben jij blablabla...." en toen keerde hij zijn rug om. En Claire keek hem aan en met haar ogen van...."nah waar slaat dat nou weer op". |
|
|
|
|
bard
|
|
|
na 2 dagen poll, Claire nog steeds op een gedeelde tweede plek. Kom allemaal stemmen tegen DGK, stem Claire! |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 10:18 schreef bard het volgende:na 2 dagen poll, Claire nog steeds op een gedeelde tweede plek. Kom allemaal stemmen tegen DGK, stem Claire! Ik moet zeggen, ik heb waardering voor je vasthoudendheid, maar nee nooit dus... |
|
|
|
|
bard
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 10:19 schreef seya@headliner het volgende:[..] Ik moet zeggen, ik heb waardering voor je vasthoudendheid, maar nee nooit dus... niet stemmen is ook een gemiste kans om je mening over de aso-show te geven. Pak ze allemaal terug en stem op claire! |
|
|
|
|
bard
|
|
|
laatste tussenstand, claire nu op derde plaats!
Word wakker allemaal, stem tegen de aso-show, stem Claire! |
|
|
|
|
bard
|
|
|
nu nog op een mooie stabiele derde plek, alles kan nog veranderen |
|
|