|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: De laatste keer
Vooralsnog liggen alle vijf Miljonairs te slapen, maar voor één van hen zal het de laatste dag zijn in De Gouden Kooi. De laatste keer slapen in een kingsize bed, de laatste keer door Palma wakker gemaakt worden en voor de allerlaatste keer met vijf Miljonairs in de Villa! Wie o wie zal vandaag afscheid moeten nemen van De Gouden Kooi?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
dicky
|
|
|
Vandaag al? Was toch 15 mei? |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Ze hebben gisteravond gestemd en vandaag komt de uitslag. 15 Mei zal het startschot worden gegeven voor de sms aktie van de kijkers en krijgen de bewoners kans zichzelf te promoten. Of wij vandaag via de streams de uitslag zien, is de vraag, maar we zien het toch snel genoeg. Het komt omdat alles vantevoren mooi opgenomen moet worden voor tv. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Tien heeft het overigens alweer weggehaald, foutje bedankt, dit mochten we eigenlijk niet weten...
Grappige is dus, als er iemand wegmoet, dan denken wij dat diegene steeds achter zit. Of ze laten hem/haar erin tot Donderdagvond??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Tien VV is volledig de weg kwijt, ze blijven de berichtjes veranderen. |
|
|
|
|
belle
|
|
|
dus er gaat vandaag iemand weg? |
|
|
|
|
belle
|
|
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
tijdens de Streamlock gisteravond hebben ze moeten stemmen waarschijnlijk. Vandaag zal er de uitslag zijn en hoe ze dat gaan aanpakken? Verrassing... |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Kan je nagaanéén oplichters bende. Toen de halve/hele finale bekend werd gemaakt zeiden ze (achter) dat ze op 15 mei een uur de tijd hadden om te stemmen, daar zouden wij toch getuige van zijn? Ze veranderen van dag tot dag. En waarom kreeg Huub dan gisteren een box-les? Hij en Brian blijven dus, dat is al een uitgemaakte zaak. VREEMD, VREEMD. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 10:24 schreef lisbeth het volgende:Kan je nagaanéén oplichters bende. Toen de halve/hele finale bekend werd gemaakt zeiden ze (achter) dat ze op 15 mei een uur de tijd hadden om te stemmen, daar zouden wij toch getuige van zijn? Ze veranderen van dag tot dag. En waarom kreeg Huub dan gisteren een box-les? Hij en Brian blijven dus, dat is al een uitgemaakte zaak. VREEMD, VREEMD. Ja ik denk dat Claire het veld moet ruimen. Ze maakt ook geen televisie, dat is duidelijk en steeds duidelijker. Ik zou maar flink streamen vandaag. |
|
|
|
|
bard
|
|
|
hahahahahahahahahaha
Claire gaat winnen! Reken maar uit. De meeste nederlanders moeten niks hebben van dgk, dus als ze stemmen, stemmen die op claire ;)
stem tegen de aso-mentaliteit, stem claire! |
|
|
|
|
pappaloe
|
|
|
wat mij wel opviel was dat vanacht rond 2en claire er erg vrolijk uitzag,en dat amanda wat veloren op de lag,later kwamen bij t slapen gaan brian en huub nog ff door beeld gelopen maar jaap niet gezien,maar waarom zal die claire zo vrolijk plaatjes aan het draaien zijn geweest vannacht |
|
|
|
|
bard
|
|
|
ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit ;)
stem tegen de aso-show, stem Claire! |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 10:38 schreef pappaloe het volgende:wat mij wel opviel was dat vanacht rond 2en claire er erg vrolijk uitzag,en dat amanda wat veloren op de lag,later kwamen bij t slapen gaan brian en huub nog ff door beeld gelopen maar jaap niet gezien,maar waarom zal die claire zo vrolijk plaatjes aan het draaien zijn geweest vannacht Misschien omdat ze naar huis mag! |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Mogen wij nu ook al stemmen. Stem : Jaap, Amanda of Brian naar 5656. |
