|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
kunnen ze die huub zijn vingers niet ff breken die piano komt mijn strot uit |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
ik wacht tot Huub van die piano af is, maar kan ook zijn dat er boven weer van alles moet gebeuren ivm tv opnamen natuurlijk |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Seya....hoe wist je dat ze gister gestemd hadden? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Een heftige streamlock oftewel storing?? Of het moest een stemming zijn of een briefing. Maar Tien zette vanmorgen per vergissing op de site, dat iemand vandaag voor het laatst in het kingsizebed zou liggen en moest vertrekken. Dus ik vind een off-stream dag(en) niet ondenkbaar, want hoe moeten ze het anders verbergen? |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
En wij maar gister denken dat ze gedropt waren hahaha. Nou, ik ben benieuwd wat ze van plan zijn. |
|
|
|
|
bantel
|
|
|
het kan donderdag nooit live zijn waarom gaan dan de streams uit .. dus diegene diue weggaat is dan al bekend vanavond of morgen .. want waarom mogen we geen streams kijken tot na de uitzending donderdag avond ... |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
In ieder geval is er wat gaande, want wat doen ze anders in de chill? en Jaap had het over 4 uur vanmiddag en het kantoor is afgesloten en de computer is weg! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Wacht ff. Vandaag gaat er 1 uit????? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 14:02 schreef bantel het volgende:het kan donderdag nooit live zijn waarom gaan dan de streams uit .. dus diegene diue weggaat is dan al bekend vanavond of morgen .. want waarom mogen we geen streams kijken tot na de uitzending donderdag avond ... zegt NL |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Dat zei Tien in eerste instantie. En ze schreven het later anders, maar ja een goed verstaander heeft een half woord nodig! |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
En dan gaat alles weer gewoon door zoals voor het verzamelen. Schiet niet op hè. |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
als we dan geen streams meer kunnen zien straks,tot donderdag zo als ze zeggen,(dikke shit) wil ik me geld daar voor terug hebben,we zullen wel zien wat het wordt super spannend ,ga er voor BRIAN EN AMANDA, JAPPIO |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ja daar hebben we niet voor betaald. Het lijkt wel of er iemand overleden is zo'n stemming hangt er in het huis. STEM: Jaap,Amanda of Brian op 5656 |
|
|
|
|
pamela10
|
|
|
nou aan het gezicht van huub denk ik dat hij kan opstappen zijn kleren niet meer naar de stomerij oh oh dat brengt wat hoe zal het dan met clair moeten in de finale ik mag niet veel hopen maar toch dat huub het kikkertje kwakend naar huis gaat groetjes pamela |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Zeker weten. Hij staat nu al tegen de interviewers te verkondigen dat hij na de kooi met Jaap samen een tv show gaat maken. Jaap zou wel gek zijn. Weer mee liften met een ander omdat die breedbekkikker geen eigen ideeén heeft. |
|
|
|