|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ik heb ze gezien en uitgeprobeerd. Ik vind de "halve grootte(frame)" de beste passend. Echt TOP BDW! En nog kleurtjes uitgeprobeerd? ;) |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ow dat vind ik reuze prettig, dan kan ik gewoon vanuit headliner de streams opzetten. Ik heb altijd optie 4, dus die vind ik het prettigst. Ik hoop dat ik op deze, wel alle vier op screenprints krijg. Je doet het goed Boudewijn! Ben het wel eens wat kleurtjes betreft, en misschien één in het oog springende in de blokjes, voor het discussietopic wat loopt en wat popi is op dat moment? Maar hou me ten goede, ik ben wel blij met het lichtblauw, dat moet echt niet weg, want dat maakt het zo vriendelijk hier. Fijne dag vandaag Boudewijn en ik vind je een kanjer, je werkt reuzehard, dat zien sommigen niet, maar ik wel.. |
|
|
|
|
bloempje66
|
|
|
hallo, hoe kan ik de mini-camera's dan zien?? |
|
|
|
|
belle
|
|
|
|
|
|
bloempje66
|
|
|
tja, daar kan ik wat mee.... |
|
|
|
|
dicky
|
|
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ow die halve grootte is ook wijs hoor! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
moesie
|
|
|
ziet er goed uit boudewijn TOPPIE |
|
|
|
|
djen
|
|
|
toppie geweldig weer we gaan om 16.00 naar de bewoners die hun persconferentie aangaan |
|
|
|
|
djen
|
|
|
wat is die huub sjaggie zeg gadverdamme wat zou er met huubje zijn ??? haahaa zou clairtje terug naar haar matras gaan in tilburg |
|
|
|
|
djen
|
|
|
o jee clair mag ..ow ze heeft veel gewonnen ben getrouwd met huub die hier naast me zit haaahaaa |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
wat leuk dat we nu alles in een bij kunnen houden hartelijk bedankt zeg tof |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
huub ikke was weer aan het woord alles is weer van hem hij mocht blij zijn dat hij bij zijn ma nog een slaap plekje had tot nu toe heeft hij nog niets dan n zogenaamde vrouw die hij dadelijk kan onderhouden |
|
|
|
|
yoop
|
|
|
heh verdorie, ik deel met mijn buuv de streams, en die is werken, en haar deur is dicht, als niet betaalde zie ik niks. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Elske