|
|
|
|
mistyyyy
|
|
|
Hallo,
Volgens mij heb ik wat gemist. Ik dacht dat er pas de 15de iemand uit ging.... Kan iemand mij vertellen waarom dat verschoven is en of er vandaag echt iemand uitgaat? Alvast bedankt! |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Stemmen vanaf donderdag 15 mei. Waarschijnlijk hebben de bewoners gisteravond tijdens de streamlock moeten stemmen op elkaar en gaat er vandaag iemand naar huis of krijgt in ieder geval die uitslag. Vanwege televisieopnamen zullen ze het toch eerder hebben opgenomen en krijgen we die beelden donderdagavond om 21.30 uur op RTL 5 te zien. De uitzending wordt gepresenteerd door anti-Huubiste Bridget Maasland, de overgebleven miljonairs mogen zich dan promoten... |
|
|
|
|
pappaloe
|
|
|
tv en streams lopen teveel uiteen dus moet de regie de laatste dagen flink gaan lopen klooien het moet wel zo op tv komen dat wij er niks van weten,dat word niet makkelijk
en seya denk niet dat ze zo vrolijk was omdat ze naar huis gaat.wij weten gewoon weer s niet wat ze daar doen. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 10:54 schreef pappaloe het volgende:tv en streams lopen teveel uiteen dus moet de regie de laatste dagen flink gaan lopen klooien het moet wel zo op tv komen dat wij er niks van weten,dat word niet makkelijk en seya denk niet dat ze zo vrolijk was omdat ze naar huis gaat.wij weten gewoon weer s niet wat ze daar doen. Klopt hoor, ik denk niet eens dat ze al weten hoe de uitslag is. We zullen vandaag wel een aantal streamlocks krijgen. Hoe ze dat allemaal gaan inkleden? Geen idee... |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Dat is dan weer lekker vriendelijk. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
volgens mij kan dat niet want dan zal Bridget Maasland vandaag moeten komen om de halve finale te presenteren en dat het dus opgenomen word, maar volgens mij zou de halve en hele finale live zijn. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 11:11 schreef moha het volgende:volgens mij kan dat niet want dan zal Bridget Maasland vandaag moeten komen om de halve finale te presenteren en dat het dus opgenomen word, maar volgens mij zou de halve en hele finale live zijn. Tja...?!? |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 11:11 schreef moha het volgende:volgens mij kan dat niet want dan zal Bridget Maasland vandaag moeten komen om de halve finale te presenteren en dat het dus opgenomen word, maar volgens mij zou de halve en hele finale live zijn. Tja........... |
|
|
|
|
mistyyyy
|
|
|
Oke bedankt voor de info! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
jaahaa daar worden jullie stil van he |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
sonia (Vandaag om 11:11:34) Reageren
Lid (Offline) Posts: 1070
het "live"programma van aanstaande donderdag is al gisteren avond opgenoomen ???
kelderman (Vandaag om 11:19:35) Reageren
Lid (Offline) Posts: 1268
ik nu overal wat achter gaat zoeken,huub zijn kleren niet naar de stomerij,omdat hij dat gelijk mee wil nemen miss, sorry hoor maar hiet word ik paranoide van dus.
Warrie17 (Vandaag om 11:29:15) Reageren
Nowlive Vip (Online) Posts: 1766
Als ik naar Huub kijk, denk ik dat claire of Jaap weggaat.
Kan haast niet anders.
Tja als het al bekend is wie er weg moet dan zullen we het vandaag heus wel ergens opvangen of aan een houding zien van iemand. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Heel stil....verpletterend stil |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 11:43 schreef moha het volgende:sonia (Vandaag om 11:11:34) Reageren Lid (Offline) Posts: 1070 het "live"programma van aanstaande donderdag is al gisteren avond opgenoomen ??? kelderman (Vandaag om 11:19:35) Reageren Lid (Offline) Posts: 1268 ik nu overal wat achter gaat zoeken,huub zijn kleren niet naar de stomerij,omdat hij dat gelijk mee wil nemen miss, sorry hoor maar hiet word ik paranoide van dus. Warrie17 (Vandaag om 11:29:15) Reageren Nowlive Vip (Online) Posts: 1766 Als ik naar Huub kijk, denk ik dat claire of Jaap weggaat. Kan haast niet anders. Tja als het al bekend is wie er weg moet dan zullen we het vandaag heus wel ergens opvangen of aan een houding zien van iemand. Lekker paranioa worden daaro |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Belachelijk. Maar zoals ik al schreef zullen Huub en Brian wel blijven vanwege het feit dat Huub gisteren nog een box les heeft gekregen. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Okee Jaap gaat dus eruit. 16.00 uur is de deadline Ze zijn bang voor journalisten. Huub zei tussen zijn lippen: "als je straks thuis bent" |
|
|
|
|
bard
|
|
|
aha, dus toch, wel met zakje geld hoop ik voor die jongen, dat heeft ie wel verdiend. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
dat vind ik wel raar als ik het iemand toch niet gun is het claire wel! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 12:07 schreef seya@headliner het volgende:Okee Jaap gaat dus eruit. 16.00 uur is de deadline Ze zijn bang voor journalisten. Huub zei tussen zijn lippen: "als je straks thuis bent" dat geloof ik niet dan zou Jaap heel down zijn en hij had het net over de vragen die ze moeten beantwoorden en dat hij dat nog steeds bv overal op kan antwoorden Claire omdat ze niet in zijn hoofd kunnen kijken |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
huub zit wel héél erg in de denkmodus |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 12:10 schreef moha het volgende:[..] dat geloof ik niet dan zou Jaap heel down zijn en hij had het net over de vragen die ze moeten beantwoorden en dat hij dat nog steeds bv overal op kan antwoorden Claire omdat ze niet in zijn hoofd kunnen kijken Ze verkletsten zich en probeerden het goed te maken. Maar kijk eens naar Huub? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
Als je Brian en Amanda zo hoort hebben ze gisteren te horen gekregen dat ze er vragen bij krijgen bij die puntenverdeling, ik denk dat Huub zich zorgen maakt om die vragen en dat hij het dus niet naar zijn hand kan zetten wie er weg moet met de halve finale. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
als ik zou moeten kiezen dan ging claire naar huis,de anderen hebben de afgelopen tijd toch hard gewerkt! |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 12:28 schreef moha het volgende:Als je Brian en Amanda zo hoort hebben ze gisteren te horen gekregen dat ze er vragen bij krijgen bij die puntenverdeling, ik denk dat Huub zich zorgen maakt om die vragen en dat hij het dus niet naar zijn hand kan zetten wie er weg moet met de halve finale. jaaa inderdaad! Ze zijn gisteren dus ingebriefd! En ik denk dat er vanmiddag al iets gaat gebeuren in het kantoor rond ca 16.00 uur! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 12:32 schreef seya@headliner het volgende:[..] jaaa inderdaad! Ze zijn gisteren dus ingebriefd! En ik denk dat er vanmiddag al iets gaat gebeuren in het kantoor rond ca 16.00 uur! als er dan weer een SL komt dan |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Dus dan blijft er één voor spek en bonen meedoen? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Misschien moeten ze om de beurt komen, net als vroeger in BB |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
waarom nu die ricardo in beeld pff laat gwn huub en jaap zien |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: veilig, want de anderen verkletsen zich steeds |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: dat zit er wel dik in ja |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Wat ik eruit op kan maken krijgen ze een soort examen van wat er allemaal in de kooi is gebeurd. Dat zal dus het finale spel wel zijn. Maar we kunnen beter wachten want ze zijn daar keien in om alles te veranderen op het laatste moment. Eén ding is dan wel zeker: Claire valt dan af. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Huub en Claire zijn het spelletje ik zie, ik zie wat jij niet ziet aan het doen. Lekker intelligent. Hier herken je dus het niveau van Claire.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door lisbeth -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
oh oh verzamelen in de chill |
|
|
